Al sinds jaar en dag Barcelona-fan, ook toen ze 16e in de competitie stonden en Europees voetbal dreigden mis te lopen. Het is leuk om te zien dat Barca het de laatste jaren zo goed doet, maar dat is niet reden waarom ik fan ben. Kijk maar eens naar het voetbal wat ze altijd spelen: aanvallen, druk naar voren en technisch begaafd. Het voetbal van Inter: verdedigend, op de counter loeren en vooral fysiek spel. Dat is waarom ik Barca-fan ben en een hekel heb aan ploegen als Inter.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:05 schreef Droomert het volgende:
[..]
Mensen die voor de 'beste' ploeg altijd zijn
Underdog winnen is altijd veel leuker.
Hiermee identificeer jij je met 50 procent van alle clubs op de wereld. Ik zeg het maar.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Al sinds jaar en dag Barcelona-fan, ook toen ze 16e in de competitie stonden en Europees voetbal dreigden mis te lopen. Het is leuk om te zien dat Barca het de laatste jaren zo goed doet, maar dat is niet reden waarom ik fan ben. Kijk maar eens naar het voetbal wat ze altijd spelen: aanvallen, druk naar voren en technisch begaafd. Het voetbal van Inter: verdedigend, op de counter loeren en vooral fysiek spel. Dat is waarom ik Barca-fan ben en een hekel heb aan ploegen als Inter.
Er zijn inderdaad veel clubs die beweren dat ze aanvallend voetbal spelen maar daar komt feitelijk weinig van terecht.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Hiermee identificeer jij je met 50 procent van alle clubs op de wereld. Ik zeg het maar.
Treinenshirts
Zo lelijk is het toch niet ik vind het wel mooi.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef Kriegel het volgende:
Dit is het nieuwe uitshirt van Internazionale:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zeker speciaal met de wensen van kampertje Sneijder rekening gehouden.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef GimmeGore het volgende:
Waarom allemaal zo exotisch? Wat is er mis met een koe-shirt?
[ afbeelding ]
Koeienshirts zijn dan wel weer helemaal te gek.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef GimmeGore het volgende:
Waarom allemaal zo exotisch? Wat is er mis met een koe-shirt?
[ afbeelding ]
Haha, Elf-Fantasy-Fairquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:59 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze voor "speciale gelegenheden"
Die is besteldquote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef Inverted_World het volgende:
Met wolvenshirts versier je wel chicks. Nouja het woord chick is een relatief begrip natuurlijk.
[ afbeelding ]
Kastversiering, je weet toch.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef willemwaus het volgende:
Jezus wie koopt er in godsnaam zoiets, laat staan het dragen er van
Lasterquote:[b]Op maandag 17 mei 2010 12:42
Zeker speciaal met de wensen van kampertje Sneijder rekening gehouden.
Ah, het aids genezende wolfshirt, longsleeve, zoals een echt bazen wolfshirt hoort.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |