Ja, maar jij rijdt overal en nergens naar toequote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Ik heb de afgelopen 2,5 maand 9000km gereden
Hoeveel kost dat?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef megamandy het volgende:
Ik heb net een afspraak gemaakt bij de garage voor een vakantiecheck
Jep op woensdag gratis, en ik ga naar een andere garage dan waar de auto vandaan komt. Als het maar een peugeotdealer is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Op woensdag gratis?En moet je dan je auto bij die garage gekocht hebben?
Nou nee dat laat ik gewoon niet doen. Als je geen toestemming geeft mogen ze ook niets aan je auto maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef Impry het volgende:
Maar als er dan iets niet goed is dan gaan ze dat natuurlijk ook meteen repareren? Nou weet ik niet wat de gemiddelde Peugeot-garage als uurtarief heeft. Maar een onafhankelijke garage rekent volgens mij veel minder. (hier in de buurt hoor je soms al ¤ 85,- per uur bij merkdealers)
Vind het weinig meerwaarde hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef mstr het volgende:
Waarom heb je geen platen met opliggende letters genomen?
Dat klopt, maar ik vind het er net wat mooier uit zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Vind het weinig meerwaarde hebben eigenlijk.
daar heb je inderdaad een puntquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:21 schreef Impry het volgende:
Het is op zich geen probleem. Maar ik ben één van m'n originele platen kwijt.
STEL dat ze daar kwaad mee willen (geflitst worden bijv.) dan ben ik de sjaak als ik ook met platen zonder cijfertje zou rondrijden. Het is dus puur uit zelfbescherming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |