Je mag ;m wel komen halenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef Sistyria het volgende:
Kan iemand nog ff die zon terug sturen trouwens?
Het regent alweer
Ja lekker ver wegquote:
Jij wilt ook niks.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben ik 5 uur en 13 minuten onderweg. Ik dank je vriendelijk.
quote:
Gezelligquote:
Hij is al onderweg, hier is ;ei namelijk niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 15:25 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja lekker ver weg![]()
Ik wilde nog wat groente gaan zaaien in de tuin, geen zin om dat in de regen te doen
Ben eens benieuwd of hij hier langskomt danquote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Hij is al onderweg, hier is ;ei namelijk niet meer
Ik zal hem volgende maand achter het vliegtuig binden en meenemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd of hij hier langskomt dan
Echtwel.quote:
Ja dan blijf je toch gewoon slapen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echtwel.Maar in dik 5 uur tijd maar 2x overstappen, dus niet roken.
Komt door die midget he, waardoor je aan mij moest denkenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zn clip van stand up is ook geweldig
Natuurlijk. Maar alsnog, verveling.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dan blijf je toch gewoon slapen?
Doe ik ook.
psp nintendo ds?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar alsnog, verveling.
Betaal jij?quote:
Ik moet uren op het vliegveld niksen en vliegen.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar alsnog, verveling.
quote:
Oud.quote:
Wtfquote:Op maandag 17 mei 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betaal jij?
Bart, mag ik je PSP lenen?
ik ga meestal lezen tijdens het reizen of slapenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betaal jij?
Bart, mag ik je PSP lenen?
Ik wil het nadoen. Jou aan een ketting om Bart zn nek hagen ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt door die midget he, waardoor je aan mij moest denken
True. Medelijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet uren op het vliegveld niksen en vliegen.
OT:
Godverdomme ik haat het om geil te zijn op maandag tijdens het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |