volgens mij staat er dat willem II in financiele problemen zitten maar NIET failliet.quote:
Dat is wel zo. Maar elke cent die in een bodemloze put wordt gegooid is er ook 1 te veel.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef larry91 het volgende:
Ik hoop dat ze overeind kunnen blijven. Iedere club die omvalt is er eentje te veel..
Faillissementszittingen bij de Rechtbank Breda zijn op dinsdagochtend, dus ze overleven de dag waarschijnlijk nog wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
zolang het niet op teletekst staat dag willen II failliet is het niet eens zeker.
NAC is ook zo'n kutclubquote:Op maandag 17 mei 2010 11:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Faillissementszittingen bij de Rechtbank Breda zijn op dinsdagochtend, dus ze overleven de dag waarschijnlijk nog wel.Maar goed, niet leuk dit. En NAC'ers geef toe, dit vinden jullie diep in je hart ook niet leuk. Niet meer twee keer per jaar (of dit jaar zelfs 3 keer) een derby met ludieke acties er om heen.
heb liever NAC dan willem IIquote:
Is er verschil dan tussen Tilburg en Breda?quote:
Wat jeukt mij Willem II nou of ze nou weg gaan of blijvenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jou boeit het wel, want je bent voor Ajax en dus geïnteresseert in voetbal![]()
Niks nieuws, dit is bij iedere club het geval, er zijn maar weinig clubs die het verhaal zo commercieel naar buiten weten te brengen dat het geld oplevert.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:39 schreef Hetiszover het volgende:
Waar zijn nou al die haters die dat andere topic niet geloofden?
http://www.spitsnieuws.nl(...)nciele_proble_1.html
Klacht: clubs waar maar geld ingegooid blijft worden, bodemloze put
Deze snap ik niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:55 schreef Maadie het volgende:
[..]
Dan doe of deed je vast VMBO aangezien jij in dit forum bent.
Ik ben WO'er, wat nu?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:17 schreef JohnLocke het volgende:
Voetbal is voor VMBO'ers.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Fortuna maar failliet gaan en de overige krempelclubs kunnen dan verder met voetballen
Nee, dat wil ik niet, integendeel zelfs.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef tisauch het volgende:
[..]
[..]
Je wilt dus zeggen dat je niets met voetbal hebt?
Behalve in 2007quote:Op maandag 17 mei 2010 11:04 schreef Maadie het volgende:
alhoewel Ajax altijd wel makkelijk scoord tegen Willem II
Dat moet je voor me neus komen zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is er verschil dan tussen Tilburg en Breda?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |