Hallo, het is jullie ongediagnostiseerde asperger, zovty. Dit topic bevat 1635 tekens en 2 moeilijke woorden.
Dit is een topic wat jullie zal aanspreken autistjes van me. Het gaat over dingen die anders zijn. Veranderingen zijn eng. Ik zal het rustig vertellen anders raken we allemaal een beetje ontheemd, en dat willen we niet.
Komtie:
Ik koop brood. In zakken. Bij AH. De laatste tijd is dat vaak maisbrood, pain du madelene heet dat geloof ik, maar ik kan me vergissen. Thuisgekomen (hihi, ik zei gekomen) vries ik dat in. Ik maak mezelf wijs dat het op deze manier vers blijft. Natuurlijk blijft het niet vers want in mijn ogen is vers iets dat nog maar net 'klaar' is. Ik gebruik toch de term vers omdat het bijna net zo goed smaakt als wanneer het brood net gebakken en afgekoeld is. Ik vind sowieso dat er een grote discrepantie bestaat tussen wat "De gewone man" vindt dat de term vers moet betekenen en voedselproducenten en hun bitch, de Voedsel en Warenautoriteit, allemaal onder de term vers vinden vallen.
Ehm... hebben jullie ook wel eens dat je iets aan het vertellen bent en dat je dan opeens niet meer weet waar je het over had?
Enfin. Brood. In zakken.
Vanmorgen ging ik zoals elke morgen brood uit de vriezer halen, om mee te nemen naar m'n werk. Daar leg ik het in de koelkast tot aan de lunch. Dan eet ik lekker verse boterhammetjes die ik ter plaatse besmeer met smeersels of beleg met beleg.
Vandaag was er iets anders. Iets wat me nog nooit eerder was overkomen. Zoals ongetwijfeld bekend bij de mensen onder jullie wie zelf hun brood smeren (en ik realiseer me dat ik nu dus 90% van m'n publiek ben verloren

) is zo'n broodzak dichtgemaakt met een plastic clip (handig en hersluitbaar!) of een plakbandje met een vernuftig stukje papier ertussen zodat je het makkelijk open kunt trekken (goedkoop en clever).
VANDAAG ECHTER!!!!!!!!!!!!!! moest een doodordinair plakbandje de klus klaren.
Klacht: ik moest m'n broodzak met een schaar openknippen!

.
[ Bericht 0% gewijzigd door zovty op 17-05-2010 09:55:27 ]