abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81549530
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geef ze een goede kans
Ik vrees het ook. Dan wordt het tijd dat capuchon-burgers de straat op gaan om te voorkomen dat er gemeenschapsgeld naar zakkenvullende voetballers gaat, terwijl er in dezelfde gemeente bibliotheken gesloten worden.
pi_81549562
Begrotingstekort van 3.9 miljoen op een omzet van 11 miljoen.... Dit kan je niet eens wanbeleid noemen, dat is veel te coulant
pi_81566264
Sparta zal ook wel niet in de eredivisie willen
Ook al financiele problemen door de degradatie

http://www.nu.nl/sport/22(...)en-sparta-stapt.html
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_81566377
Ja dt het slecht zal gaan komt doorde degradatie, dus het valt erg mee als ze mogen blijven.
pi_81570299
quote:
Politiek Tilburg zoekt naar oplossing voor Willem II

TILBURG - „We willen alles in het werk stellen om Willem II voor de stad te behouden!” De Tilburgse sportwethouder Jan Hamming (PvdA) zegt het nadrukkelijk. Maar ook „in het besef dat de stad voor een enorme bezuinigingsoperatie staat.” Nadat Paul Bottelier, als puinruimer aangesteld bij Willem II, gisteren op twee momenten de Tilburgse politiek heeft bijgepraat, heeft het college in allerijl een onderhandelingsteam samengesteld.

Naast Hamming, delegatieleider, mogen Erik de Ridder (CDA, financiën) en Joost Möller (VVD, gebouwen) proberen met een reddingsplan te komen. De drie stellen binnen veertien dagen een voorstel voor de gemeenteraad op. Hamming: „We hebben ook met financiers gesproken en gaan nu in gesprek met de club.”

Het college waarschuwt daarnaast nadrukkelijk dat de stad ’de nek al bijzonder ver heeft uitgestoken’. „We hebben een huurstop ingesteld en de club kan de komende jaren structureel rekenen op betalingen van 300.000 euro voor de sociaal-maatschappelijke activiteiten in de stad. Vandaag hebben we al 380.000 euro per direct beschikbaar gesteld voor 2010.”

Daarnaast wordt de huur van Willem II volgens de collegeakkoorden verlaagd. De club ziet dat zelf als het ’teruggeven en het erkennen van teveel betaalde huurpenningen’. Hamming: „We hebben in de raad daar al stevig over moeten onderhandelen.”

Dat de stad met een failliet Willem II nog verder van huis is, beseft hij echter ook. Een leeg stadion scheelt Tilburg miljoenen aan huurinkomsten en kost nog jarenlang geld. In het verleden toonde geen enkele projectontwikkelaar belangstelling voor de plek van de voetbaltempel. Hamming: „Van een eventueel faillissement gaan we niet uit, maar we koppelen aan steun wel een aantal keiharde voorwaarden.”
http://www.brabantsdagbla(...)g-voor-Willem-II.ece
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:49:58 #206
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_81570524
quote:
Maw: die club is gered, slotje.
pi_81570812
Was te verwachten, de gemeenschap mag weer opdraaien voor jarenlang wanbeleid en het te leven op te grote voet.

Clubs met een gezonde financiele huishouding staan hierdoor altijd buitenspel.
pi_81570885
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:49 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Maw: die club is gered, slotje.
Schandalig, echt waar. Als de gemeente veel geld over zou hebben zou ik het al dubieus vinden daar het om gemeenschapsgeld gaat. Maar in een tijd waar er aan alle kanten enorm bezuinigd moet worden, het gaat eigenlijk nauwelijks over iets anders in de Tilburgse politiek, is dit volstrekt onverantwoordelijk!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:00:42 #209
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_81570918
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:59 schreef Gulo het volgende:

[..]

Schandalig, echt waar. Als de gemeente veel geld over zou hebben zou ik het al dubieus vinden daar het om gemeenschapsgeld gaat. Maar in een tijd waar er aan al kanten flink bezuinigd moet worden, de belastingen om hoog gaan etc. is dit volstrekt onverantwoordelijk!
Vind ik ook, schandalig. Ze hebben gewoon ordinair wanbeleid gevoerd, en de gemeente (dus de belastingbetaler) mag weer opdraven. Ongehoord.
pi_81570971
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Vind ik ook, schandalig. Ze hebben gewoon ordinair wanbeleid gevoerd, en de gemeente (dus de belastingbetaler) mag weer opdraven. Ongehoord.
True, echter kost het failliet laten gaan van de club de gemeente nog meer geld.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_81571007
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Inderdaad, zodat spelers die 450.000 euro per jaar verdienen weer een extra woning in Brazilië kunnen kopen. Je moet eens weten hoeveel mensen er in de problemen zitten en op straat dreigen te komen staan die al enorm geholpen zouden zijn met zeg 1000 euro. Nee echt, de gemeente moet zich diep schamen.
pi_81571039
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef Gulo het volgende:

[..]

Inderdaad, zodat spelers die 450.000 euro per jaar verdienen weer een extra woning in Brazilië kunnen kopen. Je moet eens weten hoeveel mensen er in de problemen zitten en op straat dreigen te komen staan die al enorm geholpen zouden zijn met zeg 1000 euro. Nee echt, de gemeente moet zich diep schamen.
Maar jah, als de gemeente wel geld heeft voor een draaiende huis .... en een midi waar niemand komt ...
Ik luister NL-Talig
pi_81571061
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

True, echter kost het failliet laten gaan van de club de gemeente nog meer geld.
Dat zeggen ze nu ja, omdat ze hun steun willen verantwoorden. Is dus erg gekleurd.

Sowieso is het aannemelijk dat wanneer ze nu steun geven dat Willem II volgend jaar weer enorm in de problemen komt als ze degraderen.
Moeten ze dan weer bijspringen?
pi_81571075
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef Gulo het volgende:

[..]

Niet de gemeente moet zich schamen, maar de beleidsvoerders bij W2. Complete kapitaalvernietiging de afgelopen jaren. De gemeente moet nu redden wat er te redden valt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_81571163
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:04 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Niet de gemeente moet zich schamen, maar de beleidsvoerders bij W2. Complete kapitaalvernietiging de afgelopen jaren. De gemeente moet nu redden wat er te redden valt.
Je vergeet een aantal sponsors die er mee zijn gestopt, onder andere hoofdsponsor Destil
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:06:52 #216
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_81571165
quote:

[..]

Wat een onzin. Waarom 'moet' dat?
pi_81571175
quote:

[..]

Pardon, me dunkt dat de gemeente zich moet schamen dat ze een bedrijf dat mensen tonnen salaris geeft nog eens lekker geld gaat geven uit de zak van de burger, die als steeds meer moet betalen.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 11:08:06 #218
42184 crew  DaMart
pi_81571208
quote:

[..]

En als de bakker op de hoek op het punt staat failliet te gaan, moet de gemeente die bakker dan ook redden?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_81571299
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Je vergeet een aantal sponsors die er mee zijn gestopt, onder andere hoofdsponsor Destil
Meer geld voor de Trappers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81571314
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

En als de bakker op de hoek op het punt staat failliet te gaan, moet de gemeente die bakker dan ook redden?
En die bakker geen zijn winkelbedienden geen tonnen loon. Het is echt een schande.
pi_81571394
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, dat pandje van de bakker is zo verkocht en is geen enorme verliespost zoals een leegstaand stadion is.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_81571409
Een club in nood helpen vinden jullie niet kunnen maar dit dan weer wel?

http://www.brabantsdagbla(...)t-bijval-en-geld.ece

Wordt ook even gesteund met financieen
Ik luister NL-Talig
pi_81571521
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Crazy-M het volgende:

Wordt ook even gesteund met financieen
Of dit
http://www.brabantsdagbla(...)or-hockeybolwerk.ece
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_81571549
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef Crazy-M het volgende:

Wordt ook even gesteund met financiën
Nee, dat vind ik ook niet kunnen. Net zoals dat ik die 6,1 miljoen euro subsidie voor die nathielen van de hockey ook niet goed vind.

Als Willem II-speler modale salarissen zouden verdienen zou ik er ook al een stuk minder moeite mee hebben.
pi_81571638
quote:
en dan inderdaad vallen over w2 ...
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')