Goede vraag. Stel dat ze zouden verdwijnen, wordt dan de plek door een ander ingenomen, en zo ja, door wie?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als W2 nu failliet gaat, komt GAE dan in de eredivisie?
ja, maar dat was directe degradatie. Dit ging via playoffs.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:42 schreef Snuf. het volgende:
Lijkt mij eerder Sparta. Toen Veendam weg moest bleef FC Oss ook gewoon
Goede vraag inderdaad. Er zal toch een club voor terug moeten komen, lijkt me, dus misschien dat Sparta en Go Ahead een extra playoff spelen om te bepalen wie van die clubs alsnog naar de Eredivisie mag?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Goede vraag. Stel dat ze zouden verdwijnen, wordt dan de plek door een ander ingenomen, en zo ja, door wie?
Maar dan zou de beslissing over wel of niet doorgaan heeeel snel moeten vallen. Je kan zo'n wedstrijd niet pas in augustus spelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad. Er zal toch een club voor terug moeten komen, lijkt me, dus misschien dat Sparta en Go Ahead een extra playoff spelen om te bepalen wie van die clubs alsnog naar de Eredivisie mag?
Het ligt er ook aan hoe ze het seizoen definiëren volgens mij. Zou Willem II voor de play-offs failliet zijn gegaan, dan zou RKC de plek van Willem II hebben overgenomen in de play-offs. Dus ben benieuwd hoe ze dat nu dan doenquote:Ingeval van de onherroepelijke intrekking van een licentie van een betaaldvoetbalorganisatie
gedurende het seizoen 2009/'10, die op dat moment uitkomt in de Eredivisie, zal de betreffende
betaaldvoetbalorganisatie uit de competitie worden genomen en niet meer in de eindrangschikking
van de Eredivisie seizoen 2009/'10 worden opgenomen.
Als gevolg hiervan zal de betaaldvoetbalorganisatie die als nummer laatst van de ranglijst na afloop
van de reguliere competitie Eredivisie seizoen 2009/'10 is gerangschikt, niet rechtstreeks degraderen
naar de Jupiler League. De nummer laatst van de ranglijst na afloop van de reguliere competitie
Eredivisie seizoen 2009/'10 zal in dit geval tezamen met de nummer één na laatst van de ranglijst na
afloop van de reguliere competitie Eredivisie seizoen 2009/'10 deelnemen aan de play-off om
promotie/degradatie.
NuSport is samengegaan met Sportweek. Niet dat het heel veel met de geloofwaardigheid doet, maar toch een stukje hoger.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:54 schreef HaagsPietje het volgende:
lijkt me nogal voorbarig gezien de bron van het nieuws (nusport) en het zal allemaal wel loslopen...
Maar speculeren over iets wat mogelijk kan gebeuren is ook best leuk!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:53 schreef Betty63 het volgende:
Uhhh zou het ook aub gewoon opgelost mogen worden zodat Willem II gewoon in de eredivisie kan blijven spelen?
Zou fijn zijn
Bedoel je qua datum?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:57 schreef DaMart het volgende:
Dit zegt het promotie/degradatiereglement van de KNVB:
[..]
Het ligt er ook aan hoe ze het seizoen definiëren volgens mij. Zou Willem II voor de play-offs failliet zijn gegaan, dan zou RKC de plek van Willem II hebben overgenomen in de play-offs. Dus ben benieuwd hoe ze dat nu dan doen.
Ik hoop het, zolang dit maar niet met belastinggeld gebeurt. Het is toch belachelijk dat gemeentes steeds weer bijspringen als een club in financiële nood verkeert. Zeker als de speler nog zoveel verdienen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Dan zal het dus Sparta of GAe worden.
Maar de club zal wel op het allerlaatste nippertje worden gereden van de ondergang zoals altijd...
Als Cambuur gaat promoveren...moet er NIET aan denkenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:49 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ja leuk, komen ze nu mee aan
Maar eh, ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er een match zou komen tussen GAE en Sparta mocht W2 omvallen. Ik denk eerder dat de KNVB of niks doet of Cambuur (#2 JL) laat promoveren. Mijn rood geel hart hoopt dan natuurlijk op het eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |