Ik heb ook een hardrock & stoner rock mix?quote:Op maandag 17 mei 2010 08:52 schreef Crutch het volgende:
Genius werkt alleen met muziek, niet met teringherrie.
Dat weet ik niet, weet je zelf beter dacht ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook een hardrock & stoner rock mix?
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:52 schreef Crutch het volgende:
Nee ik ben geen emoquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:52 schreef Crutch het volgende:
Kwestie van tijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar maar maar ik snij mezelf heul niet![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
ik luister nu de Thrash/speed metal mix
Een voorbeeld van wat ik nog meer luisterquote:
Ik plaats geen liedjes onder genre.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:13 schreef quimby het volgende:
het hoeft niet perse te liggen aan je genius![]()
als je in ITunes onder de verkeerde genre plaatst krijg je inderdaad een rare genius mix
Mijn topic, wat doe je?!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef Crutch het volgende:
Echte goede metal is natuurlijk:
Daar wou ik het graag bij laten.
Dragonforce bedoel je?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jonguh, beter kwaliteit dan die Peter Pan Speedrock van jou.
Luister je dat serieus :'') !!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dragonforce bedoel je?![]()
Heb ik maar 2 nummers van op staan hoor
Mensen die muziek niet downloaden!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:30 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die klagen dat Genius niet werkt.
Genius werkt alleen met legaal verkregen muziek aangezien het ook naar de ID3 tags kijkt en die zijn meestal zeer slecht ingevuld bij gedownloade muziek.
Valt mee. Meestal corrigeert iTunes het wel goed op een enkel live optreden na.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:30 schreef Tacobell het volgende:
Genius werkt alleen met legaal verkregen muziek aangezien het ook naar de ID3 tags kijkt en die zijn meestal zeer slecht ingevuld bij gedownloade muziek.
Pas zelf altijd die dingen aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:30 schreef Tacobell het volgende:
Oh, ik download ook wel muziek natuurlijk maar het gaat erom dat je niet moet klagen als Genius niet werkt omdat je muziek niet legaal is.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die muziek niet downloaden!
Als ik al m'n 20,5 gig aan muziek legaal moest kopen was ik een fortuin kwijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |