quote:
Nee. Wat doe je?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef zquing het volgende:
[..]
verkrachting van de nederlandse taal, ban
Kan ze goed koken en schoonmaken?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:45 schreef Ascendancy het volgende:
Iemand zin in een menstruerende vrouw? behalve quing?
's Nachts om 3 uur?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:48 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik handhaaf de regels opgezet door de taalunie
Waarom noten al die mods voor iets wat al genote isquote:Op maandag 17 mei 2010 02:46 schreef zquing het volgende:
als je zo door gaat krijg je een note voor baggeren
goed voor de inkomsten, we krijgen een bonus afhankelijk van de gezette notes wanneer een user die opvraagtquote:Op maandag 17 mei 2010 02:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom noten al die mods voor iets wat al genote is
Daar krijgen ze voor betaald.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom noten al die mods voor iets wat al genote is
je begrijpt dit topic gewoon nietquote:Op maandag 17 mei 2010 02:50 schreef timkoenderink het volgende:
2:50 en nog nutteloze topics, waar gaat het heen met de jeugd
ow kut, dat mocht ik niet lekkenquote:Op maandag 17 mei 2010 02:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Bonus voor notes?
Vandaar dat swarmasnol ze zo graag geeft aan mij
Ja, die notes zijn alleen opvraagbaar tegen betaling van veel doekoe.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:49 schreef zquing het volgende:
[..]
goed voor de inkomsten, we krijgen een bonus afhankelijk van de gezette notes wanneer een user die opvraagt
Ik ben geen jeugd en dit topic is waar.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:50 schreef timkoenderink het volgende:
2:50 en nog nutteloze topics, waar gaat het heen met de jeugd
verschil moet er zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 02:51 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ja, die notes zijn alleen opvraagbaar tegen betaling van veel doekoe.![]()
Discriminatie van armere FOK!kers is het. Alleen de rijkere onder de FOK!kers kunnen zich het veroorloven een note in te zien.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben geen jeugd en dit topic is waar.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben geen jeugd en dit topic is waar.
Als communist ben ik het hier niet mee eens.quote:
zelfs als communist moet je beseffen dat sommige gelijker zijn dan de restquote:Op maandag 17 mei 2010 02:54 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Als communist ben ik het hier niet mee eens.
En dat aziaten kleiner zijn dan de restquote:Op maandag 17 mei 2010 02:54 schreef zquing het volgende:
[..]
zelfs als communist moet je beseffen dat sommige gelijker zijn dan de rest
que?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk, alleen de partijtop en de intellectuele voorhoede is net iets gelijker.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:54 schreef zquing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
quote:
Aangepast voor de ban aanvrager.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Verkrachting van de Nederlandse taal, ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |