dat dusquote:Op maandag 17 mei 2010 12:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ongelooflijke waardeloze slijmbal.. al had ik gewonnen ik had toch een partijtje over die post heen gekotst.
Menno was idd goed, ook mijn voorkeur had ie, maar dit gaat wel een beetje te fur.
Niks aggressief, het is gewoon een ongelooflijk lik-verhaaltjequote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef Lamon. het volgende:
Doe eens normaal zeg, hij had vertelt in het sc-topic dat hij al n keer meegedaan had aan Idols, en niet doorkwam. Toen zei ik dat ik het niet snapte, en nu geef ik alleen een suggestie van wat hij zou kunnen zingen om de volgende keer wel door te gaan....
Doe niet zo aggressief zeg...
Je bedoelt de gehele uitslag met punten voor plaats 4, 5, 6, 7 etc?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:43 schreef Rauzer het volgende:
Willen jullie de uitslag van de eerste ronde eigenlijk niet weten?
Okee...veel plezier ermee dan. Doei.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Niks aggressief, het is gewoon een ongelooflijk lik-verhaaltje.
Zo lekker overdreven. zo.. typisch.. jij eigenlijk
Jaaa leukquote:Op maandag 17 mei 2010 12:43 schreef Rauzer het volgende:
ja, post alles maarquote:Op maandag 17 mei 2010 12:43 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
1. Menno.
2. Moblo.
3. Pluis.
4.. eh..
Krijg ik nu ook een microfoon?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:49 schreef Rauzer het volgende:
1 -Menn0- - 238
2 motorbloempje - 210
3 Pluis_Konijn - 204
mwoah, toch meer dan negen mensen die hem dan op de eerste plek hadden staan en jou geen punten hadden gegeven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |