abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81520249
Damn, wat vreemd. Wanneer ik me tot iemand aangetrokken voel kan er wat mij betreft niet genoeg (stiekem) lichamelijk contact zijn. Dat hele net iets te dicht bij elkaar gaan zitten en dergelijken is toch wel een beetje waar het begint, als je daar na zes maanden nog niet bij op je gemak kan zijn lijkt me dat er weinig toekomst is.

Overigens, heb je dit ook al tegen hem gezegd? Je kan wel zeggen dat jij dan initiatief neemt in plaats van hij, maar misschien is hij juist expres terughoudend omdat hij je niet wil overdonderen of iets dergelijks. Zes maanden is daarvoor overigens wel erg lang.
pi_81520518
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef Diepzinnig het volgende:
Ik begrijp jullie mannen niet.
Leg het ons dan eens uit? Diepzinnige man.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81520531
aan de ene kant is het een pluspunt dat je schijnbaar niet op het bad boy macho type valt. aan de andere kant is dat juist t probleem voor jou denk ik

edit: oh, btw, als advies: gewoon een tijdje t contact verbreken. blijkbaar werkt alleen praten niet dus dan maar een tijdje niet praten
pi_81520543
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:30 schreef Keep_Walking het volgende:
dan neuk je de eerste Marokkaan die naar je fluit.
Slecht voorbeeld dude.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81520558
Hoe oud zijn jullie? En is hij niet gewoon een maagd / onervaren / een prutser in bed?
pi_81520586
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:10 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Leg het ons dan eens uit? Diepzinnige man.
Wat moet ik uitleggen?ik begrijp jullie mannen gewoon niet.
pi_81520642
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:50 schreef mirved het volgende:

[..]

Ga geen termen noemen als je niet weet wat het inhoud. Ik ben autist en heb totaal geen probleem met vrouwen zoenen of verder te gaan.
ahhh zie je ik wist t wel ik dacht al door een post die je in een ander topic had gemaakt dat je misschien een autist was! ik heb jarenlang een autist als beste vriend gehad, en ik zag in jouw post het gebrek van het kunnen zien van nuances wat hij ook had terug Wat vind je een afknapper bij jezelf? dit topic btw ^^
pi_81525286
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Jij moet wel heel erg lelijk zijn.
Nee niet bepaald, ik heb niet te klagen over mannelijke aandacht en er zijn zat jongens die wel bovenop me zouden springen/relatie willen die zich wel normaal gedragen moet wel eerlijk zeggen dat alle 3 de jongens wel diep en diep onzeker zijn over zichzelf en ik sowieso van de eerste 2 het eerste vriendinnetje was. Voor de rest vind ik het ook raar ja dat ze zich zo gedragen. En ik ga geen foto plaatsen want dit is een kloon, heb wel een fobo op dat andere account
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:28 schreef Greci het volgende:

[..]

Vrouwen begrijpen dat op de één of andere manier niet. Denken vaak dat de man het moet doen.
Dat heb ik ook altijd gedaan maar nu ben ik het zat dat iemand zo initiatiefloos en passief is
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:13 schreef VonHinten het volgende:
Hoe oud zijn jullie? En is hij niet gewoon een maagd / onervaren / een prutser in bed?
Nouja hij is 3 jaar samengeweest met zijn ex die hem uiteindelijk bedroog en ze zijn nooit met elkaar naar bed geweest.. Maar goed mijn 2 ex-en hadden ook geen ervaring maar die deden tenminste niet zo raar om lichamelijk contact ik vind dat juist heel fijn in combinatie met geflirt (wat hij dus trouwens óók niet doet)

Oh; en TS is 22, die jongen 23.
En ja ik weet dat jongens van rond de 20 zich normaal gesproken als konijnen horen te gedragen

[ Bericht 16% gewijzigd door BCtjuh op 17-05-2010 10:37:22 ]
  PR/Manusje van alles maandag 17 mei 2010 @ 10:43:46 #34
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81525847
Dump dat jongetje..

En zoek eens een echte man
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81528217
Samengevat: TS is lekker, 22, vrouw en wil genomen worden. Vriend is 23, onzeker en weigert al 6 maanden zijn vriendin aan te raken.

Dat is het zo'n beetje?
Ja, ik generaliseer.
pi_81528707
Een vriend van mij was vroeger ook zo.
Hij heeft meerdere vriendinnen gehad, maar ging nooit verder ging zoenen.
Rond zijn dertigste is hij uit de kast gekomen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_81528722
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:56 schreef Northside het volgende:
Samengevat: TS is lekker, 22, vrouw en wil genomen worden. Vriend is 23, onzeker en weigert al 6 maanden zijn vriendin aan te raken.

Dat is het zo'n beetje?
Beetje arrogant om over jezelf te zeggen dat je lekker bent, maar zo is de situatie wel een beetje al is hij dan nog steeds niet officieel mijn vriend..
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:09 schreef Felixa het volgende:
Een vriend van mij was vroeger ook zo.
Hij heeft meerdere vriendinnen gehad, maar ging nooit verder ging zoenen.
Rond zijn dertigste is hij uit de kast gekomen.
Schijnt dat hij het bij zijn ex wel probeerde (seks) maar dat zij de boot afhield. Al vraag ik me nu dus idd af op welke manier hij dat in godsnaam dan probeerde
pi_81529244
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef BCtjuh het volgende:
En dan als ik weg ben wel sms’en dat hij zoveel van me houdt en zo graag een relatie met me wilt.
Die smsjes komen niet van vrienden die je in de zeik zitten te nemen ofzo? Dit is gewoon te vaag
pi_81529470
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:09 schreef BCtjuh het volgende:

[..]

Beetje arrogant om over jezelf te zeggen dat je lekker bent, maar zo is de situatie wel een beetje al is hij dan nog steeds niet officieel mijn vriend..
[..]

Schijnt dat hij het bij zijn ex wel probeerde (seks) maar dat zij de boot afhield. Al vraag ik me nu dus idd af op welke manier hij dat in godsnaam dan probeerde
Misschien wil hij wachten tot je echt een relatie hebt? Verder snap ik die gozer echt niet... Schakel loverboys in van BNN!
  maandag 17 mei 2010 @ 12:30:45 #40
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81529510
Ik vind het rot maar je moet deze gast gewoon dumpen. Teveel vrouwen blijven te lang in een relatie hangen in de hoop dat hij gaat veranderen. Nou dat doen ze dus typisch niet! Je kan wachten tot je een ons weegt en dat is toch zonde van je jonge jaren.
pi_81529786
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:56 schreef Northside het volgende:

Dat is het zo'n beetje?
Ik zeg onervarenheid.

Sleur em es mee je hol(letje) in, dan komt ie daarna vanzelf los.
pi_81530150
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik zeg onervarenheid.

Sleur em es mee je hol(letje) in, dan komt ie daarna vanzelf los.
Ja nou sorry maar op deze manier zakt m'n libido nogal, als hij al raar reageert als ik z'n been aanraak sleur ik hem echt m'n bed niet in..
pi_81530685
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef BCtjuh het volgende:

[..]

Ja nou sorry maar op deze manier zakt m'n libido nogal, als hij al raar reageert als ik z'n been aanraak sleur ik hem echt m'n bed niet in..
Als toch niks gaat werken, wat ik uit je reacties opmerk, dump je hem toch gewoon?
pi_81530844
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef BCtjuh het volgende:
Ik ben nou echt heel benieuwd wat zijn reactie zou zijn als jij hem vol bij z'n kruis pakt als jullie een avondje gezellig op de bank voor de tv liggen. Misschien slaakt hij wel zo'n typisch gilletje... "Ieeeh! Wat doe je!"

En (nog langer) wachten heeft natuurlijk weinig zin... bij gelijkblijvende omstandigheden zal zijn gedrag ook gelijk blijven. Je zal dus iets moeten veranderen om in hem een verandering teweeg te brengen. Ik stem voor de graai in z'n broek!
Ja, ik generaliseer.
  maandag 17 mei 2010 @ 13:16:23 #45
33189 RM-rf
1/998001
pi_81531373
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef BCtjuh het volgende:

Heb toch aardig wat jongens gedate maar dit soort gedrag heb ik nog nooit meegemaakt!
vreemd, maar juist dàt is net iets wat ik sterk betwijfel....
omdat je in je eigen woorden nu juist al aantoond dat hét probleem met mannen dat je schijnbaar hebt dat deze nooit voldoen aan je eigen wens dat ze 'zelf initiatief' nemen en dat je het gevoel hebt alles zelf te moeten doen...

Ergens vraag ik me af of je zelf toch niet onbewust een beetje dat gedrag opzoekt, misschien zelfs 'uitlokt' door onbewuste signalen die je zend...,
Of dat je kennelijk ook zulke passieve jongens 'uitpikt', hun passiviteit je ook wel een beetje bevalt op andere momenten (bv zulk een passieve jongen is ook erg 'beinvloedbaar' en 'kneedbaar')
Juist omdat het kennelijk vooral bij jou voorkomt en het een terugkerend probleem is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je puur bij toeval telkens weer tegen zulke jongens oploopt.

Ergens in die Openingspost vind ik ook een indruk overkomen alsof je wél duidelijke 'controle' wilt hebben over de situatie... bv het 'uitstellen' van het moment dat 'hij actie zou moegen ondernemen' omdat het je eerst 'niet zo goed uitkomt' en daarna het aangeven 'nu mag het' (wat bijna een beetje lachwekkend overkomt... iig weinig 'spontaan' en al helemaal niet romantisch)..
en uiteindelijk dan je ook nog gaan ergeren als de ander 'zich niet precies zo gedraagt als jij zou willen'....

[ Bericht 5% gewijzigd door RM-rf op 17-05-2010 13:23:10 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 17 mei 2010 @ 13:18:21 #46
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81531454
Hij is a-sexueel.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 17 mei 2010 @ 13:24:18 #47
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81531678
Zo ingewikkeld is het toch niet? Eerst legt het meisje uit dat ze Carmen heet omdat ze auto's en mannen leuk vindt en daarna zegt die kerel dus dat hij 'Beertits' heet. Hij vindt dus bier en tieten gewoon leuk. Snap je hem nu?

Maar goed, grapjes zijn helemaal niet meer leuk als je ze uit moet leggen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81532484
quote:
Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]

vreemd, maar juist dàt is net iets wat ik sterk betwijfel....
omdat je in je eigen woorden nu juist al aantoond dat hét probleem met mannen dat je schijnbaar hebt dat deze nooit voldoen aan je eigen wens dat ze 'zelf initiatief' nemen en dat je het gevoel hebt alles zelf te moeten doen...

Ergens vraag ik me af of je zelf toch niet onbewust een beetje dat gedrag opzoekt, misschien zelfs 'uitlokt' door onbewuste signalen die je zend...,
Of dat je kennelijk ook zulke passieve jongens 'uitpikt', hun passiviteit je ook wel een beetje bevalt op andere momenten (bv zulk een passieve jongen is ook erg 'beinvloedbaar' en 'kneedbaar')
Juist omdat het kennelijk vooral bij jou voorkomt en het een terugkerend probleem is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je puur bij toeval telkens weer tegen zulke jongens oploopt.

Ergens in die Openingspost vind ik ook een indruk overkomen alsof je wél duidelijke 'controle' wilt hebben over de situatie... bv het 'uitstellen' van het moment dat 'hij actie zou moegen ondernemen' omdat het je eerst 'niet zo goed uitkomt' en daarna het aangeven 'nu mag het' (wat bijna een beetje lachwekkend overkomt... iig weinig 'spontaan' en al helemaal niet romantisch)..
en uiteindelijk dan je ook nog gaan ergeren als de ander 'zich niet precies zo gedraagt als jij zou willen'....
Nou ja het is een beetje kort door de bocht om te stellen dat ik dat soort jongens uitzoek. Zoals ik al zei, ik heb meerdere jongens gedate en daavan waren er ook heel veel die het initiatief namen en als het anders gelopen was dan was sowieso 1 ervan ook echt mijn vriend geweest. Mijn 2e ex die deed zich in het begin ook heel erg anders voor. Heel zelfverzekerd en hij nam het initiatief! Hij was diegene die de stap zette naar een relatie toen. Toen hij me eenmaal had, tja. Toen kwam naar buiten dat hij toch eigenlijk best wel héél onzeker was diep van binnen.. (En die heb ik trouwens wél in zijn kruis gegraait - waarop HIJ begon te gillen dat hij dat toch allemaal wel veel te snel vond gaan! Maar dan wel geile smsjes sturen hé )

En ik nou ja als ik heel eerlijk ben loop ik nog wel eens over anderen heen.. Niet bewust. Daarom hou ik gewoon niet van dat passieve - ik wil iemand met ballen die ook wel eens NEE zegt en niet zo'n schaap die altijd ja-knikt en al opstaat om wat te doen (als je het net aan een ánder gevraagt hebt!) ik wil een vriend geen lakei!

En ik vind het anders niet zo belachelijk hoor. Ik kwam net uit een relatie, ik was daar nog helemaal stuk van. En dna komt hij ineens als een donderslag bij heldere hemel ermee aankakken dat-ie al ruim een jaar verliefd op me is ik had hem nooit op die manier bekeken! Sowieso, ik kwam uit een relatie en als ik destijds wat met hem begonnen was, had ik hem puur als rebound gebruikt en dat wilde ik niet daarom had ik besloten te wachten voor ik serieus met hem wou daten..
  maandag 17 mei 2010 @ 14:28:49 #49
33189 RM-rf
1/998001
pi_81534137
Sorrry, maar je kunt er nu wel een heleboel draaien en gaan maken en dingen roepen als 'jamaar ik kende ook andere jongens, en wat als die nu mn vriend zouden zijn geworden' (maar dat werden ze dus _niet_) .. of dat je andere vriend 'pas na langere tijd opeens anders werd'. (wat ook wel ietsjes 'zegt' imho)

punt is echter, het overkomt je schijnbaar 'vaker' ...
jongens die schijnbaar niet zo 'eigenzinnig' zijn als je wél lijkt te eisen (waarbij het weer heel dwingens is dat die jongens maar moeten voldoen aan jouw 'eisenpatroon').

natuurlijk wil je dat misschien niet écht, en je zoekt het niet helemaal bewust 'voetvegen' op, maar andersom; Juist met je heel sterk 'controlerende' houding en je strakke 'eisen' roep je het zelf op je af zulke 'hondjes' te krijgen.

Juist omdat je kennelijk op andere momenten heel sterk 'jouw wensen navolgt'...
en dan die gast vertelt 'ja, nu komt het beter uit dat je eerst eventjes een paar maandjes wacht, ik zal je wel zeggen 'wanneer je weer mag' ( !! ) serieus, iedere man die zich kennelijk aan zulke eisen van een vrouw gaat houden, en doodleuk 'gaat wachten', is waarschijnlijk een gereincarneerde deurmat...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_81534953
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef RM-rf het volgende:
Sorrry, maar je kunt er nu wel een heleboel draaien en gaan maken en dingen roepen als 'jamaar ik kende ook andere jongens, en wat als die nu mn vriend zouden zijn geworden' (maar dat werden ze dus _niet_) .. of dat je andere vriend 'pas na langere tijd opeens anders werd'. (wat ook wel ietsjes 'zegt' imho)

punt is echter, het overkomt je schijnbaar 'vaker' ...
jongens die schijnbaar niet zo 'eigenzinnig' zijn als je wél lijkt te eisen (waarbij het weer heel dwingens is dat die jongens maar moeten voldoen aan jouw 'eisenpatroon').

natuurlijk wil je dat misschien niet écht, en je zoekt het niet helemaal bewust 'voetvegen' op, maar andersom; Juist met je heel sterk 'controlerende' houding en je strakke 'eisen' roep je het zelf op je af zulke 'hondjes' te krijgen.

Juist omdat je kennelijk op andere momenten heel sterk 'jouw wensen navolgt'...
en dan die gast vertelt 'ja, nu komt het beter uit dat je eerst eventjes een paar maandjes wacht, ik zal je wel zeggen 'wanneer je weer mag' ( !! ) serieus, iedere man die zich kennelijk aan zulke eisen van een vrouw gaat houden, en doodleuk 'gaat wachten', is waarschijnlijk een gereincarneerde deurmat...
Tuurlijk want het is zeker mijn schuld dat hij twee jaar naar Amerika ging om daar te studeren en we toen besloten hebben niks te beginnen maar te wachten tot hij teurgkwam en dan weer te gaan daten - als we dan nog allebei vrij waren.

En het enige wat dat met mijn 2e ex zegt, is dat hij zich beter voordeed dan hij was zodat hij me kon krijgen. Niks nieuws voor hem, bleek achteraf!

En jij bent zeker zo iemand die 2 dagen na een relatie zeker al een ander neukt? Ik had wat meer respect voor mijn ex dan dat! En overigens was hij er zelf helemaal niet blij mee dat ik nog niet meteen wou daten met 'm want hij liep me toen elke godganselijke dag wanhopige mails te sturen met dat hij nou wel eens wou weten of ik hem leuk vond want hij trok het allemaal (????) niet meer, en dat 3/4/5/6/7 dagen(en ga zo maar door) nadat het net uit was met mijn vorige relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')