Verstandig zeg, zeker met al die gekken hierquote:Op zondag 16 mei 2010 23:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
maar dat mag wel
![]()
Alleen zal ik het zelf niet drinken
Ja smerig he.quote:
FOK!kers. Waarschijnlijk durft bijna niemand echt op te komen dagenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijken wat voor soort volk ik nou eigenlijk terecht kom
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Enige wat ik nog wil weten is iedereens voornaam, we gaan elkaar toch niet op username aanspreken daarzo
Eujh sinterklaas.. haal nog eens een biertje!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Enige wat ik nog wil weten is iedereens voornaam, we gaan elkaar toch niet op username aanspreken daarzo
Dat regelen we ter plekke welquote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt wel!!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
FOK!kers. Waarschijnlijk durft bijna niemand echt op te komen dagen
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind je per post interessanter worden
IK HEB JE TOCH GEFELICITEERDquote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, je bent ook mijn verjaardag vergeten!
Ja die wel.quote:
Ben zelf alleen niet kapot van het blijven slapen gedoequote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
FOK!kers. Waarschijnlijk durft bijna niemand echt op te komen dagen
Slapen niet, langskomen doe ik zeer zeker!!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben zelf alleen niet kapot van het blijven slapen gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |