Geen flauw idee ...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
Hij is man en ik vrouw, wat is daar gay aan?quote:
Pff..quote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef dubidub het volgende:
Ik ga dit trouwens ook niet kijken, dan weet ik zeker dat ik vannacht droom over pvc pijpen, open ruggetjes en mislukte chirurgen
Mijn nachtrust
HE PiR! Ik heb Alberto gemistquote:
slaapzequote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef dubidub het volgende:
Ik ga dit trouwens ook niet kijken, dan weet ik zeker dat ik vannacht droom over pvc pijpen, open ruggetjes en mislukte chirurgen
Mijn nachtrust
Jazekerquote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaan we nog verder met Reportage? Ik moest een half uurtje weg, maar heb nog wel zin
een DUBBELE CONFRONTATIEquote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HE PiR! Ik heb Alberto gemistWat heeft ie gedaan? Kun je het even samenvatten voor me? En geen wmb verdaag?
Hij heeft de meest beruchte laptopcrimineel van Nederland 2x geconfronteerdquote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HE PiR! Ik heb Alberto gemistWat heeft ie gedaan? Kun je het even samenvatten voor me? En geen wmb verdaag?
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is man en ik vrouw, wat is daar gay aan?
quote:
WMB geweestquote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ook van jou![]()
Oh ja, die wandelingquote:Op zondag 16 mei 2010 22:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
WMB geweest
Alberto 2 x iemand geconfronteerd
Alberto op schiphol geweest
Alberto heeft een fijne wandeling buiten gemaakt met Oplichter
Neem een lekker kopje theequote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog een berg werk doen voor morgen... Maar ik val nu al half in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |