Wilders staat er nog neit inquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Paladijn het volgende:
"Beroemde mensen die ooit in Leeuwarden zijn geweest" mag wel eens wat uitgebreid worden, suggesties?
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG.
Ik lees dit en denk whut? Ik bedenk mij dat de enige paint met een vlag die van vriendje is.
Die hangt hier toevallig op de bank dus ik: Heb jij toevallig de vlag van groningen gepaint?
Hij: ja gek! ik moest het helemaal googlen.
Ik had het niet eens gezien!![]()
![]()
Nu is die paint nog toffer natuurlijk, bedankt!
Meskien de Harmonie effe beljuh.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Paladijn het volgende:
"Beroemde mensen die ooit in Leeuwarden zijn geweest" mag wel eens wat uitgebreid worden, suggesties?
Geert Wildersquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Hakim? Van Sesamstraat?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Erik de Visser![]()
Hakim
beide in de Harmonie een handje gegeven
Ik ben niet beroemd.quote:
Fien ik oek, die 2 low resolution pics van Leeuwarder attracties oek welquote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
datis dan jusit weer een deel wat van mij wel weg mag
quote:
ik heb geen idee, is 21 jaar geledenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hij deed zeker alsof hij je een hand gaf en liep vervogens tegen een nietbestaande muur op.
quote:
Edwin Rutte woonde ook in Leeuwarden, soms, staat die l in de OP?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik laatst ontdekt dat ik ooit bij de meneer Kaktus/Cactus? Show ben geweest.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
er wordt al aan een nieuwe mobiele lay-out gewerkt, alleen die is niet zomaar af
nietquote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat is je vriendje een kadaver zeg!op de bank zitten
Alex, je hebt een modje in ons topic geluldquote:
Werd ook tijd, wat komt er zoal inquote:
Bohhhhhhhhquote:Op zondag 16 mei 2010 23:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Alles wat je maar kan bedenken, want het is niet zomaar klaar.
Twee zelfs.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alex, je hebt een modje in ons topic geluld
o jee, moeten we nu op onze woorden letten?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alex, je hebt een modje in ons topic geluld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |