Alexxxxx de groenteboerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel geod van je, dat je je gevoelens niet opkropt
Ja ik heb geleerd dat dat voor andere mensen ook prettig is want dan kunnen ze mijn gedachtengang volgen en dan weten ze dus of ik ze goed begrepen heb of niet. Anders moeten ze het misschien nog eens vertellen in iets andere woorden omdat ik dan de eerste keer misschien niet begrepen heb.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel geod van je, dat je je gevoelens niet opkropt
Ik vindtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef Ensaf het volgende:
Ik vindt het hier toch veel leuker in mijn eentje!
Als ik alleen ben, is er niemand om mijn spelfouten te verbeteren!quote:
Horen jullie dat mensen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Soulforce het volgende:
eerst uitgelachen en belachelijk gemaakt door het gewone volk.
Nu welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:55 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als ik alleen ben, is er niemand om mijn spelfouten te verbeteren!
Welk genotquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:00 schreef Ensaf het volgende:
Ik ben zo gewoon gebleven!
Ondanks al dat genot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu vlucht ik weer snel![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:10 schreef Tassiepassie het volgende:
@Alexxxx: kom even cadautje afgeven voor je
Ik denk dat ie liever jou wil in plaats van die schaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu vlucht ik weer snel
Google is your friend, abuse your friends
zou je denken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever jou wil in plaats van die schaar
*zet een stok neer*quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zou je denken?dan gooi ik de schaar weer weg
Windows Movie Maker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef justmattie het volgende:
Ensie, met welk programma voeg jij een plaatje aan liedje toe die vervolgens op youtube komt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet ik touwtjes meebrengen?
Ik heb genoeg rubberen touw hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En springen zul je zeker!
![]()
Had meer gehoopt op hangenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb genoeg rubberen touw hierEn springen zul je zeker!
Gelukkig maar dat sommige spieren ook prima hun werk doen als ik niet beweegquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook.Zonder meer. Compleet klem, je kun geen spier meer bewegen...
hoe komt het toch dat elk topc war ik post veranderdin KELdertje lightquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat sommige spieren ook prima hun werk doen als ik niet beweeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |