Ik voel je, ik heb dat ook jaren gehad met Soury, maar we beginnen nu iets op te bouwenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik was altijd wat bangig voor Soury, maar ik durf nu al gewoon wat tegen d'r te zeggen, het komt helemaal goed
Ze weet nog niet wat een Liesje is.. Laten zo maarquote:
Ik heb daarom ook zo snel mogelijk gequotequote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proest.
Nou die kan ik ook niet meer editen natuurlijk.
Als je in Den Haag woont zit je goedquote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
Enne, as ik nou vriendjes met Soury wil worden hè, kan ik dan ook tegelijkertijd vriendjes met Liesje zijn, of kan dat niet, ...... of houden die juist vreselijk veel van elkaar ?
Tuurlijk.. Het is één grote warme familie.. Hug Hugquote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
Enne, as ik nou vriendjes met Soury wil worden hè, kan ik dan ook tegelijkertijd vriendjes met Liesje zijn, of kan dat niet, ...... of houden die juist vreselijk veel van elkaar ?
omgquote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Het is één grote warme familie.. Hug Hug
In de Jordoan, waar m'n wiegie heeft gestoanquote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je in Den Haag woont zit je goed
Maar je komt uit Amsterdam he,
Dan is ie welkom in mijn schoot.. Liefde en warmte alom...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je in Den Haag woont zit je goed
Maar je komt uit Amsterdam he,
Wil je niet met me huggenquote:
Wat een opluchtingquote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Het is één grote warme familie.. Hug Hug
Die van mijn oma ook... Willemsstraat.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
In de Jordoan, waar m'n wiegie heeft gestoan
Kijk, dat is al een stuk beter dan hug hugquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is ie welkom in mijn schoot.. Liefde en warmte alom...
Maar niet zeiken anders schop ik je dood [ afbeelding ]
Jij hebt toch in Rotterdam gewoond?quote:
Je woont nog in A'dam dus...quote:
Vreet jij maar een gebakkie ofzoquote:
Wat een goed planquote:Op zondag 16 mei 2010 22:45 schreef Marrije het volgende:
Die frisse douche laat ik aan me voorbij gaan.
Zo maar een warm bed dan. . .
Dan moet je de volgende keer iets eerder komen, want wekker gat morgen om half 7 dus ik ga slapenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zag je zwaaien, dus bedacht me ineens dat ik hier wel ff binnen kon vallen
Nee, ik ben als een echte Amsterdammer verhuist naar Zandvoortquote:
Hier gaat ie ook rond die tijd, dus ik loop gelijk ff met je meequote:Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer iets eerder komen, want wekker gat morgen om half 7 dus ik ga slapen
Daar ben ik dan weer jaloers op.. Strand en zee.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik ben als een echte Amsterdammer verhuist naar Zandvoort![]()
Maar het blijft altijd in je bloed zitten hè
Ach, vanuit Amsterdam, half uurtje met de treinquote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer jaloers op.. Strand en zee.
Nee das anders. Ik ga ook never naar het strand overdag. Dan ben ik liever in het A'damse bos op de fiets.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, vanuit Amsterdam, half uurtje met de trein
Oh oh Den Haaaaaaag. . . .quote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer jaloers op.. Strand en zee.
Geheel tegen mijn pricipes in Wel terusten Meisiequote:Op zondag 16 mei 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh oh Den Haaaaaaag. . . .
welterusten Dees en iedereen, ik ga lekker mn bed in
Amsterdamse bos is ook heerlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das anders. Ik ga ook never naar het strand overdag. Dan ben ik liever in het A'damse bos op de fiets.
Als ik naar de kust ga is het Egmond aan Zee.
Ik wacht je wel opquote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Amsterdamse bos is ook heerlijkof een klein stukkie verder langs het kanaal Spaarnwoude, daar skeeler ik altijd
(je komt met toch niet in elkaar rammen hè, nu je dat weet)
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn pricipes in Wel terusten Meisie
Ik ben goed gemtust![]()
![]()
![]()
Nu kan ik niemand meer verrot schelden.. Ik sla mijn eigen ramen inquote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Jian het volgende:
Goed, ik ga nog even een deel of 2 van m'n laatst gescoorde serie bekijken; Sons of Anarchy
Aanrader![]()
Ik vind de Themesong ook zo heftig![]()
Adios allemaal en speciaal een hug hug voor Soury (nee, je hoeft me niet uit te zwaaien draak, het is ook tegen mijn principes)
quote:
quote:
Ja, het gaat eindelijk weer eens mooi weer wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 08:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaja gaan de dagen snel he Disana en nu wordt het nog mooi weer ook, ach jij gaat supergezond en rookvrij de zomer tegemoet
las net in de krant pinksterweekend wordt weer lekker warm.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het gaat eindelijk weer eens mooi weer worden![]()
Ik wilde in mei stoppen omdat ik dan veel naar buiten kon, nou dat viel een beetje tegen, haha.
Ik kijk er echt naar uit, jij ook denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las net in de krant pinksterweekend wordt weer lekker warm.
nou, ik ben gek op de herfst wintermaanden, maar moet ook eerlijk bekennen dat het nu wel te lang heeft geduurd,quote:Op maandag 17 mei 2010 08:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk er echt naar uit, jij ook denk ik.
Zeg dat wel, het was een lange koude winter. En dan ook nog eens weken sneeuw hier, echt niet leuk meer. Voordat die mooie herfst van jou komt, wil ik toch echt wel eerst een lange warme zomerquote:Op maandag 17 mei 2010 08:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ik ben gek op de herfst wintermaanden, maar moet ook eerlijk bekennen dat het nu wel te lang heeft geduurd,
ja die krijg je denk ik, hoorde het wordt een hele warme zomer met hittegolfen etc.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, het was een lange koude winter. En dan ook nog eens weken sneeuw hier, echt niet leuk meer. Voordat die mooie herfst van jou komt, wil ik toch echt wel eerst een lange warme zomer
Dat is weer eens wat anders dan minigolfen!quote:Op maandag 17 mei 2010 08:56 schreef Toverheks het volgende:
ja die krijg je denk ik, hoorde het wordt een hele warme zomer met hittegolfen etc.
En watergolvenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan minigolfen!
![]()
ach wat maakt het uit, met een lange F of een korte V het wordt bloedjewarm van de zomerquote:Op maandag 17 mei 2010 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan minigolfen!
![]()
Goedemorgen. Beetje opstartproblemen vanochtend, maar om 9:30 uur toch fris ende fruitig op het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |