quote:
Kan je het origineel ff pmen??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:05 schreef Cafe-Noir het volgende:
Aangezien je geen aanstootgevend materiaal mag uploaden doe ik het
maar gewoon zo met Ria;
[ afbeelding ]
Lekker gek ding
lol prive verzameling?quote:
Haha, ook die tekst...hahhaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef leRomein het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten van het heerlijke gevoel dat ik mijn baan heb opgezegt en op me gemakkie lekker alles ga voorbereiden voor de vakantie wassen strijken boodschappen doen koffers inpakken hallo he ben nu al moe geintje nog een klein weekje en dan is het zover hoop dat me mannentje er ook van bij komt en daarna de hele wereld weer aan kan
Is wel weer een voordeel datze zo mooi ken schrijve helder duidelijk verhaal je weet meteen watze bedoelt met me mannetje enzo met die interpunctie en zo vanalles en nogwat enzo meer weetjewel vind ik echt grote klasse lekker gek wijfie heef ze verdient die vrije tijd enzomeer ja niet dan met der mannentje ja hallon zeg en zo nog een handje vol van dit geneuzel met een glaasje wit heerlijkquote:
Holy!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Cafe-Noir het volgende:
Lekkere zusjes van die "lekker-slank-bruin-siliconenloze-natural-beauties";
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF die eerstequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Cafe-Noir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Cafe-Noir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet echt zijn? Zeg me alsjeblieft dat dit geshopt is!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Cafe-Noir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Anneloes is ook superveranderd! Ze had een wat saaie coupe en kleur, het mag best wat spannender bij deze vlotte moeder! We hebben onze Kinkikniptechnieken op Anneloes losgelaten, en kijk eens wat een pittig koppie het is geworden!
quote:Mevrouw Funcke kwam samen met haar dochter Esther voor een metamorfose. We gaan proberen de krul uit het haar te laten, bij allebei, want deze dames hebben al jaren permanent, tijd voor verandering dus!
Bij mevrouw Funcke is het haar in een pittig model geknipt met een speciale techniek zodat dit fijne haar wat voller lijkt. Ook de kleur is middels folietechniek aangebracht om het zo vol mogelijk te laten lijken. Verder is er een natuurlijke make- up aangebracht met wat gouden accenten voor het glamourgevoel! Bij Esther is er een flink stuk afgegaan, en kijk eens hoe ze ervan opgeknapt is.Door blokkleuring is het haar gekleurd, met bruin en roodtinten en het is in een pittige bob geknipt. Er is een sprekende make-up aangebracht in verschillende groentinten en dit maakt het geheel mooi af.![]()
Ik wacht op je bijdragequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef GoodGawd het volgende:
Dit topic is echt dom. Doe dan mooi gekke vrouwen...die zijn er toch ook wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |