Is de frequentie vrij instelbaar? Want vaak zijn die gebonden aan een paar verschillende vaste stappen die ook nog verschillen van dingen bij hetzelfde merk. Om te voorkomen dat het gaat storen als mensen eenzelfde set op het podium gebruiken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Oew ik kan met die ontvanger van de mic ook gitaar draadloos ontvangen! Dus nu hoef ik alleen maar een zender te kopen voor m'n gitaar. Zal vast een stuk schelen met de prijssssss
kan je ook beiden tegelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Oew ik kan met die ontvanger van de mic ook gitaar draadloos ontvangen! Dus nu hoef ik alleen maar een zender te kopen voor m'n gitaar. Zal vast een stuk schelen met de prijssssss
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Sjonge. Ik ga ook maar een Indotopic zoeken ofzo...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Ayca het volgende:
Bij mij nietmaar ik ben ook iets vaker in het turkentopic dan hier
Jep is instelbaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is de frequentie vrij instelbaar? Want vaak zijn die gebonden aan een paar verschillende vaste stappen die ook nog verschillen van dingen bij hetzelfde merk. Om te voorkomen dat het gaat storen als mensen eenzelfde set op het podium gebruiken.
Ja kan ook nogquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
kan je ook beiden tegelijk?
Maar zo niet, nogsteeds chill!
Bestaat zo goed als geheel uit mensen uit 2 topicreeksenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
The_Dean
brother52
TeleluvR
KaMo
Dribbel_
allsystemshalt
Cynic
Aresdreams
Metalfreak
Gitaarmat
genakt
tijnbrein
guitarist
Svyatagor
-Menn0-
Meursault
Circle.Of.Filth
Sjoegerd
Daantke
DrD00m
Darkestrah
Ch.J.E_van_Hulthem
lifeblind
GimmeGore
Tokus
Rechterbal
ThE_ED
Libelah
blckbb
BOKA
wimjongil
Sautor
Marijkezwolle
RoW_0
--H-I-M--
IkBenOzan
infp2009
J0ttem
Litpho
Monolith
Etcetera
AlchemistOfSorrows
GuitarJJ
Breuls
tony_clifton-
Brammie1
Ayca
Mirel
GoeRoe86
Asta
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben weer vrijgezel dus
misschien kunnen we wel keertje samen gitaar spelen
Jij bent veulst te oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik weet niet hoe het dan zit met de output.... Daar heb ik maar 1 uitgang voor, dus dan gaat de zang ook over de gitaarversterker denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is wel relax danlijkt me dat dat dan wel moet kunnen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij bent veulst te oud
En kamo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je maakt er zelf een aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sjonge. Ik ga ook maar een Indotopic zoeken ofzo...
We kunnen samen een Indo-Europeanen topic beginnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
is er ook een duitser topic dan?
Schuift da'?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
Woont er iemand in Delft die m'n gitaar wil stemmen?![]()
![]()
![]()
Niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Een snaar klonk net niet helemaal goed, dus ik wilde hem iets aandraaien, maar nu heb ik het helemaal verneukt. Ik heb zo'n apparaatje, een elto GT-900 chromatic auto tuner, maar hij doet niets, er knipperen alleen twee lampjes bij de bes en # teken. Er zit een calibratieknop op, maar die doet ook niets.
Ik weet hoe het in theorie moet, 5e vakje moet hetzelfde zijn als de volgende snaar e.d., maar ik vind het moeilijk om te horen.
Morgen dan maar even een nieuwe stemapparaatje kopen, je moet toch iedere dag stemmen en ikg a niet iedere dag langskomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Een snaar klonk net niet helemaal goed, dus ik wilde hem iets aandraaien, maar nu heb ik het helemaal verneukt. Ik heb zo'n apparaatje, een elto GT-900 chromatic auto tuner, maar hij doet niets, er knipperen alleen twee lampjes bij de bes en # teken. Er zit een calibratieknop op, maar die doet ook niets.
Ik weet hoe het in theorie moet, 5e vakje moet hetzelfde zijn als de volgende snaar e.d., maar ik vind het moeilijk om te horen.
Batterij leeg?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |