Dat was eerst wel het plan, om na Zürich door te rijden naar Tsjechië.quote:
Word een lange zitquote:Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was eerst wel het plan, om na Zürich door te rijden naar Tsjechië.
Sonisphere is pas om 6 uur 's ochtends afgelopen. Ik red het dus nooit om dan op tijd in Nijmegen te zijn.
In de derde fret bedoel je? Ligt eraan. begin je hem in drie dan staat de toonladder in Gquote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Lespaulspelert het volgende:
En figuurtje 1 begint dan in 3? Serieus, ik ben hier zo bagger in.
Ik lees geen noot, en snap ook niet wanneer iets in G ofzo is (heb dat (nog) niet gehad), is er een site met praktische info, want ikheb tot nu toe na een lange zoektocht niets kunnen vinden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
In de derde fret bedoel je? Ligt eraan. begin je hem in drie dan staat de toonladder in G
Ja is tofquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef KaMo het volgende:
Vandaag voor het eerst gesnowboard
Echt gaaf, nog niet echt afgedaald, maar ging wel erg lekker
Nieuwe hobby erbij
Das meer een struik dan een boom hequote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja is tof
Behalve als je je knie kneust
Of offpiste gaan en een boom koppen
[ afbeelding ]
Tsjaa, misschien moet je gewoon wachten tot je iets meer van noten weet, want volgens mij begrijp je ook geen woord van het advies dat iedereen je geeft...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik lees geen noot, en snap ook niet wanneer iets in G ofzo is (heb dat (nog) niet gehad), is er een site met praktische info, want ikheb tot nu toe na een lange zoektocht niets kunnen vinden.
hij blijft leukquote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja is tof
Behalve als je je knie kneust
Of offpiste gaan en een boom koppen
[ afbeelding ]
Niet altijd, maar meestal is de eerste toon van een stuk ook de toon waar het stuk in staat. Als je dus op een E begint, staat het stuk in E en zijn de opvolgende tonen ook tonen die in een bepaalde toonladder (mineur of majeur meestalquote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik lees geen noot, en snap ook niet wanneer iets in G ofzo is (heb dat (nog) niet gehad), is er een site met praktische info, want ikheb tot nu toe na een lange zoektocht niets kunnen vinden.
En voor de rest kun je natuurlijk gewoon lekker altijd soleren op Metallica, want die spelen alles in E.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet altijd, maar meestal is de eerste toon van een stuk ook de toon waar het stuk in staat. Als je dus op een E begint, staat het stuk in E en zijn de opvolgende tonen ook tonen die in een bepaalde toonladder (mineur of majeur meestal).
En altijd dezelfde soloquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En voor de rest kun je natuurlijk gewoon lekker altijd soleren op Metallica, want die spelen alles in E.
quote:
Super cool man!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef guitarist het volgende:
Hebben julllie spotify al?
Je kan ons album nu dus helemaal gratis luisteren!!
http://open.spotify.com/album/0EORwJZEG2knTH74ZUNvFo
[/spam]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |