Nah, weet je wat het is: ik ben knetterdoof aan een kant. Dus ik mis wel eens wat. En in z'n kippenhok ontstaan dan wel eens wat vergissinkjes. Dus, enzoquote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
Had niet het idee dat je hulp nodig hadvolgende keer
Er waren poezjes (die met vier poten die miauw zeggen) bij.quote:
Dat maakt tombo mild?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er waren poezjes (die met vier poten die miauw zeggen) bij.
Daar kwam ik later achter jaquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, weet je wat het is: ik ben knetterdoof aan een kant. Dus ik mis wel eens wat. En in z'n kippenhok ontstaan dan wel eens wat vergissinkjes. Dus, enzo
Nou ik heb zeker in het begin weinig kunnen volgen, ik zat naast de speakers en miste ongeveer alles.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar kwam ik later achter ja
Maar er waren meer mensen die spontaan wat minder hoorden daar dus dat weten we dan voor een volgende keer als die er komt
Zacht als boter.quote:
Heb zelf een scherp gehoor dus had dat even niet doorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ik heb zeker in het begin weinig kunnen volgen, ik zat naast de speakers en miste ongeveer alles.
Ah dat verklaart bij mij ook ietsquote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ach, blind zijn aan één kant is ook best vervelend hoor. Dan mis je ook wel eens iets.
Bij het ontbijt bij voorbeeld.
Da's de leeftijd, ik moet bekennen dat de muziek voor mij wel ietsjes zachter had gemogen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ik heb zeker in het begin weinig kunnen volgen, ik zat naast de speakers en miste ongeveer alles.
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ach, blind zijn aan één kant is ook best vervelend hoor. Dan mis je ook wel eens iets.
Bij het ontbijt bij voorbeeld.
Nee, ik was niet degene waarmee gevoetjevrijd werd.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]Je voelde een hand op je been en je zag pas later dat ie niet van JJH kon zijn? Wie was het? Wieeeeeee!!!!!!!
Je draait je hoofd helemaal als je praat dat viel me opquote:
Kijk, dat mis je dan als je 's avonds weg gaat.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ik was niet degene waarmee gevoetjevrijd werd.![]()
quote:Maar iemand wilde wel een tong in mijn oor steken!
Ingeping! Zit net de DTH mail te lezenquote:
Em El, goed zoquote:
Thanksquote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Em El, goed zo![]()
Ik vond je broekpakdinges trouwens echt gaaf
Tja, ik kon het niet regelen dat ik aan je rechterkant kon zitten.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je draait je hoofd helemaal als je praat dat viel me open heb ook gezien dat je ene oog "niet meedeed"
Volgende keer gewoon achterstevoren op de bank gaan zittenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Tja, ik kon het niet regelen dat ik aan je rechterkant kon zitten.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, ik kon het niet regelen dat ik aan je rechterkant kon zitten.Neefje en nichtje: 'Net als een piraat dus?
'
![]()
Ow ja, Erik, mocht je denken dat ik aso in de auto zit omdat ik je niet aankeek, da's dus ook hierom. Eén oog op de weg is wel zo handig. En dan nog na 500 meter een straat van rechts missen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |