Ik mag je toch gewoon een sneue user eerste klas vinden.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat jij denkt dat je als enige alles kunt zeggen, maar zo werkt het niet.
J-woww = All_quote:
Ik doe het ook niet, zei ik net al.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon geen enkele post om me mee zwart te maken. En zo wel, jammer, ik kan echt niet huilen om jou die mijn post repost.
Natuurlijk, morgen worden de ijzers weg gehaaldquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
KI of natuurlijke dekking? Mijne is nu als het goed is drachtig.
Wat vind je van mij? :$quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mag je toch gewoon een sneue user eerste klas vinden.
Dat mag, zal ik geen minuut minder van slapen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mag je toch gewoon een sneue user eerste klas vinden.
Met deze post ben je nog sneuer geworden.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet, zei ik net al.
Er zijn genoeg onderwerpen gevoelig voor jou die je zelf hier neerzet.
Maar genoeg hierover, aldus mij.
Oh hangt van het veulen af. Hengstje wordt sws verkopen denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, morgen worden de ijzers weg gehaald.
Ohhh liefff.
Is het voor iemand speciaal of ga je gewoon ergens verkopen?
Deze wordt voor der zus.
Stoere praat, ik ben niet degene die hier iets zegt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee allemaal stoere praat en alles, waarom zou je zo doen
Oh, en ik ben lelijk en doe elke skank die ik tegenkom. Ja.quote:
Ik wist niet dat dat nog ging bij jou.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met deze post ben je nog sneuer geworden.
Imago he. Ik praat ook stoer dit dat maar eigenlijk sta ik in een hoekje van de club.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee allemaal stoere praat en alles, waarom zou je zo doen
Hecht broederschap. Zoals met de rest van de SC. Op Potloodvis na, dat is gewoon een buitenbeentje.quote:
Zelfkennis is macht.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, en ik ben lelijk en doe elke skank die ik tegenkom. Ja.
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hecht broederschap. Zoals met de rest van de SC. Op Potloodvis na, dat is gewoon een buitenbeentje.
Is dat een chinees?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, wij zijn hier allemaal om je handje vast te houdenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Imago he. Ik praat ook stoer dit dat maar eigenlijk sta ik in een hoekje van de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |