Haha serieus, je komt uit Limburg.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:47 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben serieus te goed voor de mensen hier.
Haha subtiel een vrouw zonder tieten genomen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
OOOOOH!! POTLOODVIS VS. WOLVENDAGEN! HET IS AAAAAAAN:
[ afbeelding ]
PLACE YOUR BETS, LADIES AND GENTLEMEN!!!
Tis een drankspelletje.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaa. Ik zie ook steeds meer naakte dames, dus misschien zit er wat voor je tussen.
Ik kan het serieus.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe dan niet alsof je me kapot kan maken met een enkele post van mezelf en ga gewoon lekker stoer doen bij je vriendjes.
KI of natuurlijke dekking? Mijne is nu als het goed is drachtig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Hey chai, ik ga dinsdag avond mee naar de hengst.
Deed hij met Gaultier, Krvtz_ etc. ook.quote:
En er toch mee dreigen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het serieus.
Helaas ga ik niet zo laag om iemand via internet te kwetsen, ook al zou je dat van mij verwachten.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het serieus.
Helaas ga ik niet zo laag om iemand via internet te kwetsen, ook al zou je dat van mij verwachten.
quote:
Omdat jij denkt dat je als enige alles kunt zeggen, maar zo werkt het niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deed hij met Gaultier, Krvtz_ etc. ook.
Nee, je hebt gewoon geen enkele post om me mee zwart te maken. En zo wel, jammer, ik kan echt niet huilen om jou die mijn post repost.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het serieus.
Wd durft de uitdaging aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon geen enkele post om me mee zwart te maken. En zo wel, jammer, ik kan echt niet huilen om jou die mijn post repost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |