Idd, no way in hell dat ik m nog wilde missen als dat niet echt nodig was hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok ik vind het gewoon heel erg cru, zou echt de hele dag met dat beestje om me heen zitten ipv hem weg te brengen maar vooruit jouw keuze.
ja maar dan ben je wel bij hem elke seconde dat je bij hem kan zijn ...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben niet zo dominant maar dat is wel duidelijk denk ik.
Maar ik moet morgen ook weer werken dus dan zat hij ook alleen.
Hoezo?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben heel nuchter en vrijdag komen ze alle 3 of 4 maar peper is nog een discussie punt.
Doelde op Peperquote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Zus getrouwd en logees weg dus de katten kunnen dan komen.
*googledquote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens daslook geplukt in het bos want daar schijn je hele lekkere pesto van te kunnen maken, en dat ga ik nu denk ik nog ff snel doen
Ziet er idd lief uitquote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Daslook.
Schattig he?
het is een soort van kruising tussen bieslook en knoflook qua geur.
Ik ben benieuwd of t iets is, ik heb toevallig alle ingrediënten in huis en een lekkere pesto is altijd
Oh no!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja godver, sta ik dan met mn daslook en mn geroosterde walnoten en de hele rimram, is mn staafmixer zomaar ineens kaput![]()
Hoe kan alles t toch maar ineens gewoon begeven hier zeg...
helpt niet. Heb ik al gedaan. Moet straks heen voor een zalfje.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:49 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Leuk Strega zo'n kleintje erbij. Hij ziet er lief uit en ondanks dat hij jong is komt het bij jullie vast goed terecht gefeliciteerd ermee.
F_R wat een gedoe zeg met de katten. Vervelend voor jullie.
Q. even schoonmaken met afgekoeld gekookt water een paar keer per dag. Beterschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |