Ja precies. Ik maak me er maar niet al te druk om.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef Morretje het volgende:
![]()
Vogeltje, het zit je niet met je mooie plannen vandaag he?Geniet er maar wel van dat het nu eerst klaar is, hier schijnt de zon, bij jou ook?
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Strega het volgende:
Nou, was vast gezellig. daar zijn dus al die mensen die je niet meer in de SC hoort of ziet.![]()
Draakje, fijn van minidraak!![]()
![]()
heel erg gefeli!!!
![]()
Hier liepen de dingen wat anders dan gepland, we hebben gezinsuitbreiding!
Rufus, geboren 1 april, dus 6en halve week.
Rood katertje met wit. Mama chocolade pers, papa waarschijnlijk rode straat kater. Slip nestje....![]()
Hij is ubercute en heel niet bang voor 4 honden, en de andere katten.![]()
![]()
Niet alleen ontstoken ogenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:31 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Blèh ontstoken ogen, ik had dat ook vaak toen ik nog lenzen droegMaar nu niet meer
![]()
Mijn nieuwe bed komt morgen
Kortom, geheel en al ontstokenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet alleen ontstoken ogenook oor en keel ontsteking
Gewoon een spuitje laten geven hoor, hopeloos geval is hetquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon een spuitje laten geven hoor, hopeloos geval is het
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
He bah Qukel, wat weer een gezeik zo![]()
Komt door die medicijnen die je immuunsysteem over de zeik maken denk ik, je bent veel vatbaarder nu...
quote:
Jup. De 3de of 4de alweer. Elke 4 a 6 weken.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Krijg je een remicade-infuus dan?
Da's best heftig.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. De 3de of 4de alweer. Elke 4 a 6 weken.
Remicade is het enige waar ik op sta. De imuran werkte alleen in combo met een stevige dosis prednison. En dat vonden de internist en ik geen goed idee. En ik werd ook behoorlijk misselijk af en toe van de imuran.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's best heftig.
Slaan de medicijnen niet goed aan dan?
Ja, alles kan. Maar ik stond al van november tot januari op de imuran en het werdt niet beter. En de ontstekingen kwamen ook telkens terug.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Maes het volgende:
Wat een gedoe Q, kan je ook wennen aan medicatie? Ik bedoel dat na verloop van tijd de bijwerkingen verdwijnen?
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef Lau. het volgende:
Ik kom hier ook maar even koekeloeren! Hallooo
Hey Lau.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef Lau. het volgende:
Ik kom hier ook maar even koekeloeren! Hallooo
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:18 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Het kloteding is ingeleverd
En ik heb ook uitgevonden waar het een heel stuk goedkoper kan, gelukkig.
Joa, Tessy is weer redelijk opgeknapt. Hopelijk gaat ze vanaf vandaag ook wat meer eten, want die halve kilo die eraf is gegaan zie je echt goed...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey Lau.![]()
Gaat t alweer wat beter met je cuty???
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Oh ik smste net mn buuf over die teek, belt ze me helemaal panisch op dat ik onmiddelijk mn huisarts moet bellen voor antibiotica![]()
Ik braaf bellen , maar de huisarts is dr morgen pas weer
Yups, ik had dr gisteren een hangenquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:27 schreef Lau. het volgende:
[..]
Joa, Tessy is weer redelijk opgeknapt. Hopelijk gaat ze vanaf vandaag ook wat meer eten, want die halve kilo die eraf is gegaan zie je echt goed...
Ohjee. Ja wel even uitkijken idd, ik zag op tv dat er steeds meer ziekten worden overgedragen via teken. Als je een rode kring om die plek krijgt wel ff naar de HAquote:
Ja ze heeft sinds gistermiddag niet meer gespuugd, en ze had vandaag ook alweer normale poep!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig.
Blijft alles dr nu weer goed inzitten?
Dan zit die halve kilo dr zo weer aan hoor
Ja dat weet ik heus wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee. Ja wel even uitkijken idd, ik zag op tv dat er steeds meer ziekten worden overgedragen via teken. Als je een rode kring om die plek krijgt wel ff naar de HA![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:40 schreef Lau. het volgende:
[..]
Ja ze heeft sinds gistermiddag niet meer gespuugd, en ze had vandaag ook alweer normale poep!
Nou nee, die rode vlek hoef je niet altijd te krijgen hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:49 schreef Lau. het volgende:
Zolang je geen rode kring om de plek krijgt waar de teek zat is het goed toch?
Oohh.. zolang je nergens last van hebt is 't goed tochquote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, die rode vlek hoef je niet altijd te krijgen hoor.
Maar ik lees net op internet:
• Er is geen reden om in Nederland na een tekenbeet een antibioticum te gebruiken om Lyme-borreliose te voorkomen omdat de kans op Lyme-borreliose hier gering is.
Dus ik vergeet het maar gewoon weer
ja, dat dacht mijn oom ookquote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, die rode vlek hoef je niet altijd te krijgen hoor.
Maar ik lees net op internet:
• Er is geen reden om in Nederland na een tekenbeet een antibioticum te gebruiken om Lyme-borreliose te voorkomen omdat de kans op Lyme-borreliose hier gering is.
Dus ik vergeet het maar gewoon weer
Eisen idd overdreven. Zou het ff besprekenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat weet ik heus wel.
Tis toch dik overdreven om meteen een ab kuur te eisen of niet?
Ik heb de teek echt vrij snel gevonden, die zat nog geen halve dag vast hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat dacht mijn oom ook
half jaar later had ie lyme
Naja punt is dat je juist bij lyme nooit meteen die klachten krijgt maar pas na maanden vaak.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eisen idd overdreven. Zou het ff besprekenAls je verder geen rare klachten hebt of zo'n rooie ring loopt het wel los volgens mij
Daaromquote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja punt is dat je juist bij lyme nooit meteen die klachten krijgt maar pas na maanden vaak.
Maar de kans op besmetting is wel heel klein als je de teek binnen 24 uur correct verwijderd hebt en dat heb ik wel gedaan
Ik bel morgen de huisarts wel even want de buuf is al half hysterisch en mn honden aan het herplaatsen in gedachten voor als ik sterf geloof ikquote:Op maandag 17 mei 2010 16:15 schreef Morretje het volgende:
oh-oh, vooral goed in de gaten houden, en misschien ff in je agenda opschrijven wanneer je em gevonden en verwijderd hebt. Als je dan wel over een aantal maanden klachten krijgt die niet te verklaren zijn, kun je terugvinden wanneer je die teek had. Rode kringen wel of niet zijn inderdaad lang niet altijd een indicatie, en de kans op Lyme is wel wat groter dan dat artikel beweert..
Q'tje, wat heftig zo, je medicijnen zeg! Hoe gaat het met de medicijnen en je darmen, valt het te doen zo?
Oh, mag ik Sjon?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bel morgen de huisarts wel even want de buuf is al half hysterisch en mn honden aan het herplaatsen in gedachten voor als ik sterf geloof ik
Oh Sjon die mag je zondag zo meenemen als ie in de dierentuin doet wat ie normaal in de stad tegen andere honden doet...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oh, mag ik Sjon?![]()
ff zonder gekheid, met lyme kan je beter maar geen risico nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |