Idd, no way in hell dat ik m nog wilde missen als dat niet echt nodig was hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok ik vind het gewoon heel erg cru, zou echt de hele dag met dat beestje om me heen zitten ipv hem weg te brengen maar vooruit jouw keuze.
ja maar dan ben je wel bij hem elke seconde dat je bij hem kan zijn ...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben niet zo dominant maar dat is wel duidelijk denk ik.
Maar ik moet morgen ook weer werken dus dan zat hij ook alleen.
Hoezo?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben heel nuchter en vrijdag komen ze alle 3 of 4 maar peper is nog een discussie punt.
Doelde op Peperquote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Zus getrouwd en logees weg dus de katten kunnen dan komen.
*googledquote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens daslook geplukt in het bos want daar schijn je hele lekkere pesto van te kunnen maken, en dat ga ik nu denk ik nog ff snel doen
Ziet er idd lief uitquote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Daslook.
Schattig he?
het is een soort van kruising tussen bieslook en knoflook qua geur.
Ik ben benieuwd of t iets is, ik heb toevallig alle ingrediënten in huis en een lekkere pesto is altijd
Oh no!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja godver, sta ik dan met mn daslook en mn geroosterde walnoten en de hele rimram, is mn staafmixer zomaar ineens kaput![]()
Hoe kan alles t toch maar ineens gewoon begeven hier zeg...
helpt niet. Heb ik al gedaan. Moet straks heen voor een zalfje.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:49 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Leuk Strega zo'n kleintje erbij. Hij ziet er lief uit en ondanks dat hij jong is komt het bij jullie vast goed terecht gefeliciteerd ermee.
F_R wat een gedoe zeg met de katten. Vervelend voor jullie.
Q. even schoonmaken met afgekoeld gekookt water een paar keer per dag. Beterschap.
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
niet miepen, rotte plek gewoon wegsnijden
Ohjeequote:Op maandag 17 mei 2010 08:14 schreef Qwea het volgende:
mijn ogen zijn vet ontstoken. Met name rechts. Er komt me een partij een tering zooi uit
en ik zie geen steek
krijgt het een eigen topic in F&F?, hoe heet 'tie? fotoos?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:31 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Blèh ontstoken ogen, ik had dat ook vaak toen ik nog lenzen droegMaar nu niet meer
![]()
Mijn nieuwe bed komt morgen
Of nog erger, ze installeren een hele keuken in betonnen wanden zonder fatsoenlijke klopboorquote:Op maandag 17 mei 2010 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
tering, de bovenbuur is aan het boren in het beton...
iedere keer 2 seconden geluid, twee seconden niets, twee seconden geluid, etc...
dus die is of 380 gaatjes van een halve cm diep aan het maken, of heeft geen idee hoe een boorhamer te gebruiken
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maes goed dat ik je zie, ik ga es ff die codes opzoeken en nog een kaartje voor de dierentuin kopen![]()
Ik heb trouwens ook slecht geslapen vannacht![]()
Want bij het naar bed gaan kwam ik er achter dan ik een teek had![]()
Boooooooooh echt. Gewoon op mn buik, en daar voel je dus niks van, gelukkig check ik t ALTIJD als ik in het bos of zo geweest ben voor de grote spiegel.
Ik had dr nog nooit een gehad, en hij kwam er gelukkig netjes uit met de tekentang.
Maar oh wat een nachtmerries heb ik gehad vannacht zeg![]()
Het hielp ook niet dat ik in bed nog ff een paar hoofdstukken Murakami las en dat dr een daarvan over bloedzuigers ging![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijgt het een eigen topic in F&F?, hoe heet 'tie? fotoos?
Ik heb dr nu dus voor het eerst van mn leven een en ik heb nu ff zin om nooooooooooooooooooooooooooooooit meer de bossen in te gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was ooit in duitsland met een groepje mensen, en een daar van zat standaard onder de teken![]()
we liepen allemaal over de zelfde paden, deden allemaal dezelfde dingen, maar niemand had ook maar 1 teek, en hij meteen 6 ofzo
buurman bij mijn vader ging naast zijn huis een uitbouw maken voor de keuken (hoekhuis)quote:Op maandag 17 mei 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of nog erger, ze installeren een hele keuken in betonnen wanden zonder fatsoenlijke klopboor
Ik heb zulke benedenburen.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
buurman bij mijn vader ging naast zijn huis een uitbouw maken voor de keuken (hoekhuis)
en om geld te besparen wilde hij geen kango huren (paar tientjes per dag) waarmee hij door de betonnen buitenmuur een deuropening naar de uitbouw kon maken
dan kost het je misschien 2 uur ofzo, zoń gat maken
nee, die lul ging met een klopboor allemaal kleine gaatjes zitten boren (mind you, in gewapend beton van 20 cm dik) om het silhouet van die deur er uit te breken als een betonnen prikplaatjeis hij 3 dagen mee bezig geweest, en het gezin ging lekker de deur uit voor een paar dagen, wij zaten in de klereherrie
quote:
nee, dan zijn het zeikhoerenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Noem jij je patienten ook zo als ze in bed plassen of zo?
Nee, dan zijn het sloeries.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Noem jij je patienten ook zo als ze in bed plassen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |