Zodra mijn PSP het weer doet ga ik hem perfectioneren, want één belangrijk element mistquote:
Moet je eerst een week vakantie nemen na zo een aantalquote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoi Henry, is je 1950 + recordpoging al gelukt?
Ik ben wel druk aan het posten.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoi Henry, is je 1950 + recordpoging al gelukt?
Ik vroeg me net af he, als mod, moet je dan echt bepaalde avonden bepaalde tijden actief aanwezig zijn enzo? Hoe zit dat eigenlijk?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Iedereen wil mod worden. Heerlijk, geen leven
Kan gewoon met Paint hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zodra mijn PSP het weer doet ga ik hem perfectioneren, want één belangrijk element mist
Niet voor wat ik ga doenquote:
Je moet gewoon denk ik een paar uur per dag aanwezig zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af he, als mod, moet je dan echt bepaalde avonden bepaalde tijden actief aanwezig zijn enzo? Hoe zit dat eigenlijk?
Pffquote:
Je PSP? Zit je nu op je PSP?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zodra mijn PSP het weer doet ga ik hem perfectioneren, want één belangrijk element mist
Dat zeker, echt zwaar vermoeiend.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Moet je eerst een week vakantie nemen na zo een aantal
Posts na 0.00 tellen niet mee he, en als je niet kan uitslapen is dat ook nog wel te doenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen dus dat is geen probleem
Geen leven meer dusquote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je moet gewoon denk ik een paar uur per dag aanwezig zijn
ligt echt aan welk subforum, klaagbaak heeft de meeste mods nodig, ik denk flora en fauna het minste
Meestal ben ik wel heel lang aanwezig!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af he, als mod, moet je dan echt bepaalde avonden bepaalde tijden actief aanwezig zijn enzo? Hoe zit dat eigenlijk?
Neu!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Anders krijgt deze jongen een ban. En ik wil mod worden. Nu of later.
Nee 7000 posts halenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Oh haha ik dacht 7000 posts in een avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |