abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2010 @ 17:11:24 #201
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_82402733
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

weer wat geleerd

ik zit duimen te draaien tot er officieel bericht komt van de knvb.
Alsof we met Robben wel kampioen worden..
pi_82402806
quote:
Cohen: Robben op de wachtlijst!
June 6th, 2010 | Author: Kwetze Kwaadstra
PvdA-voorman Job Cohen wil dat Arjan Robben op de wachtlijst komt, zo verklaarde hij vanmorgen in een telefonisch vraaggesprek met Radio 1. Het onderzoek naar de hamstringblessure van Robben dient volgens Cohen de procedures te volgen die voor alle andere burgers ook gelden. ‘Ik heb begrepen dat het om een MRI gaat. Dan is de wachttijd drie maanden’, aldus Cohen.

Robben raakte gisteren in de oefenwedstrijd van Oranje tegen Hongarije geblesseerd aan zijn hamstring. Hij is niet meegevlogen naar Zuid Afrika omdat eerst onderzoek moest plaatsvinden.

Cohen greep in het vraaggesprek terug op het artikel dat hij twee dagen geleden liet plaatsen op de opiniepagina van de Volkskrant. Daarin vroeg hij de lezer te kiezen wie van vijf personen het eerst voor medische behandeling in aanmerking zou komen. De vijf fictieve personages waren: een sterspeler van het Nederlands Elftal, een moeder van drie kinderen, een stokoude grijsaard, een verstokte roker met een drankprobleem en een puissant rijke miljonair. Cohens conclusie was dat de ernst van de klacht leidend dient te zijn en niet iemands draagkracht.

Cohen gaf aan dat zich nu de unieke situatie voordeed dat zijn hypothetische vraagstuk met de blessure van Robben actueel wordt. ‘We hebben met het campagneteam de beelden van Robben die het veld verlaat grondig bestudeerd. Hij kon nog lopen, dus zo erg kan het niet zijn. Er zijn in dit land ongetwijfeld mensen met gezondheidsproblemen die erger zijn. Dus Robben moet wachten, net als ieder ander’.

De interviewer van Radio 1 gaf uiteraard aan dat dit standpunt tot grote woede bij de fans van Oranje zou leiden. Maar Cohen zag dat anders: ‘Nee, het gaat hier om het principe. We zijn in ons opiniestuk duidelijk geweest. En nu wil ik me aan mijn woord houden. Ook als het om Oranje gaat. Er wordt hier niet gedraaid. Yes, we cohen!’.

Bondscoach Bert van Marwijk is nog niet in staat geweest te reageren op de uitlatingen van Cohen. Hij zat ten tijde van dit schrijven nog in het vliegtuig naar Zuid Afrika.
Cohen is nu dus genoodzaakt om zich aan zijn eigen woorden te houden.

faalhaas!
pi_82403447
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!

pi_82403855
Van marwijk roept van der Sloot op! Geen risico met Robben en heeft een afmaker nodig

pi_82404513
Zou de telegraaf niet even naar het ziekenhuis kunnen bellen?

nu stop ik ermee
pi_82404542
Dat gaat Cohen zetels kosten Principieel heeft ie gelijk maar goed. Ach Robben, kan ook een privekliniek wel betalen vermoed ik
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_82404864
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:51 schreef FJD het volgende:
Dat gaat Cohen zetels kosten Principieel heeft ie gelijk maar goed. Ach Robben, kan ook een privekliniek wel betalen vermoed ik
nog meer?
pi_82405205
Joran is deze keer wel goed fucked zeg maar Om half 6 een hotelkamer ingaan met het meisje, drie uur later met sporttas en al vertrekken en een paar dagen later wordt het meisje dood gevonden. Time of death terugrekenen en je bent een heel eind.

Gaat tegen m'n principes maar ik zou een eventuele uitlevering aan Nederland even op zich laten wachten. Andere prioriteiten zeg maar
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef jpjedi het volgende:
nog meer?
Tis vooral jammer dat ie zo belachelijk selectief principieel is. Iedereen krijgt dezelfde zorg maar ondertussen betalen mensen vanaf modaal een stuk meer voor diezelfde zorg. Dat is niet oneerlijk, nee joh dat maakt niet uit want he die mensen kunnen het makkelijk missen.

Gebrek aan visie, oog voor extra inkomsten
  zondag 6 juni 2010 @ 21:17:18 #209
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82414995
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:24 schreef jpjedi het volgende:
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!

Heeft'ie Oostenrijks bloed joh?
pi_82415200
Tt 806!! Robben mee
  zondag 6 juni 2010 @ 21:26:44 #211
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_82415705
We worden kampioen
  zondag 6 juni 2010 @ 23:33:10 #212
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_82424265

Zo dat was me wel een dagje zeg.
7 uur op richting Zandvoort en daar de Masters kijken
Was een mooi dagje.

Op het einde kwamen we nog langs een feestje van Red Bull, waar de Party Squad was. Was echt gezellig.

Nu slapen, ben best wel moe
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_82426019
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef jpjedi het volgende:
Tt 806!! Robben mee
Bij Reuters is het ook echt een nieuwsitem in hun app
pi_82428461
Heel dat Robben gebeuren heeft een kickstart aan de wk-hype gegeven voor mijn gevoel.

Edit:
http://worldsport.blogs.cnn.com/2010/06/06/world-cup-predictions/

[ Bericht 31% gewijzigd door jpjedi op 07-06-2010 07:45:00 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 07:00:22 #215
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82428662
pi_82429223
pi_82429523
quote:
wordt het gevreesde W scenario toch waarheid?!
  maandag 7 juni 2010 @ 08:58:34 #218
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82429725
Ik denk eerder het Z scenario
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 7 juni 2010 @ 09:11:34 #219
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_82430010
quote:
Op maandag 7 juni 2010 04:47 schreef jpjedi het volgende:
Heel dat Robben gebeuren heeft een kickstart aan de wk-hype gegeven voor mijn gevoel.

Edit:
http://worldsport.blogs.cnn.com/2010/06/06/world-cup-predictions/

Volgens mij heeft hij dezelfde voorspellingen als mij voor de halve finales en de finale.

Zo nu douchen en dan maar eens naar kantoor fietsen
2de in de Tour de BoF!
pi_82430093
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij dezelfde voorspellingen als mij voor de halve finales en de finale.

Zo nu douchen en dan maar eens naar kantoor fietsen
leuk om te lezen natuurlijk, maar een specifiek sterke verdediging van oranje vind ik toch wat overdreven.
pi_82435524
Cohen

Kan iemand die man terug naar Amsterdam schoppen Bos had nog iets van uitstraling..
deze man heeft het totaal niet
Mag hopen dat het een VVD/D66je wordt deze keer

VVD it is
Narf!
  maandag 7 juni 2010 @ 12:01:19 #222
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_82435753
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

leuk om te lezen natuurlijk, maar een specifiek sterke verdediging van oranje vind ik toch wat overdreven.
Haha, daar moest ik ook al om lachen ja
Heitinga okee, die is echt veel beter geworden, maar Mathijsen. Neem dan gewoon Vlaar mee, daar had ik meer vertrouwen in gehad dan Mathijsen.

En Gio is aanvallend nog leuk bezig, maar verdedigend is het natuurlijk niks meer.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 7 juni 2010 @ 12:03:17 #223
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_82435856
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Sickert het volgende:
Cohen

Kan iemand die man terug naar Amsterdam schoppen Bos had nog iets van uitstraling..
deze man heeft het totaal niet
Mag hopen dat het een VVD/D66je wordt deze keer

VVD it is
Ik ben zeker geen fan van Cohen, maar daar kijk ik toch even langs. Rutte doet het heel goed, maar daar laat ik me niet door verblinden. Ik blijf toch kijken naar de partij programma's en VVD laat ik "links" liggen

D66 maakt nog wel een kansje, maar ben toch bang dat ik gewoon weer PvdA ga stemmen, maar zeker niet op Cohen
2de in de Tour de BoF!
  maandag 7 juni 2010 @ 12:07:00 #224
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82435998
OMG Ik herken mijzelf
quote:
Groot interview met René van der Gijp in Volkskrant Magazine
In het Volkskrant Magazine van vandaag (zaterdag 5 juni 2010) een groot interview van Steffie Kouters met René van der Gijp. Hieronder een weergave:

Vriendin en kinderen
Van der Gijp vertelt in het interview onder andere over zijn vriendin en kinderen. Zijn huidige vriendin Daniëlle, moeder van zijn jongste zoontje Nikky, woont vijf minuten fietsen verderop. Tijdens het huwelijk met zijn eerste vrouw, moeder van zijn oudste zoon Sanny, merkte Van der Gijp al dat samenwonen niets voor hem is. "Poeh, dacht ik."

Een paar keer per week gaat hij naar het huis van zijn vriendin. "Ga ik effe met die kleine voetballen. Vindt hij leuk." Op de vraag of hij zijn jonge zoontje niet altijd om zich heen wil hebben, antwoordt hij: "Ik weet niet hoe ik het moet zeggen zonder dat het verkeerd overkomt. Maar die kleine aap is goed af bij zijn moeder. Bij kinderen denk ik vaak: jezus jongens, kom op. Maar zijn moeder houdt zo veel van dat ventje, die kleine heeft het daar zo naar zijn zin. Die is misschien blij als ik weer weg ben. Want ik kan opeens zeggen: 'Zet die fiets recht, doe dit, doe dat.'"

Zijn vriendin blijft niet vaak bij Van der Gijp slapen en andersom ook niet. "Als ik daar eet en ik kom weer thuis, denk ik: hè, lekker." Waarom dan toch een vriendin? "Wij kunnen prima met elkaar opschieten." Verder: "Ik weet wat een vrouw het liefst wil van een man, maar ik heb er helemaal geen zin in. Aandacht, meedenken, meegaand zijn. Ik weet bij mijn vriendin precies wanneer ik ja moet zeggen, wanneer nee, wanneer ik in moet vallen, wanneer ik mijn mond moet houden. Dingen die ik niet langer dan een half uur volhoud. Dan kan ik beter op de fiets stappen."

Is het voor zijn vriendin niet moeilijk, dat zij hun zoontje feitelijk in haar eentje moet opvoeden? "Volgens mij denkt ze: René is een hartstikke lieve jongen, maar het is niet anders."

Drukte en sociale contacten
Van drukte, zoals bijvoorbeeld in een supermarkt, houdt Van der Gijp niet. "Ik ren terug naar mijn auto als ik ervandaan kom." Hij is al vijftien jaar niet meer op vakantie geweest en blijft het liefst gewoon thuis. "Ik heb een boot. Die gooi ik dadelijk in het water en ik vind het prima. Ik heb hier alles. Jij zult zeggen: 'Dat is niet normaal', maar ik ben ook niet uit op sociale contacten. Ik ben niet uit op waar anderen voor op vakantie gaan: om kennis met elkaar te maken, om onder de mensen te zijn."

Is Van der Gijp een einzelgänger? "Mijn beste vriend zei eens tegen me: 'Over tien jaar zit jij in je eentje in de tuin terwijl de buurman een feest geeft omdat hij 60 wordt en denk je maar één ding: ik wou dat ik in die tuin hiernaast stond tussen die anderen.' Ik moest zo lachen. Ik zeg: 'Ik ben bang dat ik dat niet denk.' (...) Op een gegeven moment heeft iedereen er genoegen mee genomen: 'We nodigen René niet meer uit voor verjaardagen, niet meer voor de Kerst, niet meer voor Oud op Nieuw. Want hij heeft er toch geen zin in.'"

"Het groepje dat ik nu om me heen heb – dat is het. Vier goede vrienden (Rob Jansen, Maarten Spanjer, Mario Been en Casper van Eijck, de clubarts van Feyenoord, red.), mijn kinderen, mijn vriendin en mijn ex-vrouw. Zij hebben, samen met mijn ouders, een wezenlijke bijdrage geleverd aan hoe ik er nu voor sta. Dat groepje heeft alleen maar goeie bedoelingen gehad. Er is er niet één die me aan de drugs heeft geholpen, niet één die me aan de drank heeft geholpen, niet één die het me zo moeilijk heeft geprobeerd te maken dat het onleefbaar werd. En op het einde van de rit heb ik het idee dat ze het alle tien begrijpen. 'Joh, René leeft zo, maar dat doet hij omdat het voor hem veilig is.'"

Ongelukkig is Van der Gijp zeker niet: "Maak niet de fout te denken dat ik ongelukkig ben. Ik kan intens genieten als ik op zaterdag alle kranten koop bij het pompstation en die door het hele huis verspreid, in elke hoek eentje, wat door de tuin heen en weer wandel, het zwembad schoonmaak en tussendoor telkens een stukje krant lees, elke keer op een andere plek. Een soort ritueel."

Levensmotto
Het levensmotto van Van der Gijp is: maak je niet druk. "Ik heb in mijn leven nooit enige druk gevoeld. Ik ben ook nog nooit zenuwachtig geweest. Ik denk dat ik een hartslag heb van 73. En bij VI aan tafel van 43." Geldingsdrang is hem vreemd: "Die heb ik nooit gehad. (...) Ik kon me verwonderen over mijn medespelers. Dan speelden we uit met PSV en begonnen ze te vechten in de bus omdat Groningen in de laatste minuut 1-1 had gemaakt. Ik dacht: als dat nou het ergste is wat me in mijn leven gaat overkomen. Op die manier ben ik steeds meer naar mensen gaan kijken."

Als kind had hij die inslag al. "Ik was een kind dat het allemaal maar liet gebeuren. Als mijn ouders zeiden: 'Ga op de achterbank zitten', dan deed ik dat. Zeiden ze: 'Je gaat mee naar Scheveningen', dan deed ik het ook. Het maakte mij niet veel uit. Ik heb niks strijdbaars in me." Van der Gijp houdt er dus een nogal nihilistische levensinstelling op na. "Volstrekt, ja. Maar als je nergens iets van verwacht, kan het ook niet tegenvallen. Ik ben nooit teleurgesteld."

Lezingen
Van der Gijp is één van de meest gevraagde sprekers in Nederland. Gemiddeld krijgt hij per dag zo'n zeventien aanvragen binnen. "Van iedereen die in Nederland lezingen geeft, ben ik wel de beste. Dat weet ik honderd procent zeker. Ik ken mensen die mij al acht keer gehoord hebben, hè. En ze vinden mij nog steeds goed. (...) Ik zie het wel als een redelijke vorm van talent dat alles wat ik zeg in het pulletje valt bij het publiek. In mijn hoofd zit een soort Google. Als ik de zaal raak met een onderwerp, kan ik daar meteen nog een stuk of twintig verhalen over vertellen."

Verder: "Ik weet al na 5 seconden hoe een lezing gaat verlopen. Ik kom aan, er staat een groepje te roken en één van die jongens zegt: 'Hé René. Je moet bij ons zijn, hè? Wacht effe, dan breng ik je ernaar toe.' Je hebt ook groepjes die je niet eens bekijken. Of ik kom binnen bij de marechaussee, en een man stelt zich voor: 'Ik ben brigadegeneraal.' Dan zeg ik: 'Zó.' En ik zie dat die man denkt: dit gaat niet goed."

Het gehele interview kun je lezen via de online Volkskrant (inlog vereist):
  maandag 7 juni 2010 @ 13:18:10 #225
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82438677
Ben de nieuwe forum layout aan het testen, erg mooi Paar mooie nieuwe functies:

• Je kunt zelf instellen om de hoeveel seconden je MyAT ververst. min. 5, max. 60 sec.
  • Post worden direct geupdate dus als je een bericht aan het typen bent en iemand voert op dat moment een bericht in dan zie dit bericht direct. Dit geld ook in je MyAT.
  • Je kunt topics uit je MyAT verwijderen en ze via een "Volg" knop toevoegen dus tvp wordt overbodig.
  • En nog veel meer..

Hopelijk komt ie snel voor iedereen beschikbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-06-2010 13:34:54 ]
  • Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_82439349
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ben de nieuwe forum layout aan het testen, erg mooi Paar mooie nieuwe functies:

• Je kunt zelf instellen om de hoeveel seconden je MyAT ververst. min. 5, max. 60 sec.
  • Post worden direct geupdate dus als je een bericht aan het typen bent en iemand voert op dat moment een bericht in dan zie dit bericht direct. Dit geld ook in je MyAT.
  • Je kunt topics uit je MyAT verwijderd en ze via een "Volg" knop toevoegen dus tvp wordt overbodig.
  • En nog veel meer..

Hopelijk komt ie snel voor iedereen beschikbaar
  • ik heb nogsteeds Fok!Silver

Die laatste nieuwe vind ik echt bagger... waar lijkt deze het meest op? dat volgen is geniaal
    alleen is een Tvp'tje plaatsen zo leuk
    Narf!
      maandag 7 juni 2010 @ 13:35:46 #227
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_82439467
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik heb nogsteeds Fok!Silver

Die laatste nieuwe vind ik echt bagger... waar lijkt deze het meest op? dat volgen is geniaal
    alleen is een Tvp'tje plaatsen zo leuk

Wel op de baggerlayout maar deze is een stuk rustiger. Screenshot:

pi_82439692
    Nice
    Narf!
      maandag 7 juni 2010 @ 13:54:12 #229
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_82440177
    pi_82443970
    iPhone layout

Homooooos
      maandag 7 juni 2010 @ 15:24:44 #231
    129576 RudyCarell
    rudycarell
    pi_82444876
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 15:08 schreef FJD het volgende:
    iPhone layout
    Waar?
    pi_82446180
    Gewoon standaard als je inlogt? Vind de mobi layout echt prima werken, al ie usericons enzo doen me niets
    pi_82446275
    !

Zit de hele middag me te verdiepen in de politiek etc.. en begin nu toch van de VVD af te stappen en meer naar D66 te gaan.

Wat stemmen de Bof!fers Woensdag? en waarom?

Ik wil(de) VVD stemmen met name voor het standpunt wat ze hebben over de Hypotheek rente en het verkleinen van de staatsschuld (de manier waarop)
    Narf!
      maandag 7 juni 2010 @ 16:05:25 #234
    129576 RudyCarell
    rudycarell
    pi_82447119
    Groen Links... D66 had ik eerst, maar die had wat punten waar ik het toch niet helemaal mee eens ben. Stemwijzer nog een keer gedaan. Extra gewicht op punten en gezet en GL kwam eruit met als 2e PVDD...

Hypotheekrente wordt toch wel aangepast en dat moet ook. We zijn het enige land nog met deze regeling.
    En ja, ik heb ook een hypotheek...

VVD stond 3e btw... Maar die zijn definitief voor illegaal maken van elke drug...
      maandag 7 juni 2010 @ 16:16:37 #235
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_82447728
    Ik stem VVD. Met dezelfde redenen als Kev al postte
    pi_82452936
    Zolang de HRA alleen maar gebruikt wordt om tekorten vd overheid op te lossen kunnen ze wmb de tiefus krijgen

VVD
      maandag 7 juni 2010 @ 18:53:26 #237
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_82455779
    Waar haalt de VVD eigenlijk zijn geld vandaan?
    2de in de Tour de BoF!
      maandag 7 juni 2010 @ 19:06:14 #238
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_82456720
    2de in de Tour de BoF!
    pi_82456840
    quote:
    *stemt blind op de VVD*
    Narf!
    pi_82457120
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Sickert het volgende:
    *stemt blind op de VVD*
    Met 1 stem all-in gaan !

Oh ja en de VVD wil ontwikkelingssamenwerking beperken. Goed punt, het werkt namelijk gewoon niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door FJD op 07-06-2010 19:30:58 ]
    pi_82466620
    http://www.iphoneclub.nl/(...)-ios4-vanaf-21-juni/

Niet verrassend maar wel fijn. Wel jammer dat Apple met het OS dezelfde truckjes uithaalt als MS naar mijn idee. OS wordt steeds zwaarder zonder dat het iets echt geniaals toevoegt en vervolgens denkt iedereen dat de nieuwe iPhone echt heel veel sneller is. Wordt tegenwoordig echt weer schijtziek van het OS van Apple

Gelukkig werkt de iPad wel erg snel en lekker
      maandag 7 juni 2010 @ 22:14:56 #242
    129576 RudyCarell
    rudycarell
      maandag 7 juni 2010 @ 22:21:36 #243
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_82470026
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef FJD het volgende:

[..]

Met 1 stem all-in gaan !
    quote:
    Oh ja en de VVD wil ontwikkelingssamenwerking beperken. Goed punt, het werkt namelijk gewoon niet.
    Eens dat de huidige opzet niet optimaal werkt, echter het beperken van ontwikkelingssamenwerking is natuurlijk niet de oplossing. We willen die hulp bieden vanwege een reden, omdat de huidige opzet niet werkt is die reden dan ook ineens weg.

VVD kreeg mijn stem toch al niet.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_82470955
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Eens dat de huidige opzet niet optimaal werkt, echter het beperken van ontwikkelingssamenwerking is natuurlijk niet de oplossing. We willen die hulp bieden vanwege een reden, omdat de huidige opzet niet werkt is die reden dan ook ineens weg.
    Ondanks de vele ruwe randjes zorgt kapitalisme nog steeds voor de meeste vooruitgang in een samenleving. Ontwikkelingssamenwerking compleet stoppen en daarbij alle handelsblokkades die er bestaan op non-food artikelen uit Afrikaanse landen direct opheffen. Daarnaast goed kijken welke handelsblokkades je op food kunt opheffen.

Belangrijk argument voor het onderhouden van boeren in de EU is dat je voor voedselvoorziening in tijden van crisis nog wel terug kunt vallen op eigen productie en je dus niet afhankelijk bent van andere continenten. Slim chance maar toch.

Het vervelende van bovenstaande is dat het echt een keiharde boodschap is. Als je ziet wat er in China (is) gebeurd dan wordt je daar niet heel vrolijk van maar goed om nou te zeggen dat decennia aan ontwikkelingshulp veel heeft geholpen...met economische groei komt vanzelf voor meer mensen economische onafhankelijkheid en vanaf daar komt de groei naar menselijke omstandigheden op het gebied van arbeidsomstandigheden en milieuverontreiniging etc..
      dinsdag 8 juni 2010 @ 07:00:08 #245
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_82480443
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

[..]

VVD kreeg mijn stem toch al niet.
    Maar moet de overheid dat doen? Laat met collectes en dergelijke de mensen zelf maar bepalen wat er aan, bijvoorbeeld Haiti, gegeven word.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 07:02:06 #246
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_82480453
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 15:51 schreef Sickert het volgende:
    !

Zit de hele middag me te verdiepen in de politiek etc.. en begin nu toch van de VVD af te stappen en meer naar D66 te gaan.

Wat stemmen de Bof!fers Woensdag? en waarom?

Ik wil(de) VVD stemmen met name voor het standpunt wat ze hebben over de Hypotheek rente en het verkleinen van de staatsschuld (de manier waarop)
    Twijfel nog tussen D66 en VVD.
    D66 staat mij op dit moment erg tegen omdat ze zo'n beetje vanaf het begin hebben gezegd niet met Wilders te willen regeren. Erg democratisch
    pi_82481599
    Ik moet m'n huis nog overhoop gaan halen voor de stempas KAK!
      dinsdag 8 juni 2010 @ 10:15:11 #248
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_82484131
    Ik moet helemaal naar Dordt om te stemmen
    pi_82484414
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik moet helemaal naar Dordt om te stemmen

Je hebt toch juist een stempas zodat je overal kunt stemmen Dat is dus ook de reden dat ik nu een lichtelijk probleem heb Op basis van alleen je ID kun je niet meer stemmen omdat je dan alle hokjes af zou kunnen gaan.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 10:33:38 #250
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_82484772
    Volgens mij moet je dan een speciale pas aanvragen. Met de standaard stempas kan je alleen in het dorp / de stad waar je woont stemmen dacht ik.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')