Wouter Bos met Guusje Nadorst?? Yeah right, dan had ze m eerst dronken gevoerd zekerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:21 schreef Coos het volgende:
Ik las net dit.
[..]
Daar geloof ik nu helemaal niets van!!![]()
En nu echt de keuken in om wat Haute Culinairs te gaan doen.
Daar zijn we zuigende vrouwen voorquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fipo
Zelfs in mijn eigen topic lukt 't niet![]()
![]()
Ik denk eerder dat hij haar dronken heeft moeten voeren. Dat lijkt mij geen probleem, want zij is een stoere kerel, zo is ooit bewezen. Maar Guusje en sex, dat lijkt mij water en vuur.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wouter Bos met Guusje Nadorst?? Yeah right, dan had ze m eerst dronken gevoerd zeker
Ik zeul niet met hout en bomen enz.. Oh fuckquote:
En wij kunnen weer de tering krijgen?quote:
Teringquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij kunnen weer de tering krijgen?
Wil je ook FA worden?
Ik ook niet, daar hebben we toch stoere mannen voor?!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeul niet met hout en bomen enz.. Oh fuck
Ja hoor watjes mogen ook.. Ik heb ook al de knopjes nogquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mogen niet stoere mannen hier ook komen?
Ja hoor, ik ben er toch ook?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mogen niet stoere mannen hier ook komen?
Dat spuit ik onder mijn armenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij kunnen weer de tering krijgen?
Wil je ook FA worden?
Maar daar komen toch alemaal lekker kerels op af en dan sta ik ineens onder een waterval enzo.. (dan heb je het toch niet meer nodig?)quote:Op zondag 16 mei 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wel goedkope shit muis, dat kan vast beter
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar daar komen toch alemaal lekker kerels op af en dan sta ik ineens onder een waterval enzo.. (dan heb je het toch niet meer nodig?)
Krijg je als vrouwen zelf klussen hè! Wordt het niet eens tijd de hoofdleiding dicht te draaien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |