Sparta gun ik die degradatie niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat Sparta degradeert of mooi dat Aad de Mos degradeert ?
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef Snuf. het volgende:
Dat Sparta de mooiste club an de wereld is en Excelsior is de hoer van Feyenoord. Dat.
Dit dus.quote:Jammer dat Sparta degradeert of mooi dat Aad de Mos degradeert
ach ik heb niet veel met sparta, had het aad wel gegund. maar excelsior in de eredivisie is een regelrechte aanfluiting voor het nederlandse voetbal natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef De_Slagert het volgende:
Jammer voor Aad en goed voor sparta dat ze degraderen
maarja, toch beter dan GAEquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef HaagsPietje het volgende:
jammer voor sparta en jammer voor de mos.
enige positieve is dat ik nu in ieder geval wel al zeker ben dat mn eigen clubje komend seizoen wederom niet rechtstreeks degradeert.
wat een niveau![]()
die hebben dus nog minder als rkc dit jaar in de eredivisie te zoeken
quote:Op maandag 17 mei 2010 03:45 schreef DrDentz het volgende:
Sneu voor Jules Deelder en Hugo Borst, voor de rest heeft Sparta toch geen supporters
quote:Op maandag 17 mei 2010 03:45 schreef DrDentz het volgende:
Sneu voor Jules Deelder en Hugo Borst, voor de rest heeft Sparta toch geen supporters
Willem 2 is zelf faillietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel jammer opzich, maar ja, ze hebben het zelf verkloot.
Alles beter dan die saaie, gezichtloze, suffe, nietszeggende kutclub "go ahead eagles" trouwens. Bedankt WillemII
.
Jules Deelder zei ooit: wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax zijn het mooist. Dan maakt het niet uit wie er verliest.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist wel man. Ze hadden ook voor Feyenoord kunnen kiezen als Rotterdammer
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jules Deelder zei ooit: wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax zijn het mooist. Dan maakt het niet uit wie er verliest.
Nee, Willem II is een leuke clubquote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel jammer opzich, maar ja, ze hebben het zelf verkloot.
Alles beter dan die saaie, gezichtloze, suffe, nietszeggende kutclub "go ahead eagles" trouwens. Bedankt WillemII
.
Paar jaar geleden nog CLquote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef Grimm het volgende:
Ik vind het jammer voor de eredivisie dat excelsior erin komt, weinig publiek, ambiance, sfeer etc. Willem2 had van mij wel mogen degraderen, een club die elk jaar zowat een elftal bij elkaar leent, dat kan niet lang goed gaan.
FC Twente is destijds gedegradeerd. Roda was bijna dood.quote:
Zozo, een beetje gefrustreerd?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef Snuf. het volgende:
Dat Sparta de mooiste club an de wereld is en Excelsior is de hoer van Feyenoord. Dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |