quote:Op zondag 16 mei 2010 19:17 schreef Evertjan het volgende:
Guus hiddink te gast vanavond hij zal waarschijnlijk wel Nederland gaan lopen afkraken
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef wolfrolf het volgende:Bolle Jack zal vanavond wel nat tussen zijn benen zijn als Barça kampioen wordt.
jawel over bod MU aan Ajax Suarezquote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Snuf. het volgende:
De vraag is natuurlijk, gaat het weer over Ajax of niet? Je zou zeggen, er is niets gebeurd deze week, maar met Jack weet je het nooit.
Het zal vast wel weer de hele tijd over Ajax gaan. Vurnon Anita die nog bij Oranje zit, Siem de Jong die niet opgeroepen is, Suarez die weggaat, Pantelic die weggaat, Jol die misschien weggaat, etc.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Snuf. het volgende:
De vraag is natuurlijk, gaat het weer over Ajax of niet? Je zou zeggen, er is niets gebeurd deze week, maar met Jack weet je het nooit.
sinds dat hij belasting heeft lopen ontduiken is niks meer goed in Nederland voor Guus Hiddinkquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
sinds dat hij belasting heeft lopen ontduiken is niks meer goed in Nederland voor Guus Hiddink
Als dat zo is ga ik wel slapen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zal vast wel weer de hele tijd over Ajax gaan. Vurnon Anita die nog bij Oranje zit, Siem de Jong die niet opgeroepen is, Suarez die weggaat, Pantelic die weggaat, Jol die misschien weggaat, etc.
Gaat waarschijnlijk over sparta, die zijn vandaag gedegradeerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Snuf. het volgende:
ja waarom eigenlijk?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
En de titelstrijd in Spanje, dat staat zelfs speciaal vermeld op Teletekst.
ik vond het voor het laatst interessant toen Anette van Trigt elke zondagavond Spaans en Italiaans voetbal presenteerde bij de NOS! heerlijk was dat.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ze kunnen moeilijk iedere keer eerst een onderzoek doen naar wat de mensen willen zien.
Men neemt aan dat de kijker Spanje super-interessant vindt.
Braziliaanse competitie bij de AVRO, weet je dat nog? Whaha.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik vond het voor het laatst interessant toen Anette van Trigt elke zondagavond Spaans en Italiaans voetbal presenteerde bij de NOS! heerlijk was dat.
nee dat zegt me ff niks hehequote:Op zondag 16 mei 2010 22:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie bij de AVRO, weet je dat nog? Whaha.
Hij leeft nog wel ja, denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee dat zegt me ff niks hehe![]()
ik ben meer van de zaterdagavond-desmond-lynam generatie![]()
leeft die knakker nog trouwens???
mooi programma was dat altijd destijds!
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef Horloge het volgende:
Abraham Grint? Hij bedoelt zeker Avram Grant.
ik stem voor.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:38 schreef Toad het volgende:
Nu we toch over posities hebben, kan Waterreus volgend seizoen aan deze tafel gewisseld worden?
Ach je moet ietsquote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef Type-R het volgende:
Waarom kunnen mensen hier alleen maar zeuren over hoe jack Ajax partijdig is en Ronald PSV partijdig iskijk dan gewoon niet.
Ik vind het ook wel een sympathieke kerelquote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vind Waterreus tof en hij heeft goeie opmerkingen.
mee eens! goeie gast met een frisse kijk op het wereldje...niks mis mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vind het een eikel, hij praat alsof hij de kameel van Andy van der Meyde heeft opgegeten en er komt alleen maar gebral uit. Ik ben die man meer dan zat, waarom die er zit is me een raadsel. Waarom was Guus geïrriteerd door het "speculeren" ? Als je niet wil discussiëren over voetbal waarom ga je dan in een voetbalprogramma zitten.....Voor de rest niks dan lof voor Guus, toptrainer.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ja. Hij vond het niet tof.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Guus gaf wel een "sneer" naar het gsm-gebruik van Jack..![]()
Iemand ook opgevallen?
Zo,dat kon je wel stellenquote:
ik zou zeggen: voortaan als waterreus er zit lekker doorschakelen naar 1 tegen 100 ofzo.....1 kijker minder zal de nos niet wakker van liggen lijkt mequote:Op zondag 16 mei 2010 23:55 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik vind het een eikel, hij praat alsof hij de kameel van Andy van der Meyde heeft opgegeten en er komt alleen maar gebral uit. Ik ben die man meer dan zat, waarom die er zit is me een raadsel. Waarom was Guus geïrriteerd door het "speculeren" ? Als je niet wil discussiëren over voetbal waarom ga je dan in een voetbalprogramma zitten.....Voor de rest niks dan lof voor Guus, toptrainer.
inderdaad, gewoon het hele voorspelbare riedeltje afgegaan....ja 1 nieuwtje....oh nee, toch niet, was zomaar een lose opmerking van een vriend van sjek.....wat een amateuristische bende dat programma zegquote:Op zondag 16 mei 2010 23:55 schreef Yankee het volgende:
wat is het toch eigenlijk een nietszeggend programma.....weer niks nieuws of interessants gehoord
Dat heb ik dan gemist. Wat dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Guus gaf wel een "sneer" naar het gsm-gebruik van Jack..![]()
Iemand ook opgevallen?
iets in de trend van "is het nu afgelopen ofzoiets?" .. ik moet het nog 1x keer zienquote:
Nou nee hoor, ik laat me niet wegjagen door weer 1 of andere idioot die aan het leuteren is. Nou heb ik sowieso geen hoge pet op van Studio Voetbal, Waterreus is toch wel echt het dieptepunt. Hugo mag ik overigens zeer zeker wel. Waterreus zit qua voetbalkennis op het niveau van Hans Kraaij, al moet ik zeggen dat zelfs Hans nog vaker argumenten geeft die voor rede vatbaar zijn, bovendien zorgde Hans vaak voor wat amusement, de enige "amusementswaarde" van Waterreus is zijn kapselquote:Op zondag 16 mei 2010 23:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik zou zeggen: voortaan als waterreus er zit lekker doorschakelen naar 1 tegen 100 ofzo.....1 kijker minder zal de nos niet wakker van liggen lijkt me
Viel me ook op ja, gewoon dingen roepen Guus, kom opquote:Op zondag 16 mei 2010 23:55 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik vind het een eikel, hij praat alsof hij de kameel van Andy van der Meyde heeft opgegeten en er komt alleen maar gebral uit. Ik ben die man meer dan zat, waarom die er zit is me een raadsel. Waarom was Guus geïrriteerd door het "speculeren" ? Als je niet wil discussiëren over voetbal waarom ga je dan in een voetbalprogramma zitten.....Voor de rest niks dan lof voor Guus, toptrainer.
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik laat me niet wegjagen door weer 1 of andere idioot die aan het leuteren is. Nou heb ik sowieso geen hoge pet op van Studio Voetbal, Waterreus is toch wel echt het dieptepunt. Hugo mag ik overigens zeer zeker wel. Waterreus zit qua voetbalkennis op het niveau van Hans Kraaij, al moet ik zeggen dat zelfs Hans nog vaker argumenten geeft die voor rede vatbaar zijn, bovendien zorgde Hans vaak voor wat amusement, de enige "amusementswaarde" van Waterreus is zijn kapsel
Voorkeur heet datquote:Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ohjah , Dat Demichelis & Van Buyten gebash van "onze" kenners, daar wordt ik ook een beetje misselijk van!
Grappen van andere mensen overnemenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:55 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zijn inderdaad prima verdedigers... Lahm ook. Misschien geen wereldtop maar echt geen achilleshiel.quote:
Wat wil je ook met Waterreus, Jack van Gelder en Youri Mulder aan tafel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:55 schreef Yankee het volgende:
wat is het toch eigenlijk een nietszeggend programma.....weer niks nieuws of interessants gehoord
Vooral bij Waterreus heb je echt txt 888 nodigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat wil je ook met Waterreus, Jack van Gelder en Youri Mulder aan tafel.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vooral bij Waterreus heb je echt txt 888 nodig
Aleen als ie in VI zal zitten zou Aad hard aangepakt worden. Dat heb je toch ook al gezien met Atteveld!? Ik denk dat Hugo dan, zo hypocriet als ie is, gewoon correct zou praten met Aad en niet zoals ie nu over hem praat.quote:
Hugo is een persoon die de gast totaal niet mag of juist wel. Hij maakt ze af zoals bij van Marwijk of is poeslief zie van Persie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Aleen als ie in VI zal zitten zou Aad hard aangepakt worden. Dat heb je toch ook al gezien met Atteveld!? Ik denk dat Hugo dan, zo hypocriet als ie is, gewoon correct zou praten met Aad en niet zoals ie nu over hem praat.
Bij Studio voetbal wordt de harde discusssies altijd vermeden(behalve als het om iets pietluttigs gaat,nl Bert Van Marwijk met Sneyder en JAck met Van Gaal). Als erdreigt een woordenwisseling te komen wordt er altijd ingegrepen door Jack die eidereen te vriend wil houden. Daarom is VI top!
Als Atteveld geen correct antwoord blijft geven(hij ontkende het aleen en zei dat het een geintje was) dan blijft Johan doorvragen. Dat zag je ook bij die discussie van Talpa met Wilfred. Johan Derksen houdt van de waarheid , een goede journalist/analist. Als ik Yuri Mulder voorzichtig hoor praten terwijl hij iets anders wil zeggen dan irriteert me datquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hugo is een persoon die de gast totaal niet mag of juist wel. Hij maakt ze af zoals bij van Marwijk of is poeslief zie van Persie.
Om nu te zeggen dat Johan Derksen zich goed opstelde tegen Atteveld is ook maar de vraag. De hele tijd door blijven zeuren over dat oren trekken is na 10 minuten ook niet meer leuk..
Owh ik was het daar juist heel erg met Hugo eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:21 schreef HaagsPietje het volgende:
zag gister een filmpje met Hugo die in dwdd Henny Huisman compleet asociaal onnodig en hufterig afbrandt!
ben er nu voor eens en voor altijd uit: vind het een ongenuanceerde gestoorde idioot die mensen beledigt om zelf te scoren.
echt stuitende beelden waren dat
tja, niet iedereen heeft kennelijk dezelfde normen en waarden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh ik was het daar juist heel erg met Hugo eens.
Het is inderdaad een beetje over the top en misschien niet nodig maar ik vond de hoofdgedachte wel redelijk. Maar dan doet Borst dat op zijn typische manier hè.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, niet iedereen heeft kennelijk dezelfde normen en waarden.
ik vond het stuitend, asociaal, hufterig, nergens voor nodig en abnormaal gedrag wat Borst daar weer eens vertoonde.
Zit jij ook aan de pillen?
de hoofgedachte is logisch, als je oud wordt word je minder gevraagd...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje over the top en misschien niet nodig maar ik vond de hoofdgedachte wel redelijk. Maar dan doet Borst dat op zijn typische manier hè.Ik vond het wel lachen.
Zit niet aan de pillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |