Idd, en het is natuurlijk ook altijd handig als je even wil checken wat de afgeleide van bv ln(x) ook al weer isquote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Nee helaasAlleen het eindantwoord, en bij een heel complexe formule is het af en toe echt goed kijken wat er nou wordt bedoeld, maar hé we moeten niet klagen dat ik zo'n nerd in m'n klas heb!
Want je NIEUWE pc heeft geen usbquote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef onderjas het volgende:
Shit, mijn kabel kan niet in mijn nieuwe computer.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:59 schreef E.R.O.L. het volgende:
Okee mensen hier dus HET differentieerprogramma met dank aan mijn klasgenootjeenne verder heb ik er nog een tabel met een overzicht van de eenheidscircel (welke waarden van cos, sin ,tan en de hoek in graden en radialen) want die kan ik op de een of andere manier niet uit m'n kop leren
![]()
Het differentieerprogramma heet DFFR en de Eenheidscirkel is TABEL+Pic2+Pic4+Pic6.
Hoop dat jullie er wat aan hebben!
![]()
Differentieren_Eenheidscircel.rar
als je goed had gelezen wist je dat je pijltje naar rechts moet drukkenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:24 schreef jspr360 het volgende:
Thanks handig!!!!!
Alleen bij lange afgeleides zie je het niet alles.
Iemand oplossing???
Dat verklaart een hoop jaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee, mijn oude kabel heeft geen usb.
Omdat A te makkelijk is?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is deze nog open en die van A dicht
En omdat wiskunde B voor de echte bazen isquote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is deze nog open en die van A dicht
Thx, maar hoe krijg ik dit op mn GR? Met TI-connect. Maar wat moet waar?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:59 schreef E.R.O.L. het volgende:
Okee mensen hier dus HET differentieerprogramma met dank aan mijn klasgenootjeenne verder heb ik er nog een tabel met een overzicht van de eenheidscircel (welke waarden van cos, sin ,tan en de hoek in graden en radialen) want die kan ik op de een of andere manier niet uit m'n kop leren
![]()
Het differentieerprogramma heet DFFR en de Eenheidscirkel is TABEL+Pic2+Pic4+Pic6.
Hoop dat jullie er wat aan hebben!
![]()
Differentieren_Eenheidscircel.rar
Met Ti-connect kan je toch alles gewoon erop zetten en je GRM zoekt zelf wel uit waar hij dit zet uitgaande van het bestandstype?! Probeer het eerst eens en kom daarna pas met vragen!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:00 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Thx, maar hoe krijg ik dit op mn GR? Met TI-connect. Maar wat moet waar?
Heb het ook geprobeerd! DFFR lukt wel. Maar TABEL+pic2+pic4+pic6 nietquote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Met Ti-connect kan je toch alles gewoon erop zetten en je GRM zoekt zelf wel uit waar hij dit zet uitgaande van het bestandstype?! Probeer het eerst eens en kom daarna pas met vragen!
En nu ga ik echt in bad!
Okeee! Uhm als het goed is doet hij het wel als je de pic2 t/m pic6 in je archief zet. Dit kan door [2nd] en dan [+]. Nu ben je in het memory menu en als je dan op [2] drukt en dan [8] moet je in die lijst kijken of er een sterretje voor staat. als dit niet zo is kun je dit doen door voor het bestand te gaan staan met het pijltje en op [Enter] te drukken. Doe dit bij alle 3 de bestanden en als het dan goed is werkt het programma nu wel. (P.s zorg er dus ook voor dat je programma TABEL niet in het archief staat!)quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Heb het ook geprobeerd! DFFR lukt wel. Maar TABEL+pic2+pic4+pic6 niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |