quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:04 schreef Kim87 het volgende:
Hoe heet deze ook alweer (komt me ergens bekend voor in een film?)
* meegoktquote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef baard8 het volgende:
B B B B B C A 'rust' A G G 'rust' G F
dus
C) ...........................naa-....................................
B) na na na na na..............................................
A) .................................na....na.........................
G) ..............................................naa-na...na......
F) ...................................................................na
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
Hoorde een nummer vandaag op de radio, Slam FM dacht ik, maar ik heb geen idee van wie het is. Het betreft (volgens mij) een Engels (uit Engeland dus) hiphop-achtige nummer. Ik ben de tekst even kwijt, maar zoiets als 'drivin me crazy' kan ik me nog wel herinneren. Iemand een idee?
http://www.nummergemist.nl/slamfmquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
Hoorde een nummer vandaag op de radio, Slam FM dacht ik, maar ik heb geen idee van wie het is. Het betreft (volgens mij) een Engels hiphop-achtige nummer. Ik ben de tekst even kwijt, maar zoiets als 'drivin me crazy' kan ik me nog wel herinneren. Iemand een idee?
'my time would be wasted'?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
Hoorde een nummer vandaag op de radio, Slam FM dacht ik, maar ik heb geen idee van wie het is. Het betreft (volgens mij) een Engels hiphop-achtige nummer. Ik ben de tekst even kwijt, maar zoiets als 'drivin me crazy' kan ik me nog wel herinneren. Iemand een idee?
Fresh FM zal toch moeten weten wat er op de playlist stondquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:43 schreef opgepleurd het volgende:
hallo mensen,
Ik zoek een nummer wat ik op 04-05-2010 rond 02:40/02:45 uur op freshfm heb gehoord.
Het refrein bestond uit de teskt "even when it rains the sun shines on the earth" met een heer-lij-ke trance/techno beat eronder.
Ik heb freshfm al gemaild, maar deze komen helaas steeds met de verkeerde nummers.
Ik kan de tekst ook nergens terugvinden maar weet zeker dat het correct is.
Hopelijk weet iemand hier het juiste nummer, de onderstaande heb ik al via freshfm gekregen maar deze zijn het NIET en lijken er ook niet op. Al lijkt de laatste erg op het nummer wat erna kwam.
Why don't you - Gramophonedzie
In the air (Axwell edit) - TV. Rock feat. Rudy
Alvast bedankt.
Heb je je niet vergist aangezien het in de nacht was ? Zodat het dus 5 mei was ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:16 schreef opgepleurd het volgende:
Dat lijkt mij ook ja, maar heb nu al twee keer gemaild en twee keer een verkeerd nummer gegeven.
Vandaar dat ik mijn vraag hier stel, lijkt me niet dat ik het kom vragen omdat freshfm het wel weet.
Dat is wel een heeeele goeiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb je je niet vergist aangezien het in de nacht was ? Zodat het dus 5 mei was ?
(het is maar een vraag)
Gok :quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef MichielPH het volgende:
Een nummer wat onder een reclame voor wijn zit, volgens mij zingt ze "Now's the time to get to do the thing we always wanted to". Zelfs met zo'n lange zin bood Google geen soelaas, jammer genoeg.
Gezonden met een lieve vrouwenstem, en het nummer is een beetje kabbelend, zoals Jack Johnson dat ook kan zijn.
Iemand? Zou dankbaar zijn!
Hij past wel in mijn beschrijving, hij is het jammer genoeg niet. Bedankt voor de moeite!quote:
Ok, jammer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hij past wel in mijn beschrijving, hij is het jammer genoeg niet. Bedankt voor de moeite!
Lindemans Chardonnay,ook verkrijgbaar bij AH.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, jammer.
Weet je toevallig van welke wijn of van welke winkel of weet je iets meer van de reclame ?
Hmm, ze zijn het allemaal nietquote:
Geen mogelijkheid met je telefoon ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:07 schreef baard8 het volgende:
[..]
Hmm, ze zijn het allemaal nietMaar bedankt voor de moeite!
Euh, tja, ik zou niet weten hoe ik het beter uit kan leggen haha
Ik zal wel eens kijken of ik een mic van iemand kan lenen
Heb hem gevonden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.nummergemist.nl/slamfm
Schat je even in hoelaat het ongeveer was, en dan zoek je rond die tijd.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef stijn_ het volgende:
Deze bedoel je...
Prixie & NouMooiNiet, de reacties op mijn verzoek zijn het helaas allemaal niet. Toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |