quote:Op zondag 16 mei 2010 10:59 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Bodpa dat is niet fijn. Maar niet te snel opgeven! Ga je het ook nog eens met een ander doek proberen? Dan kun je er achterkomen of het het soort doek is of misschien het onbekende wat die niet fijn vind.
Chan wat een rust, tevredenheid en liefde stralen jou foto's uit. Echt prachtig mooi.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat jammer Bodpa.![]()
Heb je hulp gehad bij het knopen?
Het is volgens mij voor oudere kindjes ook even wennen maar als je meteen gaat lopen en bv even een ommetje maakt dan zijn ze al snel overstag.
Misschien dat het met een ergocarrier oid wel beter gaat omdat je iets sneller kunt vastzetten. Maar dat zou je eens uit moeten proberen.
Volgens mij is het tijd voor een draagmeet!
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:50 schreef McLaura het volgende:
Ja, gooi de UPM en de DM op een bult, en het wordt een feest in Utrecht!
En dit is die van Yppy:quote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef oeke het volgende:
Wat een leuke collage Mrien!![]()
Mijn hele schema is iets veranderd, want Kim en Jelief hebben aangegeven niet veel meer te dragen en hem dus liever niet krijgen. Dus ik heb hem iets verandert.
Als het niet uitkomt kunnen jullie het me laten weten? Ik twijfel vooral over de vakantie van Miss Sly.
1 april-12 april Macka
13 april-19 april HuupHuup
20 april-26 april Chan
27 april-3 mei Tinuviel
4 mei-10 mei Davinia
11 mei-17 mei Kersjes
18 mei-24 mei Miss Sly
25 mei -31 mei Vlindur
Dan kan Laura mooi voor jou in de plaats, of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Eigenlijk ook niet, want ik sta er nog in.
Tjemig, je valt er steeds af!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik sta niet in de lijst van de oekedoek!
Maar mij agenda zegt dat ie van 25 mei t/m 31 mei bij mij is![]()
Kan ik hem gewoon krijgen op 25 mei? Dan hoef ik ook niet in mijn agenda te aan strepenquote:
Inderdaad, waar Fok al niet toe leidt.....quote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Nou, Laura kan iig wel na mij, dan kan ik hem brengen, ze kan hem ook ophalen, we zien elkaar vaak genoeg
Wat mij betreft wel, maar dan lijkt het me alsnog handiger als hij rechtstreeks van Kersjes naar jou gaat, want op maadnag is het 2e Pinksterdag en dan kan ik niet versturen. Dinsdags moeten we al te vroeg op het postkantoor zijn, dus dat lukt ook niet. Dan zou ik hem zaterdag al op moeten sturen, en dat zou betekenen dat ik hem 1 dag gedeeltelijk zou kunnen gebruiken, en dat vind ik wat weinigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kan ik hem gewoon krijgen op 25 mei? Dan hoef ik ook niet in mijn agenda te aan strepen
Ingewikkelde lap tekst heb je daarquote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar dan lijkt het me alsnog handiger als hij rechtstreeks van Kersjes naar jou gaat, want op maadnag is het 2e Pinksterdag en dan kan ik niet versturen. Dinsdags moeten we al te vroeg op het postkantoor zijn, dus dat lukt ook niet. Dan zou ik hem zaterdag al op moeten sturen, en dat zou betekenen dat ik hem 1 dag gedeeltelijk zou kunnen gebruiken, en dat vind ik wat weinig
In overleg met oeke zou ik hem donderdag bij Kersjes ophalen, maar dan zouden we Kersjes kunnen vragen hem dan aan jou op te sturen. Dat is dus de 20equote:Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ingewikkelde lap tekst heb je daarWanneer krijg ik hem dus?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |