koop APKtje.. gewoon 150¤ lappen bij de turk en je kentekenbewijs meenemen, en je hebt een APK zonder dat ze ooit je auto hebben gezienquote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef blup het volgende:
deze valt zeker buiten de uitstoot regels.
Werkt dat echt? Of ben ik nou zo een keurige Nederlander dat ik mij alleen richt tot de dealer? (Had ik dat maar met mijn SEAT ibiza uit het jaar nul gedaan)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
koop APKtje.. gewoon 150¤ lappen bij de turk en je kentekenbewijs meenemen, en je hebt een APK zonder dat ze ooit je auto hebben gezien
Balen als je een steekproef krijgtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
koop APKtje.. gewoon 150¤ lappen bij de turk en je kentekenbewijs meenemen, en je hebt een APK zonder dat ze ooit je auto hebben gezien
Mjah, op de één of andere manier gebeurt dat bij zulke tenten niet zo vaakquote:
Ik begrijp serieus niet dat je zo rond durft te rijden; ik zie het wel vaker gebeuren, maar die keuring is er toch ook voor je eigen veiligheid ?? Als dit op een beroerder moment was gebeurd, had je er zomaar een stuk rotter vanaf kunnen komen. Het is wel als en misschien, maar tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:35 schreef silenthill het volgende:
Ja werkt echt zo,
Ik kon op het laatst met mijn enkel door sommige plekken door de bodem trappen.
Mijn Audi had al 2 of 3 jaar geleden volledig APK afgekeurd moeten worden.
En toen al door naar de sloop.
volgens mij ken je de regels nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:35 schreef silenthill het volgende:
Ja werkt echt zo,
Ik kon op het laatst met mijn enkel door sommige plekken door de bodem trappen.
Mijn Audi had al 2 of 3 jaar geleden volledig APK afgekeurd moeten worden.
En toen al door naar de sloop.
handigquote:Op maandag 17 mei 2010 07:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat dus. Dit kan toch nooit binnen het jaar ontstaan...
De Audi 80 zal toch niet zo'n ongelofelijke cult status aan gaan nemen? En gezien de conditie van die wagen denk ik niet dat je dit met een beetje lassen op gaat lossen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef T42 het volgende:
en dan zet je hem op de sloop??? WAT DOE JE!!!
zet hem voor 100 euro op marktplaats. onderdelen of iemand die hem kan lassen is er altijd wel
zo die je aan history vernietiging.
onderdelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
De Audi 80 zal toch niet zo'n ongelofelijke cult status aan gaan nemen? En gezien de conditie van die wagen denk ik niet dat je dit met een beetje lassen op gaat lossen...
Ik zie hem in ieder geval liever niet terug op de openbare weg voor mijn eigen veiligheid
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef silenthill het volgende:
Probleem was dat ie niet meer rijdbaar was.
En de ANWB was voor mij de beste oplossing,
meteen naar de sloop en van mijn naam af.
Interieur was in nieuwstaat, vorige eigenaar had er stoelhoezen over gedaan.
Zaten mooie velgen onder met voldoende profiel.
koppeling en bak waren ook nog goed.
Had hem op het Audi forum willen zetten.
Passat kapot? Dat was die ene die je een half jaar geleden hebt geimporteerd? Klote man...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef T42 het volgende:
[..]
onderdelenik heb mijn passat uit 82 stuk gereden en dat is 80% de zelfde auto.
op de sloop gaat alles naar afrika. die motor paste handig ik mijn passat
owjah die ziet er verder ook zo uitmaar is van onder wel hard.
hij is nu een jaar in nl. en is stuk van de koppelingshefboom afgebroken. +slechte koppeling en drukgroepquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Passat kapot? Dat was die ene die je een half jaar geleden hebt geimporteerd? Klote man...
Misschien kan TS de ANWB nog opbellen en vragen of hij hem terug mag, het waren de emoties die op dat moment aan het spreken waren en niet het verstand![]()
Bekend principe, ik heb een Alfa Spider uit 77 waarbij ik ook de die instelling heb, loop ik toevallig tegen een onderdeel aan voor een mooi prijsje neem ik het ook direct meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:20 schreef T42 het volgende:
[..]
hij is nu een jaar in nl. en is stuk van de koppelingshefboom afgebroken. +slechte koppeling en drukgroep
heb alles net al gevonden. maar reserve onderdelen zijn altijd handig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |