Als je het beter wist dan had je het zelf maar moeten organiserenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vind je het raar.. je kunt maar bepert aantal punten scoren
Martijn Krabbe heeft dat net bekend gemaakt in live4youquote:Op zondag 23 mei 2010 19:02 schreef ranja het volgende:
Niet, 2 vrijdag en 1 zaterdag.
Oh, dan is het minder lastig om de afvaller goed te hebbenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Martijn Krabbe heeft dat net bekend gemaakt in live4you
(Ik bedoel dus vrijdag 2 exits)
Ik ben toch maar voor Kelvin gegaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:17 schreef verleiding het volgende:
Tvp. Voorlopig gestemd op Dony als afvaller..
Had ik na vorig jaar ook graag gewild, maar ik hoor al vaak dat ik hier te weinig ben. Zegt toch al genoeg.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je het beter wist dan had je het zelf maar moeten organiseren.
Daar gaat het mij niet om. Vond het nogal laag om commentaar te geven op de nieuwe Prono terwijl je zelf hem niet meer wilde organiseren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Had ik na vorig jaar ook graag gewild, maar ik hoor al vaak dat ik hier te weinig ben. Zegt toch al genoeg.
Heb je al spijt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Ik ben toch maar voor Kelvin gegaan.
Je weet het maar nooit; met die gekke stemmers komt Dony nog in de finale ook.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:52 schreef ranja het volgende:
Hier ook al een stuk minder stemmers dan eerdere ronden, net als in de favorietenlijstjes.
Zijn een hoop mensen afgehaakt?
Nu nog?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:02 schreef ranja het volgende:
Oh ik krijg een foutmelding....
"Je mag maar een keer stemmen op iedere kandidaat, probeer het opnieuw."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |