Gaan?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Jotcha het volgende:
Stel je bent uitgenodigd op een feestje van 2 mensen: de ene ben je bevriend mee, de ander kan je wel doodschoppen. Wat zou je doen?
Verder zijn er nog meer mensen die je het loefst doodschopt. 't is 50/50 ongeveer.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gaan?Je bent niet voor niets uitgenodigd, net alsof alleen die twee mense ner zijn.
Met de gezellige helft wat gaan kletsen en de rest de boel laten.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verder zijn er nog meer mensen die je het loefst doodschopt. 't is 50/50 ongeveer.
Hé volkszanger.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef mstr het volgende:
Ik leef m'n leven, zoals ik dat wil.
JEZUS dat moet jij toch weten.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verder zijn er nog meer mensen die je het loefst doodschopt. 't is 50/50 ongeveer.
Waarom heb je zoveel problemen met mensen? Ik heb dat nooit.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eentje maakte problemen met mij, en de rest van dat clubje is een stel schapen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel problemen met mensen? Ik heb dat nooit.
Dat ja, of negeren. Ik zou er iig heen gaan. Vast meer matties daar toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De ene doodschoppen en met de ander bier gaan drinken, duh.
Laura.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat ja, of negeren. Ik zou er iig heen gaan. Vast meer matties daar toch?
Ik las negerinnenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Aaaaah jij zit bij Aegeequote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha jezus ik wilde nog even een oefenexamen NL doorlezen zodat ik toch nog iets gedaan zou hebben maar ik haak af. Trusten.
Haha precies hetzelfdequote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha jezus ik wilde nog even een oefenexamen NL doorlezen zodat ik toch nog iets gedaan zou hebben maar ik haak af. Trusten.
Doei.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja lekker gast. Vandaag voetbaltoernooitje gewonnen! En gister in de Dikke D geweestquote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Moe alleen.
En verder met jou?
Oude Dikke Dries?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja lekker gast. Vandaag voetbaltoernooitje gewonnen! En gister in de Dikke D geweestJij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |