Oh, je had het verhaal gehoor dat we er goed lang over deden om van Ermelo naar H'wijk te komen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef Sjoegerd het volgende:
NG had jij nou een auto of heb ik dat verkeerd begrepen van Heim?
T ging lopend nog sneller hoorde ik?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, je had het verhaal gehoor dat we er goed lang over deden om van Ermelo naar H'wijk te komen?![]()
Was auto van een vriend van me
Als we gingen lopen, zouden we er een uur eerder zijn geweestquote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T ging lopend nog sneller hoorde ik?...
Dan doe je echt iets verkeerdquote:Op maandag 17 mei 2010 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als we gingen lopen, zouden we er een uur eerder zijn geweest
Klopt. We waren bij parkeerplaats van Caluna, en maar rondjes rjiden in Ermelo, want we wisten totaaaaaaaal niet meer waar we waren. Fucking verdwaald in Ermeloquote:
Jezus, dat overkomt mij zelfs niet in de meest onbekende plaatsquote:Op maandag 17 mei 2010 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt. We waren bij parkeerplaats van Caluna, en maar rondjes rjiden in Ermelo, want we wisten totaaaaaaaal niet meer waar we waren. Fucking verdwaald in Ermelo
Und we waren een brommer kwijtgeraaktquote:Op maandag 17 mei 2010 15:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jezus, dat overkomt mij zelfs niet in de meest onbekende plaats
Nee, hij had er oog op eentje zei ie toen, en hij kreeg een auto voor lowlandsquote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef Sjoegerd het volgende:
NG had jij nou een auto of heb ik dat verkeerd begrepen van Heim?
Mensen die niet het iphone OS op hun telefoon hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die zich daar druk om maken![]()
Ik weet niet eens wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |