abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81486985
Mischien dat ik hier iemand blij mee kan maken, leuk voor in een game verzameling. Ik heb nog een hoop oude originele computer spellen waar ik niks meer mee doe, deze mogen dus allemaal weg. Ik ben niet van plan ze los te verkopen maar als je toevallig in de buurt van Leusden woont en ze wilt ophalen kan ik een uitzondering maken.

Call of Duty 4
The F.A. Premier League Manager 2002
Counter Strike: Source
Call of Duty 2
Command & Conquer Generals: Zero Hour
Command & Conquer Generals
Medal of Honor: Allied Assault Breaktrough
Delta Force: Black Hawk Down
World of Warcraft
World of Warcraft: The burning Cruisade
Joint Operations
Football Masters 2003
Call of Duty
Star Wars: Jedi Knight
Delta Force: Task Force Dagger
Delta Force
Pirates of the Caribbean
Brothers in Arms: Road to hill 30
Call of Duty: United Offensive
Guild Wars: Factions
Lineage 2: The Chaotic Throne

Alle spellen uiteraard in hun originele DVD doosjes(of hoe die doosjes ook mogen heten)

Vraagprijs: 40euro(Er komen waarschijnlijk nog wel wat games bij maar die moet ik nog opzoeken)

[ Bericht 2% gewijzigd door enforcermoh op 16-05-2010 14:24:23 ]
... Stone island vriend! ...
pi_81487493
Tip: Bij World of Warcraft en Guild Wars en Lineage 2 heb je niks aan de doosjes (behalve voor installeren en dan patchen), omdat de serial maar 1 keer kan worden gebruikt om een account aan te maken. En ik geloof dat accounts verkopen niet toegestaan is op FoK!
Is Counter Strike: Source niet geregistreerd op een steam account? In sommige van de games heb ik wel wat interesse... Is een eventuele deel-verkoop (zeg maar stuk of 4 of meer, wie weet als je nog wat games vindt) een optie?
pi_81487856
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:02 schreef kutagh het volgende:
Tip: Bij World of Warcraft en Guild Wars en Lineage 2 heb je niks aan de doosjes (behalve voor installeren en dan patchen), omdat de serial maar 1 keer kan worden gebruikt om een account aan te maken. En ik geloof dat accounts verkopen niet toegestaan is op FoK!
Is Counter Strike: Source niet geregistreerd op een steam account? In sommige van de games heb ik wel wat interesse... Is een eventuele deel-verkoop (zeg maar stuk of 4 of meer, wie weet als je nog wat games vindt) een optie?
Deel-verkoop is wel mogelijk maar alleen als je ze wilt ophalen. Counter Strike: Source is wel geregistreerd maar op verzoek wil ik de account wel verwijderen indien mogelijk. Zelfde met WoW en L2.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:12:42 #4
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_81487982
voor counterstrike source heb je een steam account nodig

een account op steam kan niet worden verwijdert

zelfde met wow en L2
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_81488153
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:12 schreef cherrycoke het volgende:
voor counterstrike source heb je een steam account nodig

een account op steam kan niet worden verwijdert

zelfde met wow en L2
Toch laat ik ze er bij staan omdat het hier om een collectie gaat. Installeren van Lineage 2 en WoW is natuurlijk wel mogelijk. Bovendien zijn private servers meestal veel leuker
pi_81806562
bump;

Vraagprijs naar beneden; 30euro voor alles.
pi_82016440
bump
pi_82017322
Ik kan deze foto helaas niet in de opening post zetten dus moet het maar hier:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')