Heb ik ook eens gehad, en toen inderdaad ook die laatste 2 breedte snaren uit een los stuk snaar gedaan. Merk je niks vanquote:Op zondag 30 mei 2010 00:07 schreef Chriz2k het volgende:
Morgen zal ik de resultaten posten van een belangrijk experiment; ik had tijdens het bespannen te kort snaar waardoor ik de laatste twee breedtesnaren uit een los stuk heb moeten doen, dus nu heb ik vier knopen in plaats van twee. Ik heb geen flauw idee hoe ernstig dat is, dus dat zal ik morgen merken.
Feli met het kampioenschapquote:Op zondag 30 mei 2010 11:01 schreef senswal het volgende:
Gisteren 6-0 gewonnen van de nummer laatst.
Toen de trainster met de champagne kwam moest de tegenstander opeens gaan. 'omdat het nogal laat was'.
Terwijl we ze toch in 2, 2,5 uur geveegd hadden.![]()
Ondanks de nogal onsportieve tegenstander toch een leuk feestje gehad.
Deze competitie was best matig qua tegenstand,
In totaal 2 punten tegen, en de nummer laatst heeft in totaal 2 punten.
Verder maakte iedereen elkaar af met 6-0.
En ja als je dan met 6-0 van de nummer 2 wint, is het al snel beslist.
Pouchenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:17 schreef dekouwe het volgende:
4-1 gewonnen :-) van een team wat hoger stond dan ons team.
enkeltje binnen gehaald met 6-1 6-3 .. kwam 2e set met 3-0 achter kerel bracht alles terug met slice echt zo irritant
en de mix gewonnen in 3 sets 6-7 6-4 6-1 met de slechtste dame van ons team jezus wat heb ik veel moeten rennen zeg .. kon wel lekker pouchen in deze wedstrijd ging ook goed. Alleen nu ben ik zo ontiegelijk brak en heb spierpijn
Toernooien kun je beter hier zoeken:quote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef EdNoolk het volgende:
Leuk topic! Gister mijn laatste wedstrijden gespeeld voor de Voorjaarscompetitie Midden (tm 17). Als team 3-3 gelijk, maar dat deed er niet zoveel meer toe. Single gewonnen met 6-2 6-1 en dubbel met 6-1 6-2.
Na 3 jaar competitie vind ik het wel eens tijd worden voor wat toernooien deze zomervakantie. Tellen alle toernooien op toernooi.nl eigenlijk mee voor mijn ranking? Sta op dit moment namelijk een paar 100e boven de 8.0 en wil graag 7 zijn op mijn volgende pasje!
Deze lijkt mij wel wat: http://toernooi.nl/sport/(...)D0-B96A-8C077C109BAF
Alvast bedankt!
Beidenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:54 schreef EdNoolk het volgende:
Waarom? Omdat je dan meer toernooi vindt of omdat het dan altijd meetelt voor je speelsterkte?
Dankjewel Nalbi!quote:
Dat toernooi is sowieso in alle onderdelen 17+ en je speelt in de competitie t/m 17.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef EdNoolk het volgende:
Leuk topic! Gister mijn laatste wedstrijden gespeeld voor de Voorjaarscompetitie Midden (tm 17). Als team 3-3 gelijk, maar dat deed er niet zoveel meer toe. Single gewonnen met 6-2 6-1 en dubbel met 6-1 6-2.
Na 3 jaar competitie vind ik het wel eens tijd worden voor wat toernooien deze zomervakantie. Tellen alle toernooien op toernooi.nl eigenlijk mee voor mijn ranking? Sta op dit moment namelijk een paar 100e boven de 8.0 en wil graag 7 zijn op mijn volgende pasje!
Deze lijkt mij wel wat: http://toernooi.nl/sport/(...)D0-B96A-8C077C109BAF
Alvast bedankt!
Heeft wel zin, is toch leuk om te spelen en is gewoon in dezelfde speelsterkte, alleen zullen ze wat beter zijn dan de 8'en bij de jeugd. Heb me ingeschreven Austerlitz Open 2010 en Coffee Concept 2010 (TC Groenekan).quote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef senswal het volgende:
[..]
Dankjewel Nalbi!![]()
[..]
Dat toernooi is sowieso in alle onderdelen 17+ en je speelt in de competitie t/m 17.
Dus ik weet niet of dat zin heeft.
Op toernooi.nl zijn de meeste toernooien wel voor de rating,
Mocht het niet zo zijn, dan staat dat wel aangegeven bij het reglement.
Kan wel als hij in het laatste jaar van de junioren zit toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef senswal het volgende:
[..]
Dankjewel Nalbi!![]()
[..]
Dat toernooi is sowieso in alle onderdelen 17+ en je speelt in de competitie t/m 17.
Dus ik weet niet of dat zin heeft.
Op toernooi.nl zijn de meeste toernooien wel voor de rating,
Mocht het niet zo zijn, dan staat dat wel aangegeven bij het reglement.
Mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 01:04 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, en toen inderdaad ook die laatste 2 breedte snaren uit een los stuk snaar gedaan. Merk je niks van.
Vraag:quote:'Er zijn Kippen en Adelaars.
Kippen fladderen normaal gesproken heel dicht bij de grond.
Adelaars vliegen normaal gesproken heel hoog in de lucht.
Soms echter duiken Adelaars heel diep naar beneden en soms komen ze daarbij zo laag dat sommige kippen zeggen: "Kijk die Adelaar eens laag vliegen. Ik kan veel hoger komen dan die Adelaar!" '
Reactie van de tegenstander:quote:15. Volgorde van ontvangen in het dubbelspel
Het team dat in het eerste spel van een set moet ontvangen, moet beslissen welke speler het eerste punt in het spel zal ontvangen. Op dezelfde wijze moeten hun tegenstanders, vóór het tweede spel begint, beslissen welke speler het eerste punt van dat spel zal ontvangen. De speler die de partner van de ontvanger van het eerste punt van het spel was, moet het tweede punt ontvangen en deze volgorde moet tot het eind van de set worden aangehouden. Nadat de ontvanger de bal heeft teruggeslagen, mag elke speler in een team de bal slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |