Mhaw nee. Het is gewoon makkelijk in elkaar te knallen en eet lekker wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
dacht dat je een speciale reden had om dat te eten ofzo
Totdat je elk uur 10 mailtjes krijgt van mensen die op een andere dag willen ballen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:57 schreef Norrage het volgende:
eej, lekker druk met ons toernooi organiseren..Gister de schema's geloot en iedereen leuke mailtjes gestuurd over wanneer ze moeten spelen. Supermooi als je het hele toernooi in je eigen hand hebt
Ik heb toen ik 10 was 1 jaar training gehad. Toen 8 jaar gestopt en nu tennis ik al 4 jaar lang. Ik speel veel toernooien en " train " met een maatje altijd 1x per week een aantal uurtjes. Van 9 tot 6,8 gegaan in 4 jaar en ik denk dat 6,0 er ook nog wel inzit dit jaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Outlined het volgende:
Hoe sterk kan je zonder / met een minimum aan training worden? 6? 5? 4?
Je moet in elk geval twee dingen onderscheidenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Outlined het volgende:
Hoe sterk kan je zonder / met een minimum aan training worden? 6? 5? 4?
die site is zo baas hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef TheHawk90 het volgende:
[..]
(Met behulp van inet; Fuzzyyellowballs.com bijvoorbeeld)
Beter heb je mij niet te moeilijk ingedeeldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:57 schreef Norrage het volgende:
eej, lekker druk met ons toernooi organiseren..Gister de schema's geloot en iedereen leuke mailtjes gestuurd over wanneer ze moeten spelen. Supermooi als je het hele toernooi in je eigen hand hebt
Inside informationquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:39 schreef Norrage het volgende:
is te doen is te doen!! geen geplaatste speler iig
Jazeker, ben grondig mn techniek aan het verbeteren hiermeequote:
hetzelfde hier, ben naar een semi-western forehand gegaan met behulp van deze sitequote:Jazeker, ben grondig mn techniek aan het verbeteren hiermee
als een echte FOK!ker betaamd vraag ik nu 'bron?'quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef crinoc het volgende:
ik citeer: "In Nederland liggen op dit moment 10.500 buitentennisbanen. Onderverdeeld in 6200 gravelbanen, 2600 kunstgras en 1700 overige banen."
ik speel bij een kunstgrasvereniging, en ik kan zo maar 2 clubs bedenken in de rest van tilburg die gravel hebben (waarvan 1 naar smash court is overgegaan ondertussen). in de omgeving (waalwijk e.d.) kom ik voornamelijk ook kunstgras tegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef crinoc het volgende:
http://www.mltcready.nl/park/4_baansoorten.htm
Dan moet ik maar toernooien gaan spelen in Tilburg? Wij hebben kunstgras maar als we competitie wedstrijden uit moeten spelen we alleen maar op gravel, helaas.
Omgeving Eindhoven heeft een aantal clubs met Gravel/Smash of RedCourt, maar toch zeker 90% is kunstgrasquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik speel bij een kunstgrasvereniging, en ik kan zo maar 2 clubs bedenken in de rest van tilburg die gravel hebben (waarvan 1 naar smash court is overgegaan ondertussen). in de omgeving (waalwijk e.d.) kom ik voornamelijk ook kunstgras tegen.
Ik zal mijn toernooien wel slim uitkiezen ofzo
fijnste baansoort aller tijden, mooie combinatie van hardcourt en gravel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Norrage het volgende:
Hier is het toch allemaal nog gravel en als dat het niet is het vaak French Court, smashcourt of canadian Tenn, wat ik allemaal ook prima vind.
Het toernooi dat ik morgen eindelijk mag aanvangen (vanavond walkover...) is echter gravel, smashcourt en kunstgras...dus dat is nog even gissen...
Vorig jaar speelde ik er 7 partijen in deze volgorde: kunstgras, gravel, smashcourt, kunstgras, smashcourt, smashcourt, kunstgras...Was echt genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |