Ahw, wat lief, twee dikke maatjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ze groeien als kool!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, ze groeien als kool!
Wel geen hoedje opzetten he? Anders krijg je dit: http://www.dumpert.nl/med(...)_boos_op_kitten.html
Vond ik ook!quote:
Zeker geen muis meer te zien in huisquote:Op maandag 21 juni 2010 09:57 schreef zwartedoos het volgende:
Ze zijn voor de 1e x nu echt aan de wandelOntdekkingstocht
Mn tenen vinden ze erg interessant
![]()
daar had ik gelukkig geen last vanquote:Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zeker geen muis meer te zien in huis![]()
![]()
Een krolse kater in de dop.quote:
Ja, en nu ben ik verliefdquote:Op maandag 21 juni 2010 13:06 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meheheeheh, ze hebben een vriendje.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihi, die tweede foto, je zit dat katje denken "Wat moet jij nou?"quote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog steeds stress, snachts zet ik ze apart want nu de kittens beginnen te lopen gaat ze die ook terroriserenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 06:29 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe gaat het nou met izzy,nina en de poezels? Beter of nog steeds stress?
ahhh.. onze kitten is ook dol op Beesie..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer alleen dat mamma poes niet zo van het hoedje gecharmeerd is:quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef Mister1977 het volgende:
Het wordt warm! Geef ze een mini-ijsje
http://www.dumpert.nl/med(...)middag_cuteness.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |