Pokerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Bastard het volgende:
Tis sandbox, doen wat je wilt.. dat is gewoon tof. Op zn tijd.
Ik zie het ook wel zitten, beetje dieren jagen, pokeren, boeven vangen, omkleden, nog meer omkleden
Die staan er echt al jaaaaaaaaaaarenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
duidelijk die linkerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_mee_te_werken.html
Told ya.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...Kick Ass...wat een film!![]()
![]()
Fantastisch! Zo gelachen. Nicolas Cage als Big Daddy en Hit Girl stelen de show
[ afbeelding ]
Cho, R5 kwaliteit is erg goed. Geluid/beeld perfect!
quote:
quote:
15 euroquote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef Wessiej het volgende:
Alan Wake, verhaal
Klaar. Bijna uitgespeeld in 2 gamedagen, zou een record zijn voor mijzelf.
OMFGquote:Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
A
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3179335
Je bent net op tijd voor episch!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef Wessiej het volgende:
Alan Wake, verhaal
Klaar. Bijna uitgespeeld in 2 gamedagen, zou een record zijn voor mijzelf.
Was mijn bedoeling! 2 epische games achter elkaar.quote:
Ja,... en het leuke is iedereen geniet en heeft zijn of haar games!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een game jaar ook eigenlijk... We hebben gewoon de luxe om een game als Alan Wake maar even te laten liggen omdat er genoeg andere games zijn
Ja bizar eigenlijk. Vorig jaar zou Alan Wake boven Betmen eindigen in mijn GOTY-lijst, het is zo'n goed spel. Zonde, maar ik geniet dus vind ik het best.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een game jaar ook eigenlijk... We hebben gewoon de luxe om een game als Alan Wake maar even te laten liggen omdat er genoeg andere games zijn
Ik ga hem zeer zeker proberen. Maar echt pas over vele maanden!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja bizar eigenlijk. Vorig jaar zou Alan Wake boven Betmen eindigen in mijn GOTY-lijst, het is zo'n goed spel. Zonde, maar ik geniet dus vind ik het best.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het bijna zonde om Afro Samurai uit m'n backlog dit jaar te gaan spelen
Niet doen ook, zou nergens op slaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het bijna zonde om Afro Samurai uit m'n backlog dit jaar te gaan spelen
Wordt 'm voorlopig ook niet hoorquote:
Oh my zo weinig gamesquote:Op maandag 17 mei 2010 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt 'm voorlopig ook niet hoorEerst Nier en dan is het tijd voor Mario. Wat daarna komt zie ik wel, maar dat zullen waarschijnlijk Crackdown (julli) en Dead Rising (september) worden.
Dit zijn alleen mijn full price aankopen.quote:
Beste uur in gaming geschiedenis ooit?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:22 schreef Wessiej het volgende:
Episode 5 uit, nog 1 te gaan
Die bewaar ik wel voor morgen, game is zo'n 10 uur lang. Pff kan hier zo veel over vertellen, wat een game. Weet niet zeker of ik heel blij ben met waar het verhaal heen gaat, maar dat zie ik wel, episode is toch weer met een cliffhanger afgesloten
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beste uur in gaming geschiedenis ooit?
Het wordt jouw "een beetje buiten lopen"quote:
Nein, eerste uur van GoW3 is gewoon beste ooit, nog nooit zoiets epics meegeemaakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het wordt jouw "een beetje buiten lopen"
We verschillen dan gewoon van mening. Dat kan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nein, eerste uur van GoW3 is gewoon beste ooit, nog nooit zoiets epics meegeemaakt.
De dood van Aeris,.... zonder twijfel! Drie dagen niet gegamed uit respect. Waren in rouw. Moesten haar mentaal begraven,... een plekje geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We verschillen dan gewoon van mening. Dat kan.
Ik zit soms wel eens te denken wat mijn "most epic moment in videogaming" zou moeten zijn, maar ik weet het niet
Zijn het de eerste stappen van Mario in 3D in Mario 64?
Is het de dood van Crono?
Misschien was het mijn eerste race op Rainbow Road in Super Mario Kart?
Zijn het scenes uit de GoW trilogie?
Heavy Rain heeft epische moment ook, net als ELKE Final Fantasy.
Kan niet. Onmogelijk.
Ik ben jaloers,... ik wou dit ik dit spel zonder hype gewoon rustig kon halen. Maar aan de andere kant geniet ik wel van mijn hype momenteelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:03 schreef Bastard het volgende:
Al die cowboy rommel hier ook![]()
Ik ben niet gehyped![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |