quote:Op zondag 16 mei 2010 18:26 schreef Bastard het volgende:
Rijdt ze hem zo in de voorkant van een andere auto![]()
Kost me eigen risico.. vrouwen![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:26 schreef Bastard het volgende:
Ker zoekt nog een parkeerplek
Over parkeerplek gesproken, volgende keer rij ik weer zelf.
Neem je een vrouw mee om te rijden.. bijna thuis, ah zet de auto nog even iets verder in het vak schat, je staat nu nog op straat met de kont.
Ok.
Rijdt ze hem zo in de voorkant van een andere auto![]()
Kost me eigen risico.. vrouwen![]()
Ja die verslaggeverquote:Op zondag 16 mei 2010 18:37 schreef Chocobo het volgende:
Was even leuk,... hoop lawaai wel.
Serieus,... hoeveel kan je vertellen over rennende mensen!quote:
Annie's Gijs! Je bent vlakbij!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nou, pfff… Parkeerplek gevonden!
Waar zitten jullie?
Send from iPhone
Annie's, achterin. Naast die meneer met die baard.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nou, pfff… Parkeerplek gevonden!
Waar zitten jullie?
Send from iPhone
Ik ben vorige week weer van type 7 eindelijk weer op type 3 belandquote:Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe poepen jullie eigenlijk?
[ afbeelding ]
tijdens wo1 bestond shellshock nog niet officieel. 1000den zijn er gefusilieerd omdat men het desertie noemde.quote:
Klopt. Doorgedraaid vanwege een oorlog en ook nog de kogelquote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
tijdens wo1 bestond shellshock nog niet officieel. 1000den zijn er gefusilieerd omdat men het desertie noemde.
Vond het einde als semi-atheïst eigenlijk harstikke cool!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
ACII uitgespeeld, stukker beter dan I, grootser, gevarieerder. Maar het einde is niet echt bevredigendHeb ook geen behoefte aan de DLC en/of AC2.1 op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |