SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en om het goed te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Chuck.Norris op 27-05-2010 18:44:24 ]When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:52 schreef Chuck.Norris het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
cosmooo![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
failure, bowlers kunnen dat echt... ik weet het want ik doe die sportquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:56 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Hij is geewoon een ontzettende lucker
maar wij zijn ook goed, met kip!quote:
worden niet gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:50 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
werpt hij haar nou omver met zn pik?quote:
Ah!quote:
Honden kunnen zo SUF zijn. Hahahaquote:
Heheee. Wel mooi dat hij zich gelijk omdraait en sorry tegen zijn baas zegt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:38 schreef Mirel het volgende:
Wat is er mis met dit topic?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is patat
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn internetverbinding gaat dood in dit topic. Ik kom hier nooit weer.
Het zal best waar zijn dat hij dat allemaal kan, en ik vind t zowiezo al erg knap wat hij doet, maar sommige filmpjes lijken echt zo niet echt.. Alsof er veel filmtricks zijn gebruikt..quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef avw1982 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/damienwalters
Geniale gast.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |