Dank je wel voor je bod, jij snapt hetquote:
- in goede staat (is hij! Er is echt niks mis mee)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:45 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Voor 450 euro kom ik hem ophalen..
Mits:
- in goede staat
- geen maffe beschadigingen
- goede accu
:-)
Geen vingerafdrukken of slijtplekken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef FP128 het volgende:
Ik heb nog een vraag en wel of je vingerafdrukken op het toetsenbord of de
trackpad ziet( je kent ze wel, die vette afdrukken die na verloop van tijd ontstaan
door het veelvuldige typen)
Als dat zo is, dan misschien een closeup foto nog van het toetsenbord en de
trackpad?
Of heb je altijd een toetsenbord gebruikt?
N.a.v. je antwoord zal ik een bod plaatsen.
Inderdaad, dat rechtvaardigd zeker mijn bod.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef Folkwin het volgende:
Ik denk serieus over je bod na.
Ik weet dat de MacBook vier jaar oud is, maar denk dat je ze weinig in deze goede staat zal vinden.
Je geeft aan dat je hem komt ophalen, heb je daarvoor nog een speciaal moment? Hou ik daar rekening mee met de beslissing.
Ik wacht sowieso de geintresseerde hierboven nog af, en ben op z'n vroegst donderdagavond thuis om je de MacBook te kunnen overhandigen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Inderdaad, dat rechtvaardigd zeker mijn bod.
Voor 450 kom ik hem deze week, op een avond, bij je ophalen!
Ik kijk nog naar een andere aanbieding ook, dus let me know..
Excuses voor de late reactie. Ik moest onverwachts naar het buitenland.;quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:11 schreef Yea het volgende:
Ik bied 450 euro maar ik heb alleen geen vervoer naar Flevoland en kom zelf uit Amsterdam.
Ja. Ben hem helemaal vergeten op slot te laten zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |