Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:27 schreef Dropdown het volgende:
Stel ik wil mijn gitaar op mijn pas, mag dat dan?
Moet die foto dan door mij gemaakt worden, of mag ik hem ook ergens vandaan jatten?quote:
Alsof hun dat weten?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Moet die foto dan door mij gemaakt worden, of mag ik hem ook ergens vandaan jatten?
Ze zien echt wel het verschil tussen 2 van die foto's hoorquote:
The Answer To Life The Universe And Everythingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat is dat? Een planeet met duimpje omhoog?
En dan onderaan:quote:Klanten kunnen van 10 mei tot en met 18 juli 2010 een Mijn Betaalpas bestellen op 2 manieren: een Mijn Betaalpas voor ¤ 5 i.p.v. ¤ 9,75 op ING.nl of een Mijn Betaalpas kopen in de Rentepuntenwinkel voor ¤ 2,50 en 250 Rentepunten.
Dus geen link in de Rentepuntenwinkel naar bestellenquote:Bestellen
Bestel online via Mijn ING.nl of bel 0900 778 87 89 (10 cent per minuut)**. Houd uw Rekeningnummer en pasnummer bij de hand. Noteer de gegevens van het product dat u wilt kopen, zoals naam, prijs en aantal en indien van toepassing, kleur, maat en datum.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:42 schreef Skonk het volgende:
Echt een gore kanker site blijft het
WTF DUDE
Dan voeg je witte balken aan de zijkanten toe totdat hij het wel is, en dan pas je hem aan zodat ie goed op de kaart staat in die ontwerp dingus op de site.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:25 schreef Wasmachinemann het volgende:
[ afbeelding ]
Die wou ik maar hijs geen 480x480![]()
![]()
Dat wilde ik ook net vragen.. Ik heb het vorige week besteld, maar heb niets van bevestiging of een afschrijving gezien..quote:Op zondag 30 mei 2010 13:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom wordt die 5 euro niet afgeschreven?
At first I was likequote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef Skonk het volgende:
Kan iemand voor mij zo'n ING pas ín een ING pas photoshoppen, en dan met het bekende Xzibit gezicht erbij?
Die lijkt me wel leuk
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef Skonk het volgende:
Kan iemand voor mij zo'n ING pas ín een ING pas photoshoppen, en dan met het bekende Xzibit gezicht erbij?
Die lijkt me wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |