abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81477132
quote:
Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey MMini, hoe laat is het bij jou? Wat hebbie gedaan?
Nog steeds op?
Het is hier iets over 7, ik ga zo koken. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor eten en keukenspullen, want die zijn er hier in huis bijna niet. Wil je anders een linkje naar mijn blog? Anders moet ik alles dubbel typen.

Wat een vreselijk dieet is dat zeg. Wat voor leven heb je dan...
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 16 mei 2010 @ 01:17:34 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81477273
quote:
Op zondag 16 mei 2010 01:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nog steeds op?
Het is hier iets over 7, ik ga zo koken. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor eten en keukenspullen, want die zijn er hier in huis bijna niet. Wil je anders een linkje naar mijn blog? Anders moet ik alles dubbel typen.

Wat een vreselijk dieet is dat zeg. Wat voor leven heb je dan...
Ja doe maar een linkje want ben toch wel nieuwsgierig

Eet smakelijk voor straks...
Wij gaan zo naar bed... fijne avond nog
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 16 mei 2010 @ 01:18:54 #53
236335 neen
schone schijn
pi_81477316
Afgezien van wat baggeren op Fok! vraag Adelante maar heb ik niet zoveel gedaan. Wel nog wat biertjes met vaders gedronken

Nachttutsje voor iedereen weest wel!
het lijkt niet wat het is
pi_81477494
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Resultaat van vandaag:
O; 2x mueslinotenbrood met kaas en zuivespread
T: yoghurt met muesli
S: 87km fietsen met een vriend die ik zowat naar huis moest duwen
T: op de fiets: 2x reepje, 1x banaan, 1x minimueslireep. Aan het eind 1 witbiertje
T: 1 dadel en 1 vijg
D: volkorenpasta met wokgroente en boursin cuisine
T: verjaardag: nog 1 biertje of wijntje

Hey nu ik het zo teruglees is het eigenlijk best een mooi lijstje
Vind ik ook!

Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
Nu gauw slapen met een paracetamol
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81479072
Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!

Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
pi_81479716
Weet je waar mijn huis staat, P.F?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 08:39:51 #57
70532 loveli
N
pi_81479860
quote:
Op zondag 16 mei 2010 03:45 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!

Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
Kasteel? Hier in de buurt?
crap in = crap out
pi_81479958
Mogge!

Klinkt als een hele dag in de auto zitten PF.
Heerlijk, zondag! Beetje studeren en verder lekker alleen luieren
  zondag 16 mei 2010 @ 09:02:08 #59
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81479988
Morgen!

Mini, ik wil ook wel een linkje als het mag, ben wel benieuwd!

Straks spinningles geven, maar ik heb spierpijn in ELKE vezel in mijn lichaam (zelfs mijn handen!) van het basketballen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 16 mei 2010 @ 09:19:00 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81480109
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:

Nou mijn uiteindelijke lijst..
O/L: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
t;s: appel, peer, blokje choco, boterham aspergeham, cracker kaas
D: 3 gevulde paprika's [ afbeelding ] met roergebakken spinazie en een salade van botersla
T's: 400 gram optimel kwark
Nom! . Heb je daar een recept van? .

Goedemorgen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 16 mei 2010 @ 09:22:11 #61
277802 _Calimero_
pi_81480130
Oja ik kom even melden dat ik mij al sinds woensdag niet meer heb gewogen
pi_81480134
quote:
Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef -marz- het volgende:

[..]

Vind ik ook!

Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
Nu gauw slapen met een paracetamol
Au .

Ik zou een wandeltocht gaan lopen, maar heb blijkbaar een spier in mn bovenbeen verrekt waardoor traplopen al pijnlijk is dus dat gaat niet door . Ga straks wel een klein rondje lopen om in beweging te blijven, maar die 20 km is nu echt een stukkie te ver. Baal dr best wel van .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 16 mei 2010 @ 09:28:55 #63
277802 _Calimero_
pi_81480188
Oee Marz, au, wat naar! Maar even goed in de gaten houden...

Chico, wat balen zeg!! Hoe komt het dat je zo'n last hebt van je been? Lezen, (uils)kuiken! Een spier verrekt dus....
  zondag 16 mei 2010 @ 09:51:49 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81480421
goeiemorgen..

De was zit in de machine, ik zit te ontbijten met geroosterd (wit) brood met extra pure hagelslag..

Zo maar weer aan de slag..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81480601
TVP
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 16 mei 2010 @ 10:18:12 #66
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81480782
Goeiemorgen!

die paprika's zien er heerlijk uit, als moet ik er nu niet aan denken op de 'vroege' ochtend!

gisteravond toch een beetje gezondigd. Ging met ouders en vriendje yathzeeen, en paar geroosterde broodjes en toastjes gehad met haring/makreel/kipsate/roomkaas light, verse ananas en 1 witte wijn, maar kon slechter, gelukkig kon ik van de chips afblijven ^^

Net 2 beschuitjes gegeten, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel!

Zo naar voetbalwedstrijd van m'n vader. Zijn laatste werdstrijd en dan stopt ie ermee, dus ga wel even kijken en een bloemetje geven, vind ie vast leuk!

Verder heerlijk niks doen en vanavond met m'n vriend lekker op de bank hangen
pi_81480864
Mogge!

Marz, ik hoop dat je nog tetanus-beschermd was? Controleer het!
Ik ben wel eens toegetakeld door een kat, de vingers waarin gebeten was zijn enorm opgezwollen en blauw geworden - ondanks dat ik direct naar de dokter ben gehold (nadat ik het monster had opgesloten).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81480891
Marz, alleen de dierenarts gevraagd? Dat is niet goed! Naar de huisarts, vandaag.
Bijvoorbeeld voor die tetanus. Daar ga je onherroepelijk en vreselijk dood aan als je te laat bent.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 16 mei 2010 @ 10:27:47 #69
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81480948
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een nieuwe serie

Glee
ik ben ook fan. lekker fout en stiekem heel leuk!
Kwak
  zondag 16 mei 2010 @ 10:30:53 #70
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81481009
oh en goeiemorgen.

ik had gisteren een hele leuke dag (zingen, concert, feestje) met een heel raar einde eraan ik moet echt leren beter voor mezelf op te komen/minder meegaand te zijn (en niet een uur wakker te blijven voor een logée die "eraan komt" en dan uiteindelijk afhaakt, terwijl ik al laat was en naar bed wilde omdat ik vanochtend vroeg op zou. iets met McScharrel die dronken was en...nou ja... ingewikkeld... en ik ben een uilskuiken )

en nu ben ik vreselijk moe, en brak

en ik voelde me gisteren heel schuldig. ik had s ochtends de katten van de boivenbuurman een dubbele portie eten moeten geven omdat ik s avonds niet zou kunnen voeren... maar ik was ze vergeten dus heb ze gisternacht nog eten staan geven... onder veel (aangeschoten) sorry sorry poezels sorry sorry geroep. als dank had er eentje in de kamer gekotst
Kwak
pi_81481172
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:24 schreef sigme het volgende:
Marz, alleen de dierenarts gevraagd? Dat is niet goed! Naar de huisarts, vandaag.
Bijvoorbeeld voor die tetanus. Daar ga je onherroepelijk en vreselijk dood aan als je te laat bent.
Dankje! Tetanus is nog geldig. Het werd ook bij mij blauw en een beetje dik, maar niet ontstoken volgens mij.
Het was wel een zwerfkat volgens mij.
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 16 mei 2010 @ 11:09:09 #72
236335 neen
schone schijn
pi_81481806
quote:
Op zondag 16 mei 2010 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je waar mijn huis staat, P.F?
Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspel
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
oh en goeiemorgen.

ik had gisteren een hele leuke dag (zingen, concert, feestje) met een heel raar einde eraan ik moet echt leren beter voor mezelf op te komen/minder meegaand te zijn (en niet een uur wakker te blijven voor een logée die "eraan komt" en dan uiteindelijk afhaakt, terwijl ik al laat was en naar bed wilde omdat ik vanochtend vroeg op zou. iets met McScharrel die dronken was en...nou ja... ingewikkeld... en ik ben een uilskuiken )

Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken dan ?

M'n ouders gaan zo wandelen ofzo met vrienden van ze, ze beginnen natuurlijk met oranjekoek en koffie. Beginnen ze ineens over kleinkinderen met elkaar wat een figuren en dan: "he neen"
het lijkt niet wat het is
  zondag 16 mei 2010 @ 11:10:58 #73
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81481835
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef neen het volgende:

[..]

Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspel
[..]

Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken dan ?

M'n ouders gaan zo wandelen ofzo met vrienden van ze, ze beginnen natuurlijk met oranjekoek en koffie. Beginnen ze ineens over kleinkinderen met elkaar wat een figuren en dan: "he neen"
Mijn moeder is redelijk oud..(bijna 58) en al haar vriendinnen hebben dus oudere kinderen. Ik hoor het ook regelmatig, dat ze graag kleinkinderen zou willen..

Nou, dan moet ze nog rustig eventjes wachten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81481841
Morning!
Drukke dagen gehad afgelopen dagen, met veel bezoek, veel drank en veel zondes. Enige wat nog te doen staat is het gemaakte vlees op gourmetten vanavond, is beetje zonde om weg te gooien. Maar het zijn hamburgertjes van extra mager gehakt en kip! En dan wat minder: speklapjes en gyros.
Heb zin om vandaag naar buiten te gaan, maar wil nooit alleen. En vriendje moet dingen voor zijn school doen ...
Moet morgen na een vakantie van 2 weken weer werken! Heb echt ZO geen zin! Mag eigenlijk niet zeiken, maar man o man wat is het moeilijk weer te beginnen na een heerlijke vakantie. En moet meteen ook weer goed aan de bak, moet meteen beginnen in groep 7-8 en met ze op kamp gaan 3 dagen vanaf woensdag. Wordt wel zwaar denk

Ontbijtje is op, yoghurt met 2 aarbeien en beetje cornflakes
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81481870
Ja neen, schiet eens op met kinderen maken, je ouders willen opa en oma worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')