volgens mij is mijn huidge locatie anders nog ver boven groningen!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Er gaat niets boven Groningen!
Groningen Koningen.
Hoe lang is dat geleden danquote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
De Oosterpoort is de mooiste wijk van Groningen
De Oosterpoort is een dorp in de stad
De Oosterpoort kan je haast niet meer bezingen
want volgens velen moest die oude wijk maar plat
Ik stam nog uit de tijd dat de O'poort een afbraakbuurt was, vol onbewoonbare panden en we moesten strijden tegen Aagrunol en Ypke Gietema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ik heb geen idee, ik was 6 toen ik er van af ging! Misshcien heeft jouw moeder mij wel les gegeven!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef neen het volgende:
[..]daar heeft m'n moeder lesgegeven! God hoe heet dat ding nou
redelijk nieuw gebouw nu in ieder geval, dichtbij de schrans
En Julianadorp ken ik ook wel
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Het is nog geen 6 jaar geleden dat ze daar lesgafquote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik was 6 toen ik er van af ging! Misshcien heeft jouw moeder mij wel les gegeven!
Mijn ouders (en ik) woonden in de vincent van gogh straat, misschien was het er wel vlak bij?
[..]
Uhm, neen, bedoel jij niet Oosterparkwijk? (Sigme heeft nu over een andere wijk hè?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nee, Oosterpoort. Niet waar het stadion stondquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, neen, bedoel jij niet Oosterparkwijk? (Sigme heeft nu over een andere wijk hè?)
Ohwquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, Oosterpoort. Niet waar het stadion stond
Ik kom nu vaak in de Weijert
Daar werkt een neefje van mequote:Op zondag 16 mei 2010 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ohw.
De Wijert is achter ons. Ik ga wel eens boodschappen doen bij de AH daar (van Lenneplaan
)
[..]
Dat zou jouw pa moeten herkennen, die namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ypke Gietema wou altijd slopen en die heeft de eerste twee flats op de kop van de Oosterpoort laten zetten. Eerste helft jaren 80? Valt nu niet meer zo op, die rare flats; uiteindelijk is de hele kop plat gegaan en het Griffe-tracé eroverheen uitgerold.
Even denken hoor, mijn vader moet z'n huis in de Oosterpoort in 1979 of '80 gekocht, en dan woon ik er sinds eind 1982.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik denk dat hij er toen al weg was.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zou jouw pa moeten herkennen, die namen.
Ypke Gietema wou altijd slopen en die heeft de eerste twee flats op de kop van de Oosterpoort laten zetten. Eerste helft jaren 80? Valt nu niet meer zo op, die rare flats; uiteindelijk is de hele kop plat gegaan en het Griffe-tracé eroverheen uitgerold.
Even denken hoor, mijn vader moet z'n huis in de Oosterpoort in 1979 of '80 gekocht, en dan woon ik er sinds eind 1982.
He Perruche, wat een kut-nieuws! Komt dit onverwacht voor je? Je had het vanochtend nog over ergens anders samen gaan wonen?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Perruche het volgende:mevrouw puff, woon jij in rotterdam? hier werden ze ook uitgedeeld!
Ik ben een beetje aangeschoten, viendje zei net dat ie bij me weg wil en ik voel me zwaar klote. Als avondeten een pak kokejes een zak chips en een paar glazen rose. verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |