abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81477759
Lost = Epic!

Gewoon the best series ever.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 16 mei 2010 @ 03:40:43 #42
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_81479032
quote:
Op zondag 16 mei 2010 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Denk dat ik het nu ook zo ga doen, woensdag wel downloaden maar niet kijken en dan maandag 3 achter elkaar.

Alleen moet ik dan wel niet in de buurt komen van dit topic
Daar ben ik veels te verslaafd voor .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  zondag 16 mei 2010 @ 03:54:54 #43
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81479142
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Omdat jij volgens mij al eeuwen in dit topic zit, en Bragi nog maar relatief kort
Plus: Bragi is tof.
[..]

Omdat ik al jarenlang Lost heb aangeprijsd en jij het opeens los van mijn positieve woorden ontdekt hebt
Kan dus best zijn dat ik (onbewust) deels door jou Lost ben gaan downloaden, hoor.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  zondag 16 mei 2010 @ 04:16:01 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81479348
Ik vind seizoen 6 wel tegenvallen hoor, de kant die het verhaal uitgaat boeit me bijzonder weinig en veel antwoorden worden geforceerd gebracht. Het is dat het Lost is, maar seizoen 6 zal ik nooit (met plezier) terugkijken. "Wel oké" is mijn mening, meer niet.

Ik kijk overigens sinds S01E19 "live", al meer dan 5 jaar dus .
2000 light years from home
pi_81479546
Laatste Lost-week ooit breekt bijna aan. .
pi_81479588
quote:
Op zondag 16 mei 2010 04:16 schreef Merkie het volgende:
Ik vind seizoen 6 wel tegenvallen hoor, de kant die het verhaal uitgaat boeit me bijzonder weinig en veel antwoorden worden geforceerd gebracht. Het is dat het Lost is, maar seizoen 6 zal ik nooit (met plezier) terugkijken. "Wel oké" is mijn mening, meer niet.

Ik kijk overigens sinds S01E19 "live", al meer dan 5 jaar dus .
Ik ook zoiets...
  zondag 16 mei 2010 @ 08:32:40 #47
134538 chansadres
Black & White
pi_81479827
De pilot heb ik live gezien. Ik geloof dat die weken eerder te zien was op internet. Toen kocht ABC de rechten op en heb ik geloof ik vanaf E05 live gekeken. Was het toen eigenlijk helemaal vergeten. Ik dacht dat dat ook met Fringe zou gebeuren maar die heb ik nog steeds niet gezien. Weinig interesse in...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 16 mei 2010 @ 08:34:49 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81479836
En toch geloof ik wel in mijn oude testament theorie.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_81480691
quote:
Op zondag 16 mei 2010 08:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
En toch geloof ik wel in mijn oude testament theorie.
Dan zou ik het verhaal van Jacob en Esau nog eens lezen, op het feit dat het strijdende broers zijn zie ik eigenlijk weinig overeenkomsten.
pi_81480694
ik vraag me af hoeveel topics hier nog gaan worden volgeklad nadat lost is afgelopen
  zondag 16 mei 2010 @ 10:12:35 #51
133369 Jivis
Critikut
pi_81480703
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Omdat jij volgens mij al eeuwen in dit topic zit, en Bragi nog maar relatief kort
Plus: Bragi is tof.
[..]
Ik huil nu .
Amen.
pi_81480744
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, die is goed. Hebben jullie trouwens al Robin Hood gezien? Leuke grote rol voor Keamy.
pi_81480901
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef Jerrr het volgende:
[ afbeelding ]

Een jonge Frank Lapidus.
Wat een baas
Wie wat waar?
pi_81483094
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:12 schreef capital_P het volgende:
ik vraag me af hoeveel topics hier nog gaan worden volgeklad nadat lost is afgelopen
Ik denk nog heel veel. Er zal nog veel duidelijk worden in de laatste afleveringen. Maar er zullen altijd vragen over blijven om over te discussieren, het blijft tenslotte Lost.

Wel heel erg jammer dat het straks afgelopen is. Ik volg de serie al vanaf het begin. Ik weet nog dat ik destijds de promo's op Net 5 zag en meteen dacht: dit wil ik volgen! Op de een of andere manier heb ik toen de pilot gemist. Gelukkig werden die eerste 2 afleveringen een paar dagen later herhaald. Toen heb ik het dus wel gezien en was meteen verslaafd. Het is in mijn ogen de beste serie ooit en die is straks gewoon afgelopen. Maar gelukkig komt in november de blu ray van seizoen 6. Dan ga ik de hele serie zeker nog eens opnieuw bekijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoss op 16-05-2010 12:07:59 ]
  zondag 16 mei 2010 @ 12:01:56 #55
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81483164
Natuurlijk is de Jacob & Esau-theorie niet correct.

LOST heeft al tig keer eerder gebruik gemaakt van bestaande verhalen, maar zal het nooit één op één overnemen. Misschien is dát ook wel de reden waarom de schrijvers de naam van de MIB nooit hebben bekendgemaakt en dat hoogstwaarschijnlijk ook nooit meer zullen doen. Puur om de mogelijkheid dat het Jakob en Esau zouden kúnnen zijn levend te houden...
pi_81483637
Wat ik raar vind is dat tijdens Comic Con in july vorig jaar iemand in de zaal vroeg of MiB's echte naam Esau was, en dat Michael Emerson die vraag wist te beantwoorden.

Toen hadden ze 601 nog niet eens gefilmd en acteurs weten nooit veel meer dan nodig is voor hun rol; en Ben heeft dit seizoen maar een erg klein rolletje gespeeld.
pi_81483736
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De gesprekken van vorig seizoen tussen MiB en Jacob hebben niet kunnen plaatsvinden voordat MiB zijn lichaam stierf.... want toen was Jacob nog niet de beschermheer van het eiland.
En in die gesprekken was het vrij duidelijk dat de geest van zijn broer nog niet dood is... maar dat die nog voortleeft in de vorm van Smokey.
Dit vind ik geen argument. We weten door zijn verschijning als Locke dat Smokey zijn uiterlijk gebruikt om anderen te laten geloven dat hij werkelijk diegene is en ze zo te manipuleren.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:25:37 #58
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81483929
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:16 schreef Symer het volgende:
Wat ik raar vind is dat tijdens Comic Con in july vorig jaar iemand in de zaal vroeg of MiB's echte naam Esau was, en dat Michael Emerson die vraag wist te beantwoorden.

Toen hadden ze 601 nog niet eens gefilmd en acteurs weten nooit veel meer dan nodig is voor hun rol; en Ben heeft dit seizoen maar een erg klein rolletje gespeeld.
Definieer "hij wist de vraag te beantwoorden".

Gaf hij het antwoord ook daadwerkelijk? Of zei hij dat hij het wist?

Edit:
Gevonden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou daar niet te veel achter zoeken. Volgens mij weet hij niks (zeker)...
  zondag 16 mei 2010 @ 12:27:06 #59
133369 Jivis
Critikut
pi_81483982
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Dit vind ik geen argument. We weten door zijn verschijning als Locke dat Smokey zijn uiterlijk gebruikt om anderen te laten geloven dat hij werkelijk diegene is en ze zo te manipuleren.
MiB is gewoon Smokey. Als Smokey iemand anders blijkt, wordt het veel te ingewikkeld en valt dat nooit meer in die drie resterende afleveringen uit te leggen. Verder lijkt Smokey duidelijk de ideologie van MiB aan te hangen.
Amen.
pi_81484165
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:25 schreef Bragi het volgende:

[..]

Definieer "hij wist de vraag te beantwoorden".

Gaf hij het antwoord ook daadwerkelijk? Of zei hij dat hij het wist?

Edit:
Gevonden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou daar niet te veel achter zoeken. Volgens mij weet hij niks (zeker)...
Die vraag werd aan Darlton gesteld en Damon vroeg toen aan Michael of hij die vraag wilde beantwoorden. Blijf het vreemd vinden dat ze hem vragen om een antwoord te geven als ze weten dat hij het antwoord niet kent.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:27 schreef Jivis het volgende:

[..]

MiB is gewoon Smokey. Als Smokey iemand anders blijkt, wordt het veel te ingewikkeld en valt dat nooit meer in die drie resterende afleveringen uit te leggen. Verder lijkt Smokey duidelijk de ideologie van MiB aan te hangen.
Waarom moet Smokey iemand anders zijn? Als er niks meer over gezegd wordt kan ik me prima vinden in de conclusie dat Smokey gewoon Smokey is en dat hij gedaantes en persoonlijkheden kan aannemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')