ehhh dan maar gelijk een heel jaar erover heen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
nou heb ik vnv afgesproken maar wil diegene niet meer omdat ik moe kan worden![]()
dan moeten we maar wachten tot volgend jaar
dus mijn zaterdag verder is niet meer zo nuttig
ja nou laat dan maar helemaal zitten, aan zo'n vriend heb ik niksquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
ehhh dan maar gelijk een heel jaar erover heen?
wat hebben jullie naast de gemarineerde ananas zoal?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:43 schreef golfer het volgende:
De brikketenstarter staat te fikken. We kunnen bijna beginnen met BBQ-en.
Brikettenstarters FTWquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:43 schreef golfer het volgende:
Ohh jum!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga een cheesy vegetable tart maken zo. Boek van Kurma Dasa, echt geweldigAllemaal vegetarisch, allesbehalve slank, maar lékker! Ik heb hooggespannen verwachtingen.
Lekker, wat gooi je er zoal op? Ik vind die brikettenstarter ideaal; even deuren en ramen dicht, keihard fikken en met 20 minuten kun je BBQ'en. Zonder geklooi met vieze aanmaakvloeistoffen of spiritus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:43 schreef golfer het volgende:
alles met kaas is lekker (helaas wel ongezond)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga een cheesy vegetable tart maken zo. Boek van Kurma Dasa, echt geweldigAllemaal vegetarisch, allesbehalve slank, maar lékker! Ik heb hooggespannen verwachtingen.
Onzinquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
alles met kaas is lekker (helaas wel ongezond)
Met die kokosbriketten hoeven deuren en ramen niet eens dicht, want ze ruiken nauwelijks en walmen ook nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, wat gooi je er zoal op? Ik vind die brikettenstarter ideaal; even deuren en ramen dicht, keihard fikken en met 20 minuten kun je BBQ'en. Zonder geklooi met vieze aanmaakvloeistoffen of spiritus.
spareribs... die duren langquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met die kokosbriketten hoeven deuren en ramen niet eens dicht, want ze ruiken nauwelijks en walmen ook niet
We zijn maar met z'n tweetjes dus alleen wat spiesen gemarineerde kip, wat lamsvleesburgers en twee stukken spareribs.
Wat gegrilde aubergines erbij, bak sla en de gemarineerde ananasspiesen als toetje.
moet af en toe ook kunnenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een stuk minder culinair (totaal niet);
net de snackbar gebeld, ga over 10 min bestelling ophalen
Hiet gaat de frituur aan zoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een stuk minder culinair (totaal niet);
net de snackbar gebeld, ga over 10 min bestelling ophalen
Bij ons staat ie in de garage en ik geloof dat we hem 1x gebruikt hebben sinds we hier wonen.. en dat is bijkans 3 jaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
zo das lef hebben.... een frituurpan thuis
begin er zelf absoluut niet aan
Oe! Klinkt goed! Ik ben sowieso dol op individuele bakjes, hihi. Staat altijd prachtig op het bord en je kunt goed portioneren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
net de individual pie's in de oven geschoven. T ruikt hier zalig! Camera ligt al klaar, hoop dat de pie er goed uitziet.
Oh goed idee.. Ik zal zo een fototje trekken van mijn vistaartje. Denk dat ik ze ook individual ga makenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
net de individual pie's in de oven geschoven. T ruikt hier zalig! Camera ligt al klaar, hoop dat de pie er goed uitziet.
Het was ook gezellig. En de ober in het restaurant lag helemaal in een deuk. Ik trap er ook niet meer in hoor, om voor Bente een kindermenu te bestellen. De volgende keer krijgt ze gewoon een voorgerechtje dat ze lekker vindt (qua portie vaak precies genoeg voor haar en qua kosten net zo duur als een kindermenu meestal). Jammer van het leuke vlaggetje in de kipnuggets en het parasolletje in het toetje, maar dat moet ze dan maar voor lief nemen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh goed idee.. Ik zal zo een fototje trekken van mijn vistaartje. Denk dat ik ze ook individual ga makenVind ik zoooo leuk!!
Tezz! Klinkt gezellig allemaal!! En nuggets zijn soms best lekker toch?
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:08 schreef Tezz het volgende:
Jammer van het leuke vlaggetje in de kipnuggets en het parasolletje in het toetje, maar dat moet ze dan maar voor lief nemen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:45 schreef Laydina het volgende:
* Laydina schept nog een bord op .. het is goed te eten
ziet er goed uit! patat met bamischijf was te doen, nu calippo sinas aan t etenquote:
Voorgekookte toch niet?quote:
BLASPHEMY!quote:
ff vorige post aangevuldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja
Waarom? Wordt het alleen maar malser van.
ja eenpersoons pie vormpjesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat ziet er lekker uit DE!!
Zijn dat nou van die mini-creusetpannetjes??
die logica ontgaat mij tenzij je mee gaatquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
joepie, ga vnv toch wat doen![]()
![]()
straks komt een gelukkige dame de 2 tickets voor jochem myjer ophalen. is helemaal blij dat ik ze nog niet aan iemand anders verkocht had
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
joepie, ga vnv toch wat doen![]()
![]()
straks komt een gelukkige dame de 2 tickets voor jochem myjer ophalen. is helemaal blij dat ik ze nog niet aan iemand anders verkocht had
Ja, maar wij namen het verrassingsmenu en de serveerster was zo enthousiast aan het vertellen over wat ze allemaal voor kinderen uit de keuken kon toveren dat zowel Bente als ik overstag gingen. En dat ging prima, totdat zij een kop runderbouillon voorgeschoteld kreeg en ik een carpaccio van wilde eend met rucola en kruidenmayonaise.....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Tezz, ze eet toch altijd met jullie mee? waarom had je niet direct normaal menu besteld? of kregen jullie gewoon eten
Het ziet er echt heerlijk uit! Ik zit nog vol van mijn avondeten, maar zou zo een bordje van je aannemen!quote:
wat stom van die serveerster dan... niet echt flexibel die keer dat je dochter geen cadeautje kreeg..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, maar wij namen het verrassingsmenu en de serveerster was zo enthousiast aan het vertellen over wat ze allemaal voor kinderen uit de keuken kon toveren dat zowel Bente als ik overstag gingen. En dat ging prima, totdat zij een kop runderbouillon voorgeschoteld kreeg en ik een carpaccio van wilde eend met rucola en kruidenmayonaise.....
En de volgende keer doe ik dat dus niet meer. Ik neem zelf wel een vlaggetje mee om in haar gerecht te prikken haha! (ik heb eenmaal in een restaurant meegemaakt dat ze geen cadeautje (van dat goedkopek kermis-spul) kreeg omdat dat cadeautje bij het kindermenu hoorde en niet bij haar salade met zalm en garnalen, die potverdorie 10 euro duurder was. Ik vraag er dus gewoon niet meer om...)
zeker jammer, maar het gaat al. volgende show zal vast net zo leuk worden en dan heb ik weer nieuwe kansen. en nu maak ik iemand heel blij, kan ik mee-eten tijdens mn moeders verjaardag en hou ik er zelf ook nog iets aan over (ik krijg ¤ 75,- en heb er ¤ 47,- voor betaald).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wel jammer dat je zelf niet meer gaat
jochem myjer is morgen, ik ga vnv wat doen met een vriend die eerst niet wilde afspreken omdat hij dacht dat ik toch al moe wasquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
die logica ontgaat mij tenzij je mee gaat
ah op die manier, have funquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jochem myjer is morgen, ik ga vnv wat doen met een vriend die eerst niet wilde afspreken omdat hij dacht dat ik toch al moe was
Vette wistquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker jammer, maar het gaat al. volgende show zal vast net zo leuk worden en dan heb ik weer nieuwe kansen. en nu maak ik iemand heel blij, kan ik mee-eten tijdens mn moeders verjaardag en hou ik er zelf ook nog iets aan over (ik krijg ¤ 75,- en heb er ¤ 47,- voor betaald).
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:46 schreef z80 het volgende:
ook weer terug.
vandaag bij het Foodlovers Festival geweest.
daar hoef je dus ook niet naartoe voor de lol.
een handje vol stands met voornamelijk drank en locale producten.
de workshop was aan een grote tafel in het gangpad.
en de porsies eten die je kon kopen voor 5 Euro passen in een hole kies.
zelfs een leuk sfeertje ontbrak.
Valt inderdaad vaak tegen, dat soort 'beursen'. In Haarlem hebben we het ook 2x per jaar in de Philharmonie. Gaan we ook niet meer naartoe.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:46 schreef z80 het volgende:
ook weer terug.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:47 schreef Bluezz het volgende:
BBQ We hebben dus gewoon echt buiten zitten bickelenLekker dicht bij de kooltjes was het niet eens koud.
Let niet op mijn kwaaie kop, ik zat muziek te luisteren en lekker voor me uit te staren
Nu even teruglezen.
Wat jammer Z en dan heet het nog food "lovers" ookquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:46 schreef z80 het volgende:
ook weer terug.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:46 schreef z80 het volgende:
ook weer terug.
deze had ik gekregen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer zeg! entreekaartje kost best wat
leuk dat jullie al zo lekker buiten konden zittenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:47 schreef Bluezz het volgende:
BBQ We hebben dus gewoon echt buiten zitten bickelenLekker dicht bij de kooltjes was het niet eens koud.
Let niet op mijn kwaaie kop, ik zat muziek te luisteren en lekker voor me uit te staren
Nu even teruglezen.
ok dan is het gewoon helaas een mindere ervaring maar weet je (en wij dan weer) voor volgend jaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:54 schreef z80 het volgende:
[..]
deze had ik gekregen.![]()
anders was het helemaal een ramp.
Ja eindelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk dat jullie al zo lekker buiten konden zitten![]()
dinsdag 18 graden, gaat eindelijk weer de goeie kant op
Oh dat moeten we ff terugkijken straks of morgen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, eens kijken wat Kassa over Prosecco te zeggen heeft..![]()
Oh en over vis! Ook interessant aangezien we dat vaak eten..
Hoe was het met je Pa en met Babi Tquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hier in de tram richting Utrecht CS, ben kapot zoals altijd na een dagje ouders
ivm pasta, ipvquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:52 schreef z80 het volgende:
had niemand kunnen waarschuwen dat je van rijst een stuk minder nodig hebt ivm pasta.
ik maak normaal nooit iets met rijst, maar had nog een half pak over van de dolmades.
normaal is een halve kilo pasta met de nodige saus goed voor 3 dagen.
met de hoeveelheid de er nu staat kan ik nog wat langer vooruit.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:52 schreef z80 het volgende:
had niemand kunnen waarschuwen dat je van rijst een stuk minder nodig hebt ivm pasta.
ik maak normaal nooit iets met rijst, maar had nog een half pak over van de dolmades.
normaal is een halve kilo pasta met de nodige saus goed voor 3 dagen.
met de hoeveelheid de er nu staat kan ik nog wat langer vooruit.
Wij eten met z'n 2,5-en van een koffiekopje en een beetjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
ivm pasta, ipv
Maar ja het zet enorm uit.. wat zeggen ze altijd koffiekopje per persoon is voldoende (2 bij grote eters enzo). Al doe ik het gewoon nog altijd op gevoel.
quote:
De credits mogen in zijn geheel naar Sunnyquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Hoe was het met je Pa en met Babi TNog een picje gemaakt voor ons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links stereopappa, rechts Babi T.
Confidence through competence
Vraag mij af of ik daar bij kan dan.. want putje is niet heel breed ofzo.. of evt kijken of ik een hulpmiddel kan gebruiken.quote:
Dat heb ik hier niet in huis nu. En voor het echt grondig ontstoppen kan ik de woningcorporatie bellen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Paar keer flink met een ontstopper frotten.. en eventueel eerst een fles Muscle er door gooien, dat werkt hier altijd wel goed.
Volgens mij is het hier gewoon een rechtstreekse buis, zonder nog extra plek waar het zich kan ophopen zeg maar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik deed dat altijd met mijn pink. Niet fris, maar het lukte wel. Anders Iets met een haakje proberen ofzo. Meestal trek je het er zo uit.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ik vroeg me af.. wat is er rechts dan, ik zie niks. Moest ik scrollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links stereopappa, rechts Babi T.![]()
! Plan!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Wat wordt ze leuk, Steer! En jij lijkt op je vader
Zo. Taart staat in de oven en ik heb gepilatest. Tijd voor een wijntje
Ik heb een heel lieve pap.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Steer, volgens mij mag ik je papa nu al
Mensen die bij kinderen gaan liggen zijn w00t
Heeeel makkelijk:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, hoe maak je die vis-dingest?
Je was niet de enige die teleurgesteld was:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:46 schreef z80 het volgende:
ook weer terug.
En lekker dat het is, joh!quote:
Ja, aardappelpuree of zo.. en met wortel en/of venkel of eigenlijk wat je maar lekker vind verder!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, thanks, dat zou ik nog wel moeten kunnen! Eet je er iets van carbs bij, normaalgesproken? en courgette ofzo?
Efcee Bajeren! Wier sint die bestequote:
Het breinquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
Vergeet Andries Jonker niet.
Ik gun het ze wel ja, en van Gaal is toch al megalomaan dus daar verpesten we niets meer aanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
Schweinie mag de vierde maken.
Hopelijk wint Bayern van Inter volgende week. Mochten Bayern winnen dan is Duitsland derde op de UEFA ranking en krijgen ze een extra CLplek ten koste van de Italianen.
oeh, mag ik een recept? Mijn meneer leeft op kaas, dus dit klinkt perfect!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, thanks, dat zou ik nog wel moeten kunnen! Eet je er iets van carbs bij, normaalgesproken? en courgette ofzo?
[..]
En lekker dat het is, joh!
De taart was een beetje eighties - korstdeeg gevuld met stukken aardappel, courgette, wortel, paprika en broccoli, met daardoor een dikke béchamel-kaassaus en veel cheddar erover - maar wel precies goed, zowel van stevigheid als van smaak. Mijn Meneer zat helemaal gelukzalig en verliefd te kijken
wat voor een afvoerputje heb je?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:43 schreef Laydina het volgende:
Nou.. het is niet mogelijk om zelf eenvoudig dat ding te ontstoppen
Zou ik even naar moetne kijken. Geen idee wat voor 1 het er is. Heb er echt geen verstand vanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef z80 het volgende:
[..]
wat voor een afvoerputje heb je?
vaak zit er een deksel/stankafsluiter op die je er af kan halen, en de boel schoon kam maken.
is het een putje met een rond deksel met gaatjes? een schroevendraaier door een gaatje steken en de deksel er af wrikken(kan vast zitten)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zou ik even naar moetne kijken. Geen idee wat voor 1 het er is. Heb er echt geen verstand van
Die deksel is er al af.. Die blijft namelijk nooit op z'n plek zittenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:15 schreef z80 het volgende:
[..]
is het een putje met een rond deksel met gaatjes? een schroevendraaier door een gaatje steken en de deksel er af wrikken(kan vast zitten)
een afvoerbalk/strip is afhankelijk van het model hoe deze open moet.
maar meestal ook door de "deksel" eraf te wrikken.
als de verstopping verder op zit heb je een uitdaging.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die deksel is er al af.. Die blijft namelijk nooit op z'n plek zittenWat natuurlijk gelijk een ramp is voor al m'n haren die in de afvoer komen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond![]()
Net een waterpolo-wedstrijd gezien. Wat een belevenis
En wat een krengen zijn die vrouwen zeg
Elkaar lekker onder water duwen, aan badpakken trekken en weet ik veel wat ze nog meer deden
Ik bel maandag de woningcorporatie, ontstoppen valt in mijn onderhoudsabonnementquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:30 schreef z80 het volgende:
[..]
als de verstopping verder op zit heb je een uitdaging.
maandag een fles ontstopper halen, de gel uitvoering werkt beter.
en zolang maar kort douchen, of dweilen.
met de kraan open![]()
Ja. Die liepen er ook rond jaquote:
zolang het alleen trekken en duwen is, dan is het nog maar een rustige wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond![]()
Elkaar lekker onder water duwen, aan badpakken trekken en weet ik veel wat ze nog meer deden
Fijne filmquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze film zo eens kijken. Ben erg benieuwd.. Corbijn
Waterpolo en handbal zijn bij de vrouwen ongeveer de gemeenste sporten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond![]()
Eerste keer dat ik het zag hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef z80 het volgende:
[..]
zolang het alleen trekken en duwen is, dan is het nog maar een rustige wedstrijd.
heb wel eens een wat ergere wedstrijd gezien.
inkl. blauwe ogen en ko.
en het ergste is dat de "dames" roepen dat de heren zo gemeen spelen.quote:
Ik was er ook weer, en dan is dit wat ik lees....meh !quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....ik ga mijn ietwat teleurstellende dag even afsluiten met een geitenkaasje, sinaasappelsap en een film
Geniet ervanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:02 schreef z80 het volgende:
zo meteen lekker uitgebreid douchenen naar bed.
jah heb hetzelfde probleem. mijn 2e serie boeken is uitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:17 schreef Tezz het volgende:
Shit, mijn boek is uit. Ik heb er altijd een hekel aan om in een nieuw boek te beginnen. Dan moet je er weer helemaal in komen enzo........ En mijn boek was zooooooooooo spannend!
Eens in de kast gaan neuzen of ik nog meer spannende thrillers heb liggen.
moet je alleen eerst nog ff een stom computerspelletje vindenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:
Ik kan er natuurlijk ook voor kiezen om tot diep in de nacht stomme computerspelletjes te spelen. Dan ben ik zoooo moe dat ik toch wel gewoon meteen in slaap val!
Oh, genoeg spelletjes te vinden!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
moet je alleen eerst nog ff een stom computerspelletje vinden
Ik behoud mij de TT voor en heb net de afgelopen twee uur als een razende roeland alles in mijn kamer lopen opruimen.... En met opruimen bedoel ik weggooien wat al tig jaar geleden weggegooid had moeten worden
Yahtzee, pokeren, bubbles wegschieten etc. etc. Stomme spelletjes dus, haha~!quote:
Nouja, uiteindelijk vond ze het vervelender dat haar favoriete zus het óók vergeten was, en dat mijn moeder háár maar opbelde vandaag, dus ik heb er niet zo heel veel mee gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Steer, klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad, maar eh...heeft je moeder er nog iets van gezegd dat je haar verjaardag was vergeten of heb je het er niet over gehad? Leuke foto van je vader
Wat fijn voor je dat ook iemand anders het was vergeten, dat leidt de aandacht mooi afquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, uiteindelijk vond ze het vervelender dat haar favoriete zus het óók vergeten was, en dat mijn moeder háár maar opbelde vandaag, dus ik heb er niet zo heel veel mee gedaan vandaag.
Heb ook in de auto goede gesprekken gehad met zus en zwager, over de opvoeding door mijn ouders van mij en m'n zus. Vind het fijn dat ik nu veel beter met m'n zus kan praten. Helpt wel om over die 'quirks' heen te komen die ik in m'n hoofd heb, indirect als gevolg van wat ik thuis heb meegekregen vroeger.In ieder geval dat het niet geheel aan mij lag, maar dat m'n zus er dus ook last van had.
Ja, blijkbaar! Er schijnen meer bedrijven zo'n service te verlenen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Digital personalized assistants zijn hot items tegenwoordig
quote:1. We cannot get you an interview to work for a sports team.
2. We do not have special access to confidential government reports.
3. We do not have discounts for venues, restaurants, or services not included on the website http://www.visa.com/signature.
4. If a hotel is completely sold out and booked, we cannot reserve a room there; however we’d be glad to check other hotels nearby.
5. We cannot research your school paper, or do your job for you.
6. We can’t run personal errands or call your friends for you.
7. We can’t plan your wedding, but we can help you find a wedding planner.
8. As far as what’s considered unethical behavior, consider this an example: If child prostitution is legal somewhere, we won’t help you find one; however if you’re in Nevada and want to make an appointment for a rendezvous at the Bunny Ranch, we’d be glad to help you check rates and availability.
9. We don’t have access to your credit card account information or rewards program.
Please keep these not-so-unreasonable limitations in mind when you give us a call. We’ll hear from you soon.
Veel plezier!quote:
Als je nou even je mailadres PM't, dan stuur ik je morgen een foto ervanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, mag ik een recept? Mijn meneer leeft op kaas, dus dit klinkt perfect!
die gaat weer helemaal losquote:
quote:
En waar zat dat 'te veel' dan in?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft Laydina lopen trainen dan?
Heb deze week sinds heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd weer eens exact bijgehouden wat ik gegeten heb en daar de energiewaardes bij berekend: het was toch 20-25% meer dan ik zonder rekenen inschatte.
Weer langzaam afbouwen dus.
Slaap lekker, Tezz!!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:39 schreef Tezz het volgende:
Mijn oogjes vallen dicht........ Tijd voor bedje!
Trusten lieverds!~
- Sowieso dingen te laag ingeschat, portiegrootte (gewicht), energiedichtheid van bepaalde voedingsmiddelen (kcal per gram)quote:
Energiewaardes in (haakjes) erachter, zelf opgezocht, geeft het plan niet standaard mee.quote:EI TOMATEN SANDWICH
Benodigdheden
2 eieren, hardgekookt (150)
2 tomaten (20)
100 gram magere kwark (60)
peper, zout, peterselie
Bereiding
Roer door de kwark de peper, zout, peterselie. Was de tomaat en snij deze in plakjes.
Pel de eieren en snij in plakjes (evenveel als tomatenplakjes).
Leg de tomaten op een bord, schepje kwark erop en daarop het ei.
Je lunch
ZALMSLA
Benodigdheden
100 – 150 gram veldsla
100 gram zalmsnippers (175)
citroensap, 1 eetlepel
1/2 eetlepel olie (60)
peper, zout naar smaak
Bereiding
Was de veldsla. Meng citroensap met olie en kruiden. Mix sla en zalmsnippers door elkaar en meng dan de dressing erdoor.
Je avondeten
RODE KOOL MET VARKENSSCHNITZEL
Benodigdheden
200 gram rode kool (50)
250 gram ongepaneerde varkensschnitzel (400)
peper, zout
1-2 eetlepels olie of vloeibaar bak-en-braad (150)
Oh ja, sommige dingen tikken zo hard aanquote:Op zondag 16 mei 2010 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
- Sowieso dingen te laag ingeschat, portiegrootte (gewicht), energiedichtheid van bepaalde voedingsmiddelen (kcal per gram)
- Denken dat je de dag nog niet veel hebt gegeten en dan nog een pizza a 700 kcal er met het diner erin schuiven
Ik wilde als derde punt idd noten opschrijven. In een normale zak zit er ongeveer 200 g. Wil je een halve zak leegeten bij het film kijken ofzo, zit je al aan de 600 kcal ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 01:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, sommige dingen tikken zo hard aanZoals idd een pizza..... of bonbons
![]()
Of noten! Niks mis met noten, maar je schrikt je rot als je gedachtenloos een hele zak vol walnoten hebt gekraakt en opgepeuzeld
Of eet eens tien olijven uit olie.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, sommige dingen tikken zo hard aanZoals idd een pizza..... of bonbons
![]()
Of noten! Niks mis met noten, maar je schrikt je rot als je gedachtenloos een hele zak vol walnoten hebt gekraakt en opgepeuzeld
Had jij niet een personal trainer ooit, Dude? Hoe is het met hem?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Of eet eens tien olijven uit olie.En inderdaad nootjes zijn ook funest.
Je valt van elk dieet dat iets belangrijks in je voedingspatroon schrapt af. Daar zit geen enkel wonder in natuurlijk, alleen zo'n dieet is vreselijk ongeschikt voor iemand die dol is op boterhammen en aardappels. Maar als dat je niet zoveel kan schelen, dan is het geweldig! Mensen volgen zo makkelijk de nieuwste hype zonder echt stil te staan bij de vraag 'past dit wel bij mij?' Want elk dieet werkt als je het kan volhouden. Allemaal. (en ja, ze zijn stuk voor stuk stiekem gewoon gebaseerd op het binnenkrijgen van minder kcal)quote:Op zondag 16 mei 2010 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, moet je eens voor de gein eens gaan kijken hoe weinig energie zo'n Dr. Frank maaltijdplan per dag geeft:
[..]
Energiewaardes in (haakjes) erachter, zelf opgezocht, geeft het plan niet standaard mee.
Pak hem beet 1000-1200 kcal per dag. Natuurlijk val je daarvan af. Voordeel is dat je met een koolhydraatarm dieet ook geen insulinepieken krijgt en dat eiwitten je makkelijker een voldaan gevoel geven.
Het is vreselijk geekyquote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik begon met mijn 'en nu ben ik het zat'-plan een jaartje of twee geleden viel ik 7 kg in 5 maanden af met groot gemak. En meer spier gekweekt. Daarna niet meer. Maar daarna heb ik ook nooit zo fanatiek mijn energieinname meer bijgehouden, moet ik eerlijk bekennen. Misschien moet ik dat toch maar weer eens doen. 't is geeky, leuk en effectief.
Och hemel, die is wel héél erg geekyquote:Op zondag 16 mei 2010 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ingebouwde trendlijn, en instant feedback hoeveel kcal je meer of minder per week, 2 weken, maand hebt gegeten dan je standaard behoefte.
quote:
Sweet dreamsquote:
Ik doelde op Laydinaquote:Op zondag 16 mei 2010 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nog een vraag dan: met wie is Ross aan het stappen?
Herhaling.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
En Steer, praat je met je ouders Nederlands of Chinees?
Misschien zijn we teveel gewend geraakt aan snelle films, want vaak zijn juist de hele mooie films voor je gevoel traag en langdradig. Weet niet of je dat ook zo ziet hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 01:47 schreef golfer het volgende:
Aparte film op Ned2 bekeken.
Mooi gefilmd, maar iets te langdradig.
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 mei 2010 02:22 schreef DarkElf het volgende:
hallonet thuis. Was heel gezellig bij vriendinnetje. Nu moe dus lees niets terug maar ga lekker mijn bedje in. Fijne nacht!
Bedankt! Het is hier een explosie van bevallingenquote:
lol, dat zei een verloskundige ook al! Jij ook zoete dromen gewenstquote:Op zondag 16 mei 2010 02:28 schreef DarkElf het volgende:
oh? Tis geen volle maan toch? Nou succes dan maar. Ik ga mijn bedje in.
Haha, wat een evil. devilish plan, FF! Neem zelf dan maar lekker een groot stuk nadat je hebt gewonnen!quote:Op zondag 16 mei 2010 02:37 schreef FutureFairytale het volgende:
goeienacht![]()
net terug van een leuke avond in Scheveningen; weer een film gezien: l'Immortal. (franse film). ik snapte de helft niet maar viel niet in slaap. en nu ben ik nog niet kapotgek lijf heb ik. eniwee, ga slapen, over 7 uur er weer uit om te rammen op de baan tegen hele goede jongedames uit Gouda. Ik geef ze eerst een lekker groot stuk zelfgebakken MonChoutaart (vandaag gebakken), in de hoop dat ze niet zo snel kunnen rennen daarna
![]()
trusten!
Goedemorgen! Ik ga naar bedquote:
volgende keer dan laxeermiddel erin doenquote:Op zondag 16 mei 2010 02:37 schreef FutureFairytale het volgende:
goeienacht![]()
net terug van een leuke avond in Scheveningen; weer een film gezien: l'Immortal. (franse film). ik snapte de helft niet maar viel niet in slaap. en nu ben ik nog niet kapotgek lijf heb ik. eniwee, ga slapen, over 7 uur er weer uit om te rammen op de baan tegen hele goede jongedames uit Gouda. Ik geef ze eerst een lekker groot stuk zelfgebakken MonChoutaart (vandaag gebakken), in de hoop dat ze niet zo snel kunnen rennen daarna
![]()
trusten!
als je gewoon een koffie bij de Starbucks haalt zonder al die siropen (mocha etc) haalt valt het idd reuze mee... Maar ze zijn zo verdomde lekker af en toe... frappucino voor in de zomerquote:Op zondag 16 mei 2010 01:53 schreef Isabeau het volgende:
En over onverwachte kcal gesproken, we denken vaak dat drinken niet zo slecht is:
[ afbeelding ]
Sugar Equivalent: 6 Krispy Kreme Original Glazed Doughnuts
Of:
[ afbeelding ]
Hopefully this will dispel any lingering fragments of the “health halo” that still exists in coffee shops—that misguided belief that espresso-based beverages can’t do much damage. In this 20-ounce cup, Starbucks manages to pack in more calories and saturated fat than two slices of deep-dish sausage and pepperoni pizza from Domino’s. That makes it the equivalent of dinner and dessert disguised as a cup of coffee. If you want a treat, look to Starbucks’ supply of sugar-free syrups; if you want a caffeine buzz, stick to the regular joe, an Americano, or a cappuccino.
Harmful drinks
Goedemorgenquote:Op zondag 16 mei 2010 08:19 schreef cybermans het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hehe welkom enne was het leuk?quote:Op zondag 16 mei 2010 08:38 schreef A-ce het volgende:
Goedemorguh!!
Net terug van t stappen en nu beetje maar fokken :p
Theres no sleep today ;-)
lekker dan... hoe was dat zo verplicht analoog doenquote:Op zondag 16 mei 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenIk moest vannacht noodgedwongen ophouden met FOK!-ken
http://www.nu.nl/binnenla(...)delft-verholpen.html
Over 9 maanden...?quote:Op zondag 16 mei 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenIk moest vannacht noodgedwongen ophouden met FOK!-ken
http://www.nu.nl/binnenla(...)delft-verholpen.html
Nou, eerst 10 minuten zoeken naar een zaklamp, toen eens een tijdje naar buiten kijken hoe mensen leuk aan het spelen waren met zaklampen en toen maar naar bedquote:Op zondag 16 mei 2010 09:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
lekker dan... hoe was dat zo verplicht analoog doen
Ben benieuwdquote:
Niet in mijn uppiequote:
hup hup vort uit bedquote:Op zondag 16 mei 2010 10:03 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen, 5 uur gaan slapen (wezen stappen) en om 8 uur gesmst worden, dan weer slapen en om 10 uur gebeld worden of ik nog mee ga sporten
Eerst nee gezegd, maar 1 minuut later maar teruggebeld dat ik toch wel ga. Al doe ik niks, moet gewoon gaan
Nu alleen nog zien op te staan om te gaan eten
Morning!quote:Op zondag 16 mei 2010 10:03 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen, 5 uur gaan slapen (wezen stappen) en om 8 uur gesmst worden, dan weer slapen en om 10 uur gebeld worden of ik nog mee ga sporten
Eerst nee gezegd, maar 1 minuut later maar teruggebeld dat ik toch wel ga. Al doe ik niks, moet gewoon gaan
Nu alleen nog zien op te staan om te gaan eten
Ja. Was best grappigquote:
Zullen we samenwerken?quote:Op zondag 16 mei 2010 10:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
volgende poging
uit bed jij!
(niet geschoten is altijd mis)
Nee niet heel veel gedronken, maar voel me wel wat leegquote:Op zondag 16 mei 2010 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Morning!
Dat is weinig maar toch 5 uur slaapAls je niet al teveel gedronken hebt moet dat wel lukken, anders zou ik niet gaan als ik jou was
Hm, die had ik gemistquote:Op zondag 16 mei 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
En Steer, praat je met je ouders Nederlands of Chinees?
Geeft heel niet hoor!quote:Op zondag 16 mei 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke dag gehad gister? Was helemaal vergeten je veel plezier te wensen
Picsquote:Op zondag 16 mei 2010 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar het was super tof, en Kaas kreeg héél veel complimenten over zijn mooie rooie schoenen
nog weddinggawker style fotos gemaaktquote:Op zondag 16 mei 2010 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geeft heel niet hoor!
Het was een super leuke dag! Zus zag er schitterend uit in haar jurk, het weer zat 100% mee, de gasten waren leuk, de oude Mercedes (uit '73) waar Zus en Zwager in aan kwamen rijden was speciaal door handige Neefje opgeknapt. 28 jaar geleden zijn mijn ouders in dezelfde auto getrouwd! Gekke tweelingzus heeft zich goed gedragen en ik moest huilen van de schitterende speech die Zwager hield om zijn liefde voor Zus te betuigen
En ander goed nieuws is dat Neef hersenletsel weer auto mag rijden. Het enige wat ie niet moet doen, is diep bukken want dan valt ie flauw. Maar wat minder goed nieuws was dat de fotograaf (familielid) helaas na 8 jaar haar relatie heeft verbroken omdat haar partner vreemd ging met 4 andere vrouwen en geld verduisterde voor het aids-wezen-weeshuis in Nepal. En ze had 6 weken geleden een flinke ingreep moeten ondergaan, dus ze was niet helemaal 100%.
Maar het was super tof, en Kaas kreeg héél veel complimenten over zijn mooie rooie schoenen
Die waren tof vroeger jaquote:Op zondag 16 mei 2010 10:46 schreef Laydina het volgende:
DAt is nietdat was
(in die tijd tenminste
)
Leuke site, wel een beetje ranzige foto´squote:Op zondag 16 mei 2010 01:53 schreef Isabeau het volgende:
En over onverwachte kcal gesproken, we denken vaak dat drinken niet zo slecht is:
[ afbeelding ]
Sugar Equivalent: 6 Krispy Kreme Original Glazed Doughnuts
Of:
[ afbeelding ]
Hopefully this will dispel any lingering fragments of the “health halo” that still exists in coffee shops—that misguided belief that espresso-based beverages can’t do much damage. In this 20-ounce cup, Starbucks manages to pack in more calories and saturated fat than two slices of deep-dish sausage and pepperoni pizza from Domino’s. That makes it the equivalent of dinner and dessert disguised as a cup of coffee. If you want a treat, look to Starbucks’ supply of sugar-free syrups; if you want a caffeine buzz, stick to the regular joe, an Americano, or a cappuccino.
Harmful drinks
Ja idd, het was een bruiloft zoals een bruiloft hoort te zijn: heerlijk weer, veel mensen, muziek, drank en eten, tranen, lachen.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:47 schreef MissHobje het volgende:
Lein en kaas super leuk dat het een heerlijke dag was
Vroeg naar bed gegaan (half 12). Had toch niets te doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:59 schreef MissHobje het volgende:
Jullie zijn ook best vlotjes wakker allemaalGezellie
( tè rustig op mijn werk hehe)
Vrijdag op zaterdag ben ik altijd erg brak. Mijn studie heb ik met 5.5 uur per nacht gedaan en dat is niet gezond.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:04 schreef MissHobje het volgende:
Zo lekker zeg! ik moet het doen met nachten van 4 hooguit 5 uur
Klinkt leuk iddquote:Op zondag 16 mei 2010 11:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Zooo.. lekker stevig ontbeten. Straks naar het Erkemederstrand wandelen met een boel hondjesLeuk!
Lekker autistisch met de camera voor mijn neus meelopenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lekker autistisch met de camera voor mijn neus meelopen![]()
Als ze me teveel aanspreken wissel ik van lensquote:
Gewoon flinke tele erop zetten en een meter of wat erachter blijven lopenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze me teveel aanspreken wissel ik van lens
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon flinke tele erop zetten en een meter of wat erachter blijven lopen
Ach pfffquote:Op zondag 16 mei 2010 11:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze me teveel aanspreken wissel ik van lens
Gaan we vechten om de cam?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach pfffje vind het anders altijd hartstikke gezellig als Wendy en Karina mee gaan dus geef die camera maar mooi aan mij.. Kan jij lekker small talken
Nueh, dan nemen we er wel 2 meequote:
haha als we denken dat het een punt kan worden nemen we de 2e body ook mee jaquote:
Je moet iets aan je farmville tuin doen, ziet er niet UIT johquote:Op zondag 16 mei 2010 11:49 schreef borisz het volgende:
Vanavond eten bij wok 4 you in IJmuien. Voordeel is ook dat incl drinken is. Verder is het wel een grote vreetschuur
Ja ik weet het. Ik zal het ooit eens netjes makenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet iets aan je farmville tuin doen, ziet er niet UIT joh
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:12 schreef borisz het volgende:
Ja ik weet het. Ik zal het ooit eens netjes maken.
Ook Treasure Island en Mafia Warsquote:Op zondag 16 mei 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Boris heeft alleen maar Farmville dingen
Ja ik heb Facebook voor Farmville.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Leintjeuh het volgende:
En Aure, ik weet t niet, je ziet dingen groeien onder je handen. Ik vind t leuk![]()
Whehe, dan ben ik ook 'anders'quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik heb Facebook voor Farmville.
En Aure, ik weet t niet, je ziet dingen groeien onder je handen. Ik vind t leukMaargoed, ik speel ook WoW dus ik ben wel 'anders' dan de meeste mensen wat dat betreft. Ik ben DOL op computer spelletjes
Farmvillequote:Op zondag 16 mei 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Boris heeft alleen maar Farmville dingen
maar farmville is dan ook gewoon saaiquote:Op zondag 16 mei 2010 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Computerspelletjes kunnen mij niet lang genoeg boeien, farmville heb ik geloof ik 5min volgehouden
hetzelfde als aan tribalwarsquote:Op zondag 16 mei 2010 12:24 schreef Aure het volgende:
Haaaai![]()
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad Lein en Kaas!
En kan iemand me uitleggen wat er nou zo leuk is aan farmville?
dat dus!quote:Op zondag 16 mei 2010 10:47 schreef MissHobje het volgende:
Lein en kaas super leuk dat het een heerlijke dag was
zodra als mijn kazerne internet het trekt ga ik het weer spelen....was dus nooit isquote:Op zondag 16 mei 2010 12:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe, dan ben ik ook 'anders'Ik speelde WoW (en ik vind het nog steeds leuk hoor, maar mn laptop trekt t gewoon niet meer) en ik speel Animal Crossing op de ds en wii
Alleen dat farmville trekt me nog niet zo.. Misschien moet ik het gewoon es een keer gaan spelen
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FarmvilleDie dingen heb ik op negeren staan hier
Oh yeah.quote:FarmVille has been hidden from your News Feed. To manage who appears in News Feed, Edit Options.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |